krakende ramen bij drempels
krakende ramen bij drempels
beste mensen,
bij elke drempel die ik langzaam neem , kraken de deuren bij de ramen aan beide zijdes, van mijn 318i touring uit 2000.
Wie kent dit (vervelende) fenomeen?
En wat kan ik hieraan doen?
Ik heb zelf al iets vaseline op de bovenste deurrubbers aangebracht ,maar dit maakt geen verschil.
alvast bedankt!
jochem
bij elke drempel die ik langzaam neem , kraken de deuren bij de ramen aan beide zijdes, van mijn 318i touring uit 2000.
Wie kent dit (vervelende) fenomeen?
En wat kan ik hieraan doen?
Ik heb zelf al iets vaseline op de bovenste deurrubbers aangebracht ,maar dit maakt geen verschil.
alvast bedankt!
jochem
Re: krakende ramen bij drempels
Heb er afentoe ook wel eens last van, nog niet heel erg (gelukkig!).
Maar ramen invetten, kon dat probleem oplossen
Geloof ik...
Maar ramen invetten, kon dat probleem oplossen

het klinkt echt uit de bovenkant van de deur.zal eens kijken of het er nog is met de ramen een stukje naar beneden.
Alle rubbers zien er niet versleten of uitgedroogd iuit.
Alle rubbers zien er niet versleten of uitgedroogd iuit.
mocht iemand een antwoord voor dit probleem hebben, hoor ik het graag. Hetzelfde probleem heb ik ook. Afgelopen weekend was mijn raam bevroren in Duitsland en de ramen kraakten niet meer. Nu weer wel!
Ken het probleem, rubbers invetten en klaar is kees.
dit probleem ken ik wel.Je hoeft de rubbers niet in te vetten, maar de boosdoener is de dak strip volgens de dealer.Ik had dit probleem ook en ik had nog garantie.Bmw dealer zei dat het probleem zat bij de dat strip.Bij mijn auto zijn ze zwart. Om dit probleem op te lossen zou de dealer voor mij gratis chroom lijst vervangen. Maar dat wou ik absoluut niet.Af en toe doe een beetje vaseline op de strip en een tijdje heb je geen last van.Ik doe daarom dat regelmatigm,maar liever geen chroom lijst.Ik vraag me af of mensen die wel een chromen lijst hebben ook last van hebben.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
wat bedoel je met dak strippers?
deze:
[thumbnail]http://www.wheelsonline.nl/exterieur/im ... CF0146.JPG[/thumbnail]
Dit is een mider bekend probleem bij de E46. Maar wil je van het gekraak af kun je de lijsten idd invetten met een beetje vaseline of je raamlijsten vervangen voor chromen.
[thumbnail]http://www.wheelsonline.nl/exterieur/im ... CF0146.JPG[/thumbnail]
Dit is een mider bekend probleem bij de E46. Maar wil je van het gekraak af kun je de lijsten idd invetten met een beetje vaseline of je raamlijsten vervangen voor chromen.
even in het weekend de raamlijsten invetten. Moet je ook de rubbers invetten? Trouwen ik merk dat het met regenachtigweer geen last heb van kraken.hennep E46 schreef:deze: