Ook ik zal me even voorstellen. Ben al wel wat langer geregistreerd, maar alleen nog een beetje rond wezen kijken hier.
Ik heb sinds december vorig jaar m'n eerste auto ingeruild voor m'n tweede auto

Van een E36 Compact uit 1999 naar een E46 Compact uit 2004.
Zoals het lijkt ben ik dus helemaal Compact fan en dat komt door meerdere redenen waaronder:
- Zit meestal in m'n eentje in de auto, heb geen gezin o.i.d. oftewel groot genoeg;
- Compact is toch meestal goedkoper dan een Sedan versie dus je hebt een wat nieuwere voor tzelfde geld.
- Gebruik de auto voornamelijk in het weekend dus wil daarom ook niet al m'n budget er in steken, maar toch in een toffe Bimmer rijden.
Verder ben ik met een BMW-gekke pa opgegroeid, dus weet eigenlijk niets anders. Hij heeft nu net een nieuwe Z4 gekocht

Hier wat pics:

Heb niet de technische kennis en behoefte om vele mods te gaan uitvoeren. Laat 'm maar lekker origineel blijven.
Heb op dit forum (en elders) al wat interessante tips gelezen over o.a m'n BMW Business radio en de ingebouwde VDO Dayton navigatie. Laatste waar ik mee heb lopen klungelen is de bluetooth/snap-in adapter. M'n iPhone 3GS werkte zomaar met de ingebouwde bt, alleen snap-in gaat dus raar maar waar niet lukken. Vandaag hoorde ik van de lokale dealer dat dat ook 'nooit' ging lukken met dit type en dat het al verbazend was dat de bt wel werkte.
Ik hoop hier ook wat meer E46/Compact enthousiastelingen te spreken. Ben echt een plezierrijder en gebruik de wagen voornamelijk in het weekend. Hij staat helaas dus meer stil dan dat ie rijdt en functioneel/financieel gezien zou ik dus gek zijn als ik geen liefhebber was..