sierstuk uitlaat E46 320d
-
sierstuk uitlaat E46 320d
Hey,
Ik vind de uitlaat van mijn 320 eigenlijk niet zo mooi, en ik zou er graag eentje hebben in de stijl van een 330, zo eentje met dubbele pijpjes. Nu zou ik hier graag een sierstukje overzetten, want het budget voor een nieuwe uitlaat is er niet. Heeft iemand dit reeds gedaan? Want de pijp van een 320d gaat krom af naar beneden.
Opmerkingen en tips zijn welkom
Ik vind de uitlaat van mijn 320 eigenlijk niet zo mooi, en ik zou er graag eentje hebben in de stijl van een 330, zo eentje met dubbele pijpjes. Nu zou ik hier graag een sierstukje overzetten, want het budget voor een nieuwe uitlaat is er niet. Heeft iemand dit reeds gedaan? Want de pijp van een 320d gaat krom af naar beneden.
Opmerkingen en tips zijn welkom
Re: sierstuk uitlaat E46 320d
ik heb er, zonder aanpassingen, een ovaal sierstuk overheen geschoven.
voor een sierstukje met dubbele pijp zul je denk ik eea moeten afzagen....
voor een sierstukje met dubbele pijp zul je denk ik eea moeten afzagen....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Je hebt ook speciale hittebestendige verf in zwart om van het roestige af te zijn zodat de pijp minder opvalt.
@Opt1mus, heb je ook een foto van het geheel en gaat dit ook bij een originele FL bumper?
@Opt1mus, heb je ook een foto van het geheel en gaat dit ook bij een originele FL bumper?
blader "even" door mijn showroom , foto's genoeg
Een FL achterbumper is toch gelijk aan een PFL bumper?
Een FL achterbumper is toch gelijk aan een PFL bumper?
Touring zonder dakrails:
Moet wel zeggen dat ik dit een verschrikkelijke oplossing vindt... Als je zoiets doet kun je naar mijn mening beter het deel wat naar beneden staat eraf flexen en dan een sierstukje erover... Wat je nu doet is een restrictie maken in je uitlaat, de effectieve doorgang is ineens een stuk kleiner.Opt1mus schreef:ik heb er, zonder aanpassingen, een ovaal sierstuk overheen geschoven.
En ja ik weet dat het er al jaren zit en dat het in de praktijk allemaal wel meevalt Maar ik vind het gewoon een verschrikkelijke oplossing
Hebben ze daar bij de dealert niet mooie wel perfect passende chroomsiertukjes voor. Die voor mijn (benzine) demper kostte 15 euries bij de dealer. Ja soms is naar de dealer gaan zo gek nog niet
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
tja, we kunnen niet allemaal een Eisenmann betalen...
Worx 4 me!
@Peter, het sierstukje voor de diesel loopt ook naar de straat af.
Worx 4 me!
@Peter, het sierstukje voor de diesel loopt ook naar de straat af.
Touring zonder dakrails:
-
Verkleint idd de weg naar de buiten, maar ik denk dat een diesel wel genoeg tegendruk geeft om dit te "overwinnen".
Misschien ga ik eens kijken om een mooi aflopende chromé pijpje..
En inderdaad... niet iedereen kan een eisenmann betalen...
Misschien ga ik eens kijken om een mooi aflopende chromé pijpje..
En inderdaad... niet iedereen kan een eisenmann betalen...
- compactman
Zoiets misschien?
Gevonden voor ongeveer 35 euro incl. verzendkosten. Gemaakt van rvs en met klembevestiging.
Indien je het niet gevonden krijgt maar wel geïnteresseerd ben stuur ik je wel een pb naar de webshop van dit betreffende artikel (wil geen reclame maken in dit topic ).
Edit: zie nu pas dat de naam vd webshop in het plaatje staat . Met wat zoeken zijn er btw. wel meer (web)shops te vinden met sierstukken voor dieseluitlaten (ook ovaal enzo).
Gevonden voor ongeveer 35 euro incl. verzendkosten. Gemaakt van rvs en met klembevestiging.
Indien je het niet gevonden krijgt maar wel geïnteresseerd ben stuur ik je wel een pb naar de webshop van dit betreffende artikel (wil geen reclame maken in dit topic ).
Edit: zie nu pas dat de naam vd webshop in het plaatje staat . Met wat zoeken zijn er btw. wel meer (web)shops te vinden met sierstukken voor dieseluitlaten (ook ovaal enzo).
- rick.bosch
Heel oud topic zie ik, tog kick ik hem even omhoog om te vragen of iemand een mooie oplossing weet?
BMW 120d | 2007 | 163pk
- rick.bosch
Kan dat verder geen kwaad het afslijpen? Gomaxx zit 5 km van me huis af dus zal van de week eens even kijken wat ze hebben liggen!
BMW 120d | 2007 | 163pk
afslijpen is zelf beter voor de "flow". Niet dat je dat zult merken. Je achterligger kan het misschien niet zo waarderen, als je auto flink roet.
Maar het kan absoluut geen kwaad.
Maar het kan absoluut geen kwaad.
-- Houdoe wanne --
- rick.bosch
Oke, nu was ik nog benieuwd naar iemand die dit heeft. Ben benieuwd hoe het eruit ziet met zn sierstuk
BMW 120d | 2007 | 163pk
-
kan j via dit forum nu geen fotos meer toevoegen? had een mooie foto van sierstukje...
- rick.bosch