[E36] Koplampen delensen
- Adriaan323i
Re: [E36] Koplampen delensen
Het MAG gewoon niet!
BMW, Beste Maar Weer!!!
-BMW E34 525i Sedan
-BMW E30 323i Coupe
-BMW E34 530i Touring
-BMW E46 320i Sedan
-BMW E36 323i Touring
-BMW E36 328i Cabriolet
+BMW E36 316i Coupe
+BMW X5 4.4i V8
-BMW E34 525i Sedan
-BMW E30 323i Coupe
-BMW E34 530i Touring
-BMW E46 320i Sedan
-BMW E36 323i Touring
-BMW E36 328i Cabriolet
+BMW E36 316i Coupe
+BMW X5 4.4i V8
BEWIJS het dan, dan kunnen we dit verhaal afsluiten...dus ik zou zeggen zoek een artikel op op internet wie dit bewijst of wat dan ook...prove it..
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Je vraagt ons te bewijzen dat de aarde rond is....
Makkelijk te bewijzen;
Een heel team ontwerpers is wekenlang bezig met het ontwerpen van koplampunits...
Hoe mooi het ontwerp ook mag zijn, keurings instanties moeten het ontwerp goedkeuren
op basis van veiligheid etc.
Als dit niet het geval is, kunnen de ontwerpers weer opnieuw beginnen.
En nu wil jij beweren dat jij zowel ontwerpers als keuringsinstanties te slim af bent?
Makkelijk te bewijzen;
Een heel team ontwerpers is wekenlang bezig met het ontwerpen van koplampunits...
Hoe mooi het ontwerp ook mag zijn, keurings instanties moeten het ontwerp goedkeuren
op basis van veiligheid etc.
Als dit niet het geval is, kunnen de ontwerpers weer opnieuw beginnen.
En nu wil jij beweren dat jij zowel ontwerpers als keuringsinstanties te slim af bent?
was dat je bewijs?
slecht hoor, artikels wil ik zien geen bullshit
slecht hoor, artikels wil ik zien geen bullshit
en trouwens, dat heeft niets te maken met het lichtbeeld.....dus waar wil je nou heen?
Dus vraag het na bij keuringsstations of weet ik veel verdoe je tijd er lekker aan, ik laat het aan jullie over ik heb er zelf geen zin in of belang bij om het na te kijken, ik weet gewoon dat er nergens iets ergens in staat dat dit niet mag.
Dus laat gewoon iets zien of een keurings-eis ergens waarin staat dat dit verboden is.
nou ik zou je vast helpen, die eis is er niet, de eis luid:"Zolang het lichtbeeld niet aangetast word en de medeweggebruiker er geen last van heeft is het niet verboden."
Succes
Dus vraag het na bij keuringsstations of weet ik veel verdoe je tijd er lekker aan, ik laat het aan jullie over ik heb er zelf geen zin in of belang bij om het na te kijken, ik weet gewoon dat er nergens iets ergens in staat dat dit niet mag.
Dus laat gewoon iets zien of een keurings-eis ergens waarin staat dat dit verboden is.
nou ik zou je vast helpen, die eis is er niet, de eis luid:"Zolang het lichtbeeld niet aangetast word en de medeweggebruiker er geen last van heeft is het niet verboden."
Succes
*en de lichtsterkte voldoende is. dus als het licht diffuser wordt door de lenzen te verwijderen zou het kunnen dat de lichtsterkte niet sterk genoeg is. Maar daar wordt meestal niet heel goed naar gekeken
-- Houdoe wanne --
dat is best een goede reden...+1
- Adriaan323i
De reacties worden mij iets te heftig naar elkaar dus ik haak hierbij af op dit onderwerp.
BMW, Beste Maar Weer!!!
-BMW E34 525i Sedan
-BMW E30 323i Coupe
-BMW E34 530i Touring
-BMW E46 320i Sedan
-BMW E36 323i Touring
-BMW E36 328i Cabriolet
+BMW E36 316i Coupe
+BMW X5 4.4i V8
-BMW E34 525i Sedan
-BMW E30 323i Coupe
-BMW E34 530i Touring
-BMW E46 320i Sedan
-BMW E36 323i Touring
-BMW E36 328i Cabriolet
+BMW E36 316i Coupe
+BMW X5 4.4i V8
ik vind persoonlijk dat origineel het mooist is, zoals een aantal mensen al lieten weten, het lijkt of er iets mist zonder de lenzen. het past gewoon niet bij de auto, maar dat is mijn bescheiden mening
Voor m'n hudige auto twijfel ik er nog over..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Zeer snelle vraag welke H heb ik op mijn coupe van 1993? Ja ik kan het makkelijk zien maar ik ben niet thuis
Ik weet dat er lensen inzitten en kan je hier gewoon xenon inbouwen of moeten de lensen dan eerst eruit
Ik weet dat er lensen inzitten en kan je hier gewoon xenon inbouwen of moeten de lensen dan eerst eruit
- bodyslam
- Contacteer:
heb mijn auto al 2 jaar zo en gwn door de apk... en NEE het is geen illigale zwarte apk
mja vind het ook een stuk frisser eruitzien,, vooral als je angeleyes ringen plaatst
mja vind het ook een stuk frisser eruitzien,, vooral als je angeleyes ringen plaatst
BMW.. its not just a car.. its a lifestyle.
Ik had doffe glazen dus de boel maar uitelkaar gehaald. Toch even dat delensen geprobeerd. Na de boel weer inelkaar te hebben geschroefd kreeg ik er toch wel spijt van. Je kijkt namelijk in een gat tussen het zwarte buitense deel en het binnenste spiegelende ring. Vooral vanuit de zijkant gezien staat het erg vreemd dat je in een gat kijkt.
Toch maar de boel weer helemaal uitelkaar gehaald goed opgepoetst en de lenzen er weer opgezet. Nu ziet het er veel beter uit.
Toch maar de boel weer helemaal uitelkaar gehaald goed opgepoetst en de lenzen er weer opgezet. Nu ziet het er veel beter uit.