Lexie's 318Ci ///M
Re: Lexie's coupé: Vakantiemod & Cleaningstuff
Hmmmm.... Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien veel plezier met poetsen iig.
En bedenk vast een smoes waarom jouw wagen er straks tóch beter eruit ziet dan die van je vrouw (h)
En bedenk vast een smoes waarom jouw wagen er straks tóch beter eruit ziet dan die van je vrouw (h)
Re: Lexie's coupé: Vakantiemod & Cleaningstuff
Haha ja i.d.d.
Ben zelf ook erg benieuwd
Ben zelf ook erg benieuwd
Vakantiefoto's Ardeché 2010
Bij deze de vakantiefoto's van de Bimmer in de Ardeché nabij Vallon Pont d'Arc
Heb redelijk wat rondgereden daar; als de kleine sliep 's middags >> papa rijden en foto's maken
NB: Wees gewaarschuwd!!! Het zijn best een aantal foto's .... En een gewaarschuwd mens... (h)
Is prima gegaan!
PS: heb trouwens toch een kleipakket besteld en PB trim restorer, PB Waffle Weave Towel en de PB Mega Plush Mitt.
Pakket wordt steeds completer
Heb redelijk wat rondgereden daar; als de kleine sliep 's middags >> papa rijden en foto's maken
NB: Wees gewaarschuwd!!! Het zijn best een aantal foto's .... En een gewaarschuwd mens... (h)
- Spoiler: Laat zien
Is prima gegaan!
PS: heb trouwens toch een kleipakket besteld en PB trim restorer, PB Waffle Weave Towel en de PB Mega Plush Mitt.
Pakket wordt steeds completer
Laatst gewijzigd door Lexie op 03 sep 2010, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Lexie's coupé: Vakantiefoto's Ardeché (pag.7)
Dank je!
Ja blijft altijd geweldig!
De tijd dat ik hem nu heb, 4x mee op vakantie geweest (althans kilometers vreten). Kroatie (Mali Losinj), Italie (Lago Maggiore), Duitsland (Moezel/Krov) en nu Frankrijk (Ardeche).
Zit alweer voor volgend jaar te kijken, vind autovakantie fantastisch
Ja blijft altijd geweldig!
De tijd dat ik hem nu heb, 4x mee op vakantie geweest (althans kilometers vreten). Kroatie (Mali Losinj), Italie (Lago Maggiore), Duitsland (Moezel/Krov) en nu Frankrijk (Ardeche).
Zit alweer voor volgend jaar te kijken, vind autovakantie fantastisch
Re: Lexie's 318Ci exe: Vakantiefoto's in Ardeché (pag.7)
Leuke kiekjes!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hmmmm... vakantie fotookes.
Krijg d'r meteen weer zin aan
Krijg d'r meteen weer zin aan
Mooie foto's en mooie auto ook!
pic 4 en 7
pic 4 en 7
Re: Lexie's 318Ci exe: In de straat, een Z4 + 1 reihe M-pakket
Dank u
Excuus voor de mindere kwaliteit foto's; deze stond zonet bij me in de straat (heb mijne er maar even naast gezet )
Hij is aardig gelukt al mag ik het zelf zeggen, wat een verschil met hoe hij was! Hij glimt nu het mooiste van de hele rij hahaha (h)
Ook stond de Bimmer van mijn kapster weer naast de mijne in de straat, ook weer een fotootje waard
Excuus voor de mindere kwaliteit foto's; deze stond zonet bij me in de straat (heb mijne er maar even naast gezet )
Hij is aardig gelukt al mag ik het zelf zeggen, wat een verschil met hoe hij was! Hij glimt nu het mooiste van de hele rij hahaha (h)
Ook stond de Bimmer van mijn kapster weer naast de mijne in de straat, ook weer een fotootje waard
Laatst gewijzigd door Lexie op 06 sep 2010, 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Mooie plaatjes, ik ben jaloers.
PB Trim restorer = , ruikt lekker hè?
PB Trim restorer = , ruikt lekker hè?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ruikt fantastisch! Staat nog expres in de keuken
Die mevrouw van de Z4 is op visite bij de buurvrouw. Ik liep een rondje om de Z4 en zij kwam heel demonstratief even naar haar bimmer om er iets in te leggen hahaha.Darudevampire schreef:Z4
Ik later nog tegen de buurvrouw: mooie bmw zeg. Zij: is een auto voor erbij... (h) hahaha.
Re: Lexie's 318Ci exe: Cleaning
Heb gisteren de auto gewassen (niks bijzonders natuurlijk ), maar ook de motorkap, het dak en de kofferbak >> gekleid, gepolijst en gewaxt (h) ... en wat kost dat een tijd zeg x|
Er is vandaag wel wat stof over gekomen, maar zeker de moeite waard voor een fotootje van de motorkap
(en het stof kun je er letterlijk vanaf blazen... )
Er is vandaag wel wat stof over gekomen, maar zeker de moeite waard voor een fotootje van de motorkap
(en het stof kun je er letterlijk vanaf blazen... )
- Robbiegoal
Re: Lexie's 318Ci exe: Ardeché-zomaar-cleaning (pag.7&8)
Goed bezig zeg! Wat een werk!
Leuke vakantiekiekjes, doen me denken aan mijn vakantie in de Ardeche (je hebt de foto's gezien he ). Ik heb veel van die plekjes (al dan niet onbewust) ook gezien!
Ik had de auto zaterdag gewassen. Kom ik er zondagochtend achter dat er allemaal kleine witte puntjes op zitten (een soort hars ofzo denk ik van een boom waar ie zaterdagnacht onder stond) :S. Gelukkig gaat het er nog goed van af maar kan weer opnieuw beginnen haha.
Leuke vakantiekiekjes, doen me denken aan mijn vakantie in de Ardeche (je hebt de foto's gezien he ). Ik heb veel van die plekjes (al dan niet onbewust) ook gezien!
Ik had de auto zaterdag gewassen. Kom ik er zondagochtend achter dat er allemaal kleine witte puntjes op zitten (een soort hars ofzo denk ik van een boom waar ie zaterdagnacht onder stond) :S. Gelukkig gaat het er nog goed van af maar kan weer opnieuw beginnen haha.
Re: Lexie's 318Ci exe: Ardeché-zomaar-cleaning (pag.7&8)
dank u
mooie plekjes hè
Das balen zeg... kun je weer opnieuw beginnen. Succes.
mooie plekjes hè
Das balen zeg... kun je weer opnieuw beginnen. Succes.