DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
Werkt een zonnerollo er niet tegen? Dan ben je meteen een optie rijker.
Het scherm kantelen heb ik gezien, maar dat vind ik weer erg lelijk... leuke van die dynavin is nou juist dat 't er mooi uitziet (da's eigenlijk een van de functies die ie ook het beste doet ).
Als je het aircoframe inbouwt hoef je de dynavin niet eruit te halen volgens mij. Ik heb 'm er best vaak uitgehaald, maar de antennestekker zit gewoon goed vast. Het komt ook nogal vaak voor geloof ik, dus ik luister maar gewoon mp3's.
Een zonnerollo moet je maar net zien te vinden, volgens mij zijn ze best duur
Als je het aircoframe inbouwt hoef je de dynavin niet eruit te halen volgens mij. Ik heb 'm er best vaak uitgehaald, maar de antennestekker zit gewoon goed vast. Het komt ook nogal vaak voor geloof ik, dus ik luister maar gewoon mp3's.
Een zonnerollo moet je maar net zien te vinden, volgens mij zijn ze best duur
Je moet ook cker wel de AF functie van de radio uitzetten
En een aftermarket antenne met versterker in je a-stijl monteren??
En een aftermarket antenne met versterker in je a-stijl monteren??
heey mensen ben de dynavin aan het installeer maar volgens mij klopt der geen kont van waar moet ik dat ding in godsnaam in pluggen die stekkers komen vere van overeen meschien foto's of hoe ik het allemaal passen ga krijgen?
Bouwjaar '99
Bouwjaar '99
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
PTR schreef:Toen de Dynavin erin. Eerst alle kabels voorbereid. Van de kabels die ik niet ga gebruiken, heb ik de uiteinden
afgeplakt. De kabels zoveel mogelijk bij elkaar gezocht en met tyre wraps vast gemaakt zodat je uiteindelijk twee
bosjes over houdt. De unit erin gezet en de kabels aan de linkerkant weggewerkt. De kabels die nog moeten worden
aangesloten liggen bovenop. Daarna de blowers en de sierlijsten weer teruggezet en draaien maar!
Wat ik tot dusver over het apparaat kan zeggen :
hoe weet ik welke kabel waar moet
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
Aan je reacties te lezen vermoed ik dat je al een af-fabriek navigatiescherm hebt?
Ik heb een update gehad van dynavin
de iPod en de iPhone werkt nu perfect
ik heb vorige week een nieuwe nano gekocht en nog niet werken maar na deze update perfect
afspeellijsten op de radio helemaal top
de update is makkelijk te installeren zo gebeurt
nu echt te tevreden alles werkt
had geen zin meer om op navaudio te wachten
even rechtstreek mailen en binnen een paar uur het verlossende antwoordt
http://www.dynavin.com
de iPod en de iPhone werkt nu perfect
ik heb vorige week een nieuwe nano gekocht en nog niet werken maar na deze update perfect
afspeellijsten op de radio helemaal top
de update is makkelijk te installeren zo gebeurt
nu echt te tevreden alles werkt
had geen zin meer om op navaudio te wachten
even rechtstreek mailen en binnen een paar uur het verlossende antwoordt
http://www.dynavin.com
- Dominic-Breda
ik ben er idd ook een beetje klaar mee aant raken met Alex (autodinges)
Heb hem vorige week gesproken over hoe het nu onderhand ermee zit, en hij vertelde mij dat hij een andere zou opsturen.
Zou waarschijnlijk zaterdag ariveren, maar helaas niks.
Dus ik wacht het nog even af....
Ben benieuwd, want als het nu nog niet geregeld word ga ik het toch op een andere manier oplossen :>
Heb hem vorige week gesproken over hoe het nu onderhand ermee zit, en hij vertelde mij dat hij een andere zou opsturen.
Zou waarschijnlijk zaterdag ariveren, maar helaas niks.
Dus ik wacht het nog even af....
Ben benieuwd, want als het nu nog niet geregeld word ga ik het toch op een andere manier oplossen :>
kan je een externe camera aansluiten op bijv de aux in aansluiting?
Er zit volgens mij een aparte stekker aan voor een camera aan te sluiten
Ik wil er alleen die muts uit de constant zegt dat ik te hard rij
Ik wil er alleen die muts uit de constant zegt dat ik te hard rij
Laatst gewijzigd door BMW freak op 20 jun 2010, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
- compactman
Even bij je 'waarschuwingen' kijken in Igo.. volgens mij kun je instellen vanaf welke snelheid je een waarschuwing krijgt (bijvoorbeeld bij een snelheid welke 10% boven de max. snelheid ligt).
Externe camera is idd aan te sluiten op een speciale ingang. Aux-in wordt gebruikt als audio ingang, bijvoorbeeld vanuit je mp3 speler naar de aux-in, je Dynavin is dan min of meer je 'koptelefoon', kunt er dus enkel via luisteren, niet aansturen (dat moet nog steeds met je mp3 speler)
@Dewekker;
Hebben ze je een firmware update toegestuurd dan? Weet je zo welke firmware het is? Kan zo uit jouw post niet halen welke Dynavin versie je hebt en welke firmware je er nu op hebt staan.
Externe camera is idd aan te sluiten op een speciale ingang. Aux-in wordt gebruikt als audio ingang, bijvoorbeeld vanuit je mp3 speler naar de aux-in, je Dynavin is dan min of meer je 'koptelefoon', kunt er dus enkel via luisteren, niet aansturen (dat moet nog steeds met je mp3 speler)
@Dewekker;
Hebben ze je een firmware update toegestuurd dan? Weet je zo welke firmware het is? Kan zo uit jouw post niet halen welke Dynavin versie je hebt en welke firmware je er nu op hebt staan.
Het is de laatste actuele update
van dynavin heb mijn probleem gemaild over de iPod en iPhone
en ja ze hebben het toegestuurd via mail
bij mij werkt alles nu perfect daarvoor was het een ramp
geen iPhone of iPod herkening maar na die firmware update klasse afspeellijsten te zien en weergave van de mappen met muziek
het updaten is simpel ik ben zeer tevreden met deze oplossing van de heren van dynavin
in ieder geval beter dan de bedrijven die hier de systemen verkopen due zeggen dat komt er aan maar wanneer zeggen ze niet daar heb ik geen 650 euro voor betaald een beetje service kan geen kwaad
van dynavin heb mijn probleem gemaild over de iPod en iPhone
en ja ze hebben het toegestuurd via mail
bij mij werkt alles nu perfect daarvoor was het een ramp
geen iPhone of iPod herkening maar na die firmware update klasse afspeellijsten te zien en weergave van de mappen met muziek
het updaten is simpel ik ben zeer tevreden met deze oplossing van de heren van dynavin
in ieder geval beter dan de bedrijven die hier de systemen verkopen due zeggen dat komt er aan maar wanneer zeggen ze niet daar heb ik geen 650 euro voor betaald een beetje service kan geen kwaad
- Dominic-Breda
belde net weer autodinges waar mijn radio bleef, was hij het weer vergeten om op de post te doen (|
Nu zou hij het vanavond weer doen, ben wel benieuwd (zal wel weer niet)
Vind hem aan de telefoon ook heel raar en nonchalant overkomen.
Maargoed laten we het beste hopen, als hij deze week niet binnen is ga ik echt een retourtje naar hem maken......
Ben er echt klaar mee.
Nu zou hij het vanavond weer doen, ben wel benieuwd (zal wel weer niet)
Vind hem aan de telefoon ook heel raar en nonchalant overkomen.
Maargoed laten we het beste hopen, als hij deze week niet binnen is ga ik echt een retourtje naar hem maken......
Ben er echt klaar mee.
@dewekker
goh je hebt gewoon je reactie ff overnieuw getypt.. echt goed werk man!
goh je hebt gewoon je reactie ff overnieuw getypt.. echt goed werk man!
Beetje jammer deze reactie
ik probeer mensen te helpen die het zelfde probleem hebben
en dan eventueel de update te mailen blijkbaar komt het niet goed bij je over
het is graag of niet
zo duidelijk
ik probeer mensen te helpen die het zelfde probleem hebben
en dan eventueel de update te mailen blijkbaar komt het niet goed bij je over
het is graag of niet
zo duidelijk