op dit moment ben ik me erg aan het inlezen in de E46's, want in oktober / november komt hier een 330i :~ .
Financiele situatie: ben net afgestudeerd en heb een fulltime baan maar woon nog thuis, dus bijna geen uitgaven \o/
Kennis: Weinig, ik lees vooral wat en denk dan hee vet, maar of het nut heeft om bijv. gelijk je hele uitlaatsysteem te vervangen vraag ik me dus af

Een vriend van mij heeft zelf een Raw Striker gebouwd in z'n garage en wil mij ook best even helpen met kleine dingetjes zoals filtertjes vervangen, Eibach springs, andere velgen/banden eropzetten (uitlijnen moet ik daarna laten doen zei ie al) enzovoort.
Zodra ik een auto heb zou ik vrij snel het volgende willen doen:
- Eibach-setje voor de strakkere wegligging
Jullie hebben het over die pro kits op het forum steeds, maar dat is alleen een kortere veer zonder andere demper toch?
Is het niet verstandiger om een demper+veer-setje te regelen en die er onder te schroeven, zoals een setje Koni's?
- De moter mooier laten lopen, andere inlaat/uitlaat/ whatnot.
Vriend van mij beweert dat een turbo sowieso niet tof is op een NA-moter, Wat is jullie mening hier over?
Ik had ergens gelezen dat vooral de uitlaat een beperkende factor was. Nu kan ik alleen nergens vinden of een M54 al headers heeft of dattie een collector heeft, in het laatste geval moet ik nog zelf headers kopen, als ik het hele uitlaatsysteem wilde vervangen voor één van bijv. Magnaflow oid.
Het is niet gezegd dat ik al deze dingen wil doen maar ik wil wel gewoon eerst uitzoeken wat allemaal kan / haalbaar is