Mijn BMW 316I Sedan!
-
Mijn BMW 316I Sedan!
Hallo mensen hier een paar foto's van mijn E36 ik heb nog niet echt veel spannende foto's gemaakt want ik mag dr nog niet mee rijden ( Geen rijbewijs ) Maar zodra ik me rijbewijs heb zal ik er nog een aantal posten.
Hier stond de auto nog in de showroom bij de BMW Dealer.
en op de foto's hier onder staattie bij op de oprit.
Ik wil de auto zoveel mogelijk orgineel houden maar, toch komen er wel wat aanpassingen hierbij de what to do list.
What to do list.
Witte zij knippers
Andere achterlichten met witte knippers
de achter en zij-ruiten blinderen
Roest plekje op het linker achterspatbord weg laten werken
Armsteun in bouwen ( DONE )
Hemeltje vervangen
ooit misschien een lederen interieur
Hier stond de auto nog in de showroom bij de BMW Dealer.
en op de foto's hier onder staattie bij op de oprit.
Ik wil de auto zoveel mogelijk orgineel houden maar, toch komen er wel wat aanpassingen hierbij de what to do list.
What to do list.
Witte zij knippers
Andere achterlichten met witte knippers
de achter en zij-ruiten blinderen
Roest plekje op het linker achterspatbord weg laten werken
Armsteun in bouwen ( DONE )
Hemeltje vervangen
ooit misschien een lederen interieur
Laatst gewijzigd door Jan.Jasper v Muyden op 10 sep 2010, 09:10, 2 keer totaal gewijzigd.
J. van Muyden CarCleaning
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Mijn BMW 316I Sedan!
Mooie nette wagen!
Heeft ie andere kentekenplaten gekregen ofzo? Want de dealer foto's zijn gewoon ongecensureerd
En hoe zit ie d'r van binnen uit?
Heeft ie andere kentekenplaten gekregen ofzo? Want de dealer foto's zijn gewoon ongecensureerd
En hoe zit ie d'r van binnen uit?
Mooie wagen. Deze is nog mooi rood. Hopelijk blijft dat nog even zo.
Hey!
Nog een rooie erbij!
Nette wagen!
Nog een rooie erbij!
Nette wagen!
Welkom hier
ik wil niet meteen vervelend doen. het is meer uit interesse. Wat vragen ze nou bij dealer voor een e36 sedan?
ik wil niet meteen vervelend doen. het is meer uit interesse. Wat vragen ze nou bij dealer voor een e36 sedan?
-- Houdoe wanne --
-
De kenteken platen zijn eigelijk gewoon het zelfde, ik had deze foto's bewerkt voor op hyves.. maar eigelijk boeit het me niet zo of je me kenteken wel of niet ziet
de auto zit nog super in de lak! Helaas zit er wel het een en ander aan steenslag op de motorkap maargoed, Ik zal morgen een paar foto's van mijn interieur posten het ziet er nog netjes uit opzich maar op een paar plekjes heb ik het hemeltje moeten lijmen want dat zat los..
de auto zit nog super in de lak! Helaas zit er wel het een en ander aan steenslag op de motorkap maargoed, Ik zal morgen een paar foto's van mijn interieur posten het ziet er nog netjes uit opzich maar op een paar plekjes heb ik het hemeltje moeten lijmen want dat zat los..
Laatst gewijzigd door Jan.Jasper v Muyden op 08 aug 2010, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zonet even een paar fototjes gemaakt van o.a. me interieur.
De kofferbak bodem wil ik wat steviger maken.. dit is een beetje bagger bodem, heeft iemand tips voor me ?
En dit is mijn interieur helaas zit het hemeltje niet helemaal jofel..
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het klepje van mijn dashboard kastje wat minder hangt? ik vind die kier zo lelijk...
En jazeker ik het een opendakkie in me auto, helaas niet origineel waardoor mijn hemeltje niet helemaal goed zit.. dus moet op de een of andere manier maar eens even kijken hoe ik dit op de meest nette manier kan maken.
De kofferbak bodem wil ik wat steviger maken.. dit is een beetje bagger bodem, heeft iemand tips voor me ?
En dit is mijn interieur helaas zit het hemeltje niet helemaal jofel..
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat het klepje van mijn dashboard kastje wat minder hangt? ik vind die kier zo lelijk...
En jazeker ik het een opendakkie in me auto, helaas niet origineel waardoor mijn hemeltje niet helemaal goed zit.. dus moet op de een of andere manier maar eens even kijken hoe ik dit op de meest nette manier kan maken.
Ziet er netjes uit!
Hier is een DIY voor het dashboard kastje..
http://www.understeer.com/glovebox.shtml
Hier is een DIY voor het dashboard kastje..
http://www.understeer.com/glovebox.shtml
-
-
verheeske316 schreef:Welkom hier
Dit was eigelijk een meeneem prijs, van 3000 Euro, dit vond ik wel een aardige prijs maar er moest wel het een en ander aan gebeuren, zoals de remschijven,, 1 daar van was krom dus hebben ze er 2 andere onder gedaan + blokken en een nieuwe apk op gedaan daar kwam uit dat er wat roest op de stang van de achterste 2 schokbrekers zat dus zijn deze ook gelijk vervangen.
De banden die er onderliggen zijn alle 4 zogoed als nieuw en voor de rest ziettie er iig super uit.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Strakke wagen.
Dat hemeltje heeft volgens mij nix met je dakkie te maken. Is volgens mij een kwaaltje bij E36 dat de hemel loslaat na verloop van tijd.
Dat hemeltje heeft volgens mij nix met je dakkie te maken. Is volgens mij een kwaaltje bij E36 dat de hemel loslaat na verloop van tijd.
-
oh, okee nouja het ziet er niet echt uit.. dus ik wil het wel even fixen.
Laatst gewijzigd door Gast op 29 jul 2010, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Ey maat ik dacht wel dat je vroeg of laat hier zou opduiken.
-
hij is netjes....
-
Tibikazi schreef:Ey maat ik dacht wel dat je vroeg of laat hier zou opduiken.
Aii man,
ja ik vroeg me al af of je nog een keer een reactie zou geven lol :p xD Had jouw topic al wel gezien