VERKOCHT...... AJEDE's 330D M Touring Individual.

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
AJEDE

VERKOCHT...... AJEDE's 330D M Touring Individual.

Bericht door AJEDE » 06 aug 2010, 21:10

Nou mensen, hier dan mijn :///m: schatje in de showroom!!
Tenminste, als alles lukt met het plakken en knippen... hahahaha

Ik ben nog niet helemaal klaar natuurlijk met der, maar je moet wat te wensen over houden he..... (en geld! :D )

Maar schroom niet en laat alle positieve en nagatieve reacties achter, ben benieuwd!

Hier wat kiekjes...............

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou............., volgens mij is het gelukt!!
:P
Laatst gewijzigd door AJEDE op 24 mei 2011, 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Danishbmw

Re: AJEDE's 330D M Touring Individual Showroom.....

Bericht door Danishbmw » 06 aug 2010, 22:33

Echt een mooie auto!!! woow ik vind die velgen kleur blackchroom achtig :love: super staan bij de kleur van de auto ;)
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

runnerted

Bericht door runnerted » 06 aug 2010, 22:35

Wat een Pracht van een auto zeg :love:

Wat voor uitlaat demper zit er op??
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM

Kanerr

Bericht door Kanerr » 06 aug 2010, 22:44

Wat een net ding, heerlijk karretje! :love:

Wat ben je er nog meer mee van plan?

AJEDE

Bericht door AJEDE » 07 aug 2010, 01:28

Net terug uit de kroeg, eerst eens ff kijken wat er over me schatje gezegd wordt natuurlijk.... ;)
Darudevampire schreef:Helemaal goed gelukt zelfs
Dank je!!
runnerted schreef:Wat een Pracht van een auto zeg
Merci!! Altijd goed te horen natuurlijk!!

Wat voor uitlaat demper zit er op??
Dat is een custom made uitlaat gemaakt door een zgn tuningsfreak! (En ik ben het niet!) :+
Danishbmw schreef:Echt een mooie auto!!! woow ik vind die velgen kleur blackchroom achtig super staan bij de kleur van de auto
Die velgen vond ik altijd al goed, want had ze ook onder een Compact die ik had hiervoor (dan in gewoon zilver...), maar toen ik ze in deze kleur zag wist ik het zeker dat deze het moesten worden, net wat jij zegt, bij deze kleur leek het mij ook goed matchen, dank je! Ik hou ervan als je het toch wat orgineel probeert te houden zeg maar en het is toch een 3 serie wiel....
Kanerr schreef:Wat een net ding, heerlijk karretje!
Wat ben je er nog meer mee van plan?
Niet zo heel erg veel meer als ik eerlijk ben..... Tenminste aan het uiterlijk dan!
Krijg als het goed is wel originele M3 spiegels over enkele weken, die wil ik als het kan er zeker nog op. Misschien dat ik de strips op het dak dan ook mee laat spuiten, maar dat weet ik niet zeker nog, vind dat zwarte ook wel wat hebben icm met de rest! En ik ga van de week beginnen met het maken van een kist voor in het reservewiel compartiment voor wat extra sound...... 5 kanaals versterker die ik wil zetten op de originele boxen met een subwoofer.

Is er hier niemand met een Touring die dat al heeft gedaan toevallig voor wat adviezen daarover?

:)

BVe

Bericht door BVe » 07 aug 2010, 08:01

Heel erg gaaf!
Enige minpuntje in mijn ogen is de antenne op het dak. Haal die eraf, of vervang hem door zo'n vinnetje en hij is helemaal af aan de buitenkant.

Lexie

Bericht door Lexie » 07 aug 2010, 10:14

Wauw! Wat een mooie touring, complimenten.
Waar heb je dit pracht exemplaar gevonden?

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 07 aug 2010, 11:01

+1 ; zeer fraai exemplaar!

mantisnl

Bericht door mantisnl » 07 aug 2010, 11:11

Hele mooie touring zeg! Super kleurtje ook :love:

mike81

Bericht door mike81 » 07 aug 2010, 11:33

:duimen:

Nice!! inderdaad niet te veel meer aan veranderen.

AJEDE

Bericht door AJEDE » 07 aug 2010, 12:33

mike81 schreef:Nice!! inderdaad niet te veel meer aan veranderen
mantisnl schreef:Hele mooie touring zeg! Super kleurtje ook
bjornc schreef:+1 ; zeer fraai exemplaar!
BVe schreef:Heel erg gaaf!
Enige minpuntje in mijn ogen is de antenne op het dak. Haal die eraf, of vervang hem door zo'n vinnetje en hij is helemaal af aan de buitenkant.
Lexie schreef:Wauw! Wat een mooie touring, complimenten.
Waar heb je dit pracht exemplaar gevonden?

Echt superleuk ten 1e dat er zulke leuke reacties komen!! Altijd goed te horen dat andere liefhebbers het ook kunnen waarderen natuurlijk!

Werd ook iets gezegd over de kleur, ja die vind ik helemaal geweldig temeer omdat je die bijna niet ziet. Parelmoer zit erin, waardoor de kleur zeg maar iets veranderd als de zon(licht) erop valt, heel apart. Zelden gezien ook deze kleur, nummer is 440 Stratus Grau Metallic.

Ben 2 jaar terug lang aan het zoeken geweest naar een mooi exemplaar zeg maar. Wilde perse een 330D Automaat met Mtech2. Maar na lang zoeken en div. stukken van oost/west /noord en zuid duitsland doorgekacheld te hebben en div. hondehokken gezien te hebben, had ik de moed eigenlijk al opgegeven.....
Tot ik ging zoeken op 330D zonder M pakket en wat stond er tussen? Eentje met alles erop en eraan. De verkoper (man van 50+) had de auto 2 jaar in bezit en had deze gekocht bij de BMW dealer bij hem op de hoek in Viersen!! Hahahaha, vond deze dus 500 meter over de grens zeg maar bij Venlo.... Auto was serieus in nieuwstaat en hij wilde er graag vanaf omdat er al een nieuwe auto (Touareg V10TDI) was gekocht voor de zaak.

Complete historie er dus ook bij en er was al wat aan vervangen (injectoren en xenon bv.) Kreeg er ook (vaak in Duitsland) een winterset bij en als klap op de vuurpijl een fles champagne en een etentje toen we de auto gingen overschrijven, echt geweldige mensen!

Zaten type 68 17 inch's onder, die heb ik vervangen door de 19 inch 135's in getinte uitvoering dus met Kumho rubber wat een heerlijke band is overigens!!
Verder een H&R setje veren eronder omdat ik die persoonlijk fijner vind dan de Eibach set, een custom made einddemper, dakrailing verwijderd en zwart hoogglans strips ervoor in de plaats opgezet.
Heb de standaard MK3 vervangen door een MK4 module en heb de radiomodule ook al vervangen (linker voor eindtrap was defect) laatst en er ook gelijk CINCH ingangen op laten zetten, want de Audio gaat binnenkort aangepakt worden. Bedoeling is om een kist te maken / plaatsen in het reservewiel compartiment en daar een sub in te plaatsen icm met 5 kanaals versterker.

Had het al gevraagd maar als er iemand is die dat al eens gedaan heeft, zou ik die graag een x spreken!

Verder zoals ook al eerder aangegeven doe ik optisch niet zoveel meer aan de Touring, vind em wel prima zo. Als ik geluk heb binnenkort nog wel :///m: 3 spiegels (originele) erop en dan vind ik het wel mooi!

:)

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 07 aug 2010, 14:02

Wat een SUPER Touring zeg!, welkom bij de club.

:///m: spiegels zouden hem echt afmaken idd.
(je weet dat die niet 1 op 1 passen?)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

AJEDE

Bericht door AJEDE » 07 aug 2010, 14:13

Dank je man!!
En wat een toeval, zat zelf eerst ook nog te denken om de velgen die jij erop heb zitten te nemen, ook erg CHIQUE EN SPORTIEF! Staat em erg goed hoor!!

En ik weet dat van die spiegels, heb je een andere adapterplaat nodig toch?
Heb die gasten in Duitsland al gemaild erover die die dingen leveren.....
Ideaal dat forum! haha...

Komt goed!! :)

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 07 aug 2010, 14:17

dan gaat het vast goedkomen, hij had er pas nog een aantal gemaakt, ik hoop dat 'ie er nog over heeft en je dus niet te lang hoeft te wachten.

Zijn je swirl flaps er overigens al uit?

Merci voor het compliment, de 135M's zouden mijn andere keus zijn geweest en in de combo zoals jij ze hebt erg vet!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

AJEDE

Bericht door AJEDE » 07 aug 2010, 15:10

Opt1mus schreef:dan gaat het vast goedkomen, hij had er pas nog een aantal gemaakt, ik hoop dat 'ie er nog over heeft en je dus niet te lang hoeft te wachten.
Klopt ja! Ik heb ze van de week nog gemaild en toen waren er weer een paar sets voorradig! Maar hoor over 1,5 week of die set M3 spiegels doorgaat. Daar wacht ik ff op....
Niet dat ik met adapterplaten zit en geen spiegels!
Opt1mus schreef:Zijn je swirl flaps er overigens al uit?
Ja, had ik al laten doen bij me garage.
Die doen dat daar aan de lopende band blijkbaar want begonnen er zelf al over toen!
Zou er toch niet aan moeten denken dat je ze laat zitten en je zo'n klapper krijgt! bah bah....

;D

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”