john1987 'showroom' nieuwe auto gekocht P4
Re: john1987 'show/sloop room'
volgens mij hoort die hier thuis
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
inmiddels zijn we weer een tijdje verder.
vanochtend ben ik maar weer even naar de huisarts gegaan om een nieuwe brief op te stellen voor mn werkgever ivm ziektewet regeling.
en nu vond de dokter dat ik toch ook maar eens foto' moest laten maken in het ziekenhuis.
dus dat heb ik maar even laten doen, wat daar precies uitkomt weet ik nog niet met de dokter nog over oordelen.
de dokter heeft mn behandelingen bij de therapeut verlengt met 9 behandelingen.
''even later''
toen ik vanmiddag thuis kwam lag er eindelijk een brief van de expert in de brievenbus daarin stond in t kort:
de auto is totalloss verklaard
de dagwaarde is €6000,- ex 21%btw dus zo'n €7200,- inclusief
de wrak opkoper wil er maximaal €3100,- voor geven
en als ik daar dus mee akkoord ga moest ik binnen een week iets laten weten
als ik zo rondkijk is t een schappelijke prijs voor hier in Belgie want mn auto had haast geen opties en had alleen zn km stand mee.
maar nu krijgen we natuurlijk weer zo'n fase om alvast naar een andere auto te zoeken.
dus als jullie me daarmee willen helpen heel fijn. zoveel mogelijk extra's alles dr op en aan, weinig km gelopen, laag prijsje
eisen:diesel, station, min. bj 2002,pdc, crousecontrol, armsteunt, autom. airco, mag ook een audi zijn (weet nog niet zeker)
ik wil eventueel ook wel kijken in duitsland maar wil niet zo'n 3 a 4 uur rijden ik kom uit Neerpelt BE.
prijsklasse denk zo rond de €10000,-
ik wil namelijk niet al mn geld in een auto stoppen ik heb nog trouwplannen en papa wens
alvast heel erg bedankt groetjes john
vanochtend ben ik maar weer even naar de huisarts gegaan om een nieuwe brief op te stellen voor mn werkgever ivm ziektewet regeling.
en nu vond de dokter dat ik toch ook maar eens foto' moest laten maken in het ziekenhuis.
dus dat heb ik maar even laten doen, wat daar precies uitkomt weet ik nog niet met de dokter nog over oordelen.
de dokter heeft mn behandelingen bij de therapeut verlengt met 9 behandelingen.
''even later''
toen ik vanmiddag thuis kwam lag er eindelijk een brief van de expert in de brievenbus daarin stond in t kort:
de auto is totalloss verklaard
de dagwaarde is €6000,- ex 21%btw dus zo'n €7200,- inclusief
de wrak opkoper wil er maximaal €3100,- voor geven
en als ik daar dus mee akkoord ga moest ik binnen een week iets laten weten
als ik zo rondkijk is t een schappelijke prijs voor hier in Belgie want mn auto had haast geen opties en had alleen zn km stand mee.
maar nu krijgen we natuurlijk weer zo'n fase om alvast naar een andere auto te zoeken.
dus als jullie me daarmee willen helpen heel fijn. zoveel mogelijk extra's alles dr op en aan, weinig km gelopen, laag prijsje
eisen:diesel, station, min. bj 2002,pdc, crousecontrol, armsteunt, autom. airco, mag ook een audi zijn (weet nog niet zeker)
ik wil eventueel ook wel kijken in duitsland maar wil niet zo'n 3 a 4 uur rijden ik kom uit Neerpelt BE.
prijsklasse denk zo rond de €10000,-
ik wil namelijk niet al mn geld in een auto stoppen ik heb nog trouwplannen en papa wens
alvast heel erg bedankt groetjes john
Laatst gewijzigd door john1987 op 16 jun 2010, 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Bmw 320d bj 2001*
voor je zoektocht ben ik zo vrij geweest een nieuw topic te maken:
http://www.bmwportal.nl/gevraagd-f406/d ... 12260.html
Ik hoop dat we/je snel een mooi exemplaar vind ennnuh.. welkom bij de Touringclub.
http://www.bmwportal.nl/gevraagd-f406/d ... 12260.html
Ik hoop dat we/je snel een mooi exemplaar vind ennnuh.. welkom bij de Touringclub.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Hoi John,
ben benieuwd wat eruit de foto's komt. Merk je al wel enige verbetering na al die behandelingen? Negen is idd vaak te weinig maar met nog 9 erbij moet je toch weer aardig op weg zijn.
Zoeken naar een nieuwe auto is altijd leuk maar wel tijdrovend of je moet direct een topexemplaar tegenkomen natuurlijk
ben benieuwd wat eruit de foto's komt. Merk je al wel enige verbetering na al die behandelingen? Negen is idd vaak te weinig maar met nog 9 erbij moet je toch weer aardig op weg zijn.
Zoeken naar een nieuwe auto is altijd leuk maar wel tijdrovend of je moet direct een topexemplaar tegenkomen natuurlijk
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
ik had dus verteld dat ik bericht had gehad van de expert en die moest ik schriftelijk iets laten weten of ik eens was met t totaal prijs
dus ik had m een brief geschreven en donderdag avond op de bus gedaan
afgelopen weekend bedacht ik me, as maandag even na t schade bedrijf om mn auto leeg te halen en mn kenteken platen eraf schroeven voordat de opkoper komt
dus ik er gister morge heen , auto leeg gemaakt 'afscheid genomen' en 2 uur later kreeg ik een telefoontje van de receptioniste dat de opkoper de auto die dag met spoed kwam halen......( mm das snel voor belgie) maar er moest wel een 2e sleutel aanwezig zijn en die had ik en die heb ik laten bezorgen
tussen 5 en 6 kwamen ze m halen en tegen 6 uur werd ik daar verwacht om een check te ontvangen
dus als hollander stond ik daar al om half 6 want ik wilde er zeker van zijn dat ik mn poen zou krijgen
de opkopers kwamen optijd t waren walloniers dus franstalig ik verstond er geen zak van haha maar kreeg ipv een check contant in mn hand
in t bedrijf even t geld gecontroleerd en alles was goed dus ik heb alvast €3100 ontvangen
en de rest zou ik snel krijgen zei de verzekerings agent dus ik kan nu serieus gaan rondkijken
groetjes john
(as vrijdag even na de dokter om de foto's van t ziekenhuis te laten bekijken)
dus ik had m een brief geschreven en donderdag avond op de bus gedaan
afgelopen weekend bedacht ik me, as maandag even na t schade bedrijf om mn auto leeg te halen en mn kenteken platen eraf schroeven voordat de opkoper komt
dus ik er gister morge heen , auto leeg gemaakt 'afscheid genomen' en 2 uur later kreeg ik een telefoontje van de receptioniste dat de opkoper de auto die dag met spoed kwam halen......( mm das snel voor belgie) maar er moest wel een 2e sleutel aanwezig zijn en die had ik en die heb ik laten bezorgen
tussen 5 en 6 kwamen ze m halen en tegen 6 uur werd ik daar verwacht om een check te ontvangen
dus als hollander stond ik daar al om half 6 want ik wilde er zeker van zijn dat ik mn poen zou krijgen
de opkopers kwamen optijd t waren walloniers dus franstalig ik verstond er geen zak van haha maar kreeg ipv een check contant in mn hand
in t bedrijf even t geld gecontroleerd en alles was goed dus ik heb alvast €3100 ontvangen
en de rest zou ik snel krijgen zei de verzekerings agent dus ik kan nu serieus gaan rondkijken
groetjes john
(as vrijdag even na de dokter om de foto's van t ziekenhuis te laten bekijken)
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
Das een vlotte afwikkeling dan
Nu hopen dat je snel weer een andere vindt! Succes
Nu hopen dat je snel weer een andere vindt! Succes
John, even een vraagje over het totalloss verhaaltje..
Je auto wordt totalloss verklaart, en je krijgt dus een vergoeding van de verzekeraar (7.100 in dit geval)
Daarbij kun je je autowrak nog eens verkopen toch? Dus nog eens die exta 3.100?
Dus totaal heb je vergoed gekregen € 10.200?
Óf krijg je die 7.100 - 3100 = 4.000 van de verzekeraar, en het restant van de opkoper dus € 7.100 totaal?
Je auto wordt totalloss verklaart, en je krijgt dus een vergoeding van de verzekeraar (7.100 in dit geval)
Daarbij kun je je autowrak nog eens verkopen toch? Dus nog eens die exta 3.100?
Dus totaal heb je vergoed gekregen € 10.200?
Óf krijg je die 7.100 - 3100 = 4.000 van de verzekeraar, en het restant van de opkoper dus € 7.100 totaal?
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
mm de laatste regel klopt als een trein alleen ik krijg ietsjes meer totaal 7260
Laatst gewijzigd door Gast op 24 jun 2010, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
hallo allemaal na een langere periode niet zo actief te zijn geweest hier t volgende
ik heb afgelopen donderdag een nieuwe auto gekocht t is geen bmw geworden daar kon ik niet voor slagen maar toen ik deze tegen kwam en er mee reed was ik helemaal verkocht :
hier zijn de foto's:
bj 5-2005 nieuwe set winterbanden erbij
+ een aantal mooie opties : pdc, esp, armsteun, bekerhouder, anti carjacking, regen-licht sensor, sportstoelen alcantara/leer, stoelverwarming, gescheiden climaatcontrol, auto. dimmende binnespiegel, auto. inklapbare buitenspiegels, navigatie, crousecontrol, Bose muziek installatie, Audi Concert radio, mistlampen, cd wisselaar 6stuks, follow me home verlichting, ik zal nog wel wat vergeten zijn ....
groeten
john
ik heb afgelopen donderdag een nieuwe auto gekocht t is geen bmw geworden daar kon ik niet voor slagen maar toen ik deze tegen kwam en er mee reed was ik helemaal verkocht :
hier zijn de foto's:
- Spoiler: Laat zien
bj 5-2005 nieuwe set winterbanden erbij
+ een aantal mooie opties : pdc, esp, armsteun, bekerhouder, anti carjacking, regen-licht sensor, sportstoelen alcantara/leer, stoelverwarming, gescheiden climaatcontrol, auto. dimmende binnespiegel, auto. inklapbare buitenspiegels, navigatie, crousecontrol, Bose muziek installatie, Audi Concert radio, mistlampen, cd wisselaar 6stuks, follow me home verlichting, ik zal nog wel wat vergeten zijn ....
groeten
john
Laatst gewijzigd door john1987 op 25 jul 2010, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
Mooie Audi..
... maar ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we je weer terug zien in een BMW. Heb het nu toch al vaker gezien op het BMWPortal, dus kijk er niet meer raar/gek van op .
Ondanks dat, meen ik wel dat het een mooie Audi is! Lekker vol en een mooie kilometerstand!
... maar ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we je weer terug zien in een BMW. Heb het nu toch al vaker gezien op het BMWPortal, dus kijk er niet meer raar/gek van op .
Ondanks dat, meen ik wel dat het een mooie Audi is! Lekker vol en een mooie kilometerstand!
haha de bmw zwak blijft idd bestaan maar wie weet wat de toekomst brengt
Laatst gewijzigd door Gast op 25 jul 2010, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Precies wat ik dachtDaniël schreef:Heb het nu toch al vaker gezien op het BMWPortal, dus kijk er niet meer raar/gek van op .
Maar het is inderdaad een mooie auto, en wens je d'r veel plezier mee.
Re: john1987 'showroom' nieuwe auto gekocht P4
dank je wel allemaal
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
mwhahahaha geweldig dit
maar ik hou jullie nog wel gewoon op de hoogte over mn ongeval...
maar ik hou jullie nog wel gewoon op de hoogte over mn ongeval...
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
maar wat zitten die stoelen toch heerlijk en wat een geluid komt toch uit de Bose installatie dat scheelde toch wel wat tov mn bmw
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*