BM 54

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
TokWango

Re: BM 54

Bericht door TokWango » 26 jul 2010, 11:37

Yep inderdaad daar heb ik er ene gekocht , nu vandaag aangekregen volgende probleem nu zie ik dar de aansluitng anders is maw ik had een Bm54 met vlakke pinnen maar deze heeft ronde pinnen wat nu ? is die nu met ronde pinnen de oudere of nieuwere versie kan er echt niet meer aan uit ? is daar een oplossing voor

robby320d

Bericht door robby320d » 26 jul 2010, 11:50

volgens mij is de module met de ronde pinnen ouder.
kzou gewoon contact opnemen met hun misschien best telefonisch (kunnen engels) omdat het antwoord op een mail soms lang kan duren.
maar vind het raar dat er bij u extra kosten bijgekomen zijn bij mij was dit niet het geval.
had je ook al uw gegevens van de wagen erbij gezet in uw mail?

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 28 jul 2010, 21:23

Dan heb je óf een BM24 gekregen, of een BM54 BACK.
Die laatste hoeft niet perse ouder te zijn, maar het is wel het oud type stekker.
www. M3 register .nl

AJEDE

Bericht door AJEDE » 31 jul 2010, 21:17

Hmmmm, goed te horen dat je daar dus ook op moet letten! :D
Ik ga deze week ff naar die Mick huppeldepup in Duitsland die die modules repareert, laat er dan ook gelijk cinch aansluitingen op zetten.

Is maar een stukje karren naar die kerel en dan zie ik gelijk wat het precies inhoudt daar. En neem gelijk nog wat andere onderdelen mee daarvandaan........ ;)

Hou jullie wel up2date hoe het verder verloopt!

:)

AJEDE

Bericht door AJEDE » 03 aug 2010, 14:57

Net terug van een bezoekje aan Mick's Shop in Bergisch Gladbach....
Hahahahah, wat een figuren zeg daaro!

Echte duitsers zeg maar waarvan de omvangrijkste die daar loopt nur achter een bureau zit met een berg modules en navi systemen die gerepareerd worden.... Alles wordt getest bij binnenkomst enzo en wat ik gezien heb moet ik wel zeggen dat ik wel vertrouwen heb in die lui ook al ziet het er een beetje sjofel uit allemaal!

Heb een austausch gerat meegenomen BM54 met CINCH ingangen voor een externe versterker die ik wil aansluiten binnenkort tbv van de voorboxen en een SUB. Was nu € 300,- in totaal met die CINCH aansluitingen erbij, dus dat is prima te doen! Als je je oude laat maken en er CINCH ingangen op laat maken moet je minimaal 2 weken wachtten voor je de module weer terug hebt. Kostten liggen dan wel iets lager maar goed..... Scheelt € 60,- maar dan moet je nog wel € 20,- bezorgkosten betalen, dus eigenlijk maar € 40,- verschil. Dat deed mij beslissen om er dan maar gelijk weer 1 mee te nemen, want om nou voor € 40,- 2 a 3 weken zonder geluid in de auto te moeten zitten... (| En dan heb je btw ook gelijk de nieuwste update erop staan mocht je een MP3 cd wisselaar hebben..... Netjes nota gekregen en garantie op de module.

Ze hebben ook div. andere onderdelen liggen en een "sleutelhoekje" zeg maar...

Al met al, ging er met een kaputte module heen en zuruck met een werkende!
Nu maar hoffen dat ie heeeeeeeeeeeeel lang meegaat!! :P

Mochten er mensen interesse hebben, zie...... www.mickscar.de
Telefoonnnummer: +49-900-1642572

Mzzlssssss...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”