Het onderwerp zegt het al maar wat is er nu sneller op het circuit een E46 M3 of een E36 320i?
De meesten zullen het antwoord goed hebben de E46 M3 maar de bestuurder hiervan heeft wel peentjes gezweten want de E36 320i zat bij elke bocht weer in zijn binnenspiegel. Zie onderstaande foto:
Applaus daarom voor Madness

en helaas toch een beetje hoon gelach voor de M3-rijder :? waar ik de naam even niet van zal noemen. Maar de bestuurder en zijn auto zijn zeer bekend hier op het forum, misschien dat hij zichzelf nog wel bekend maakt en zijn respect toont voor Madness in zijn motorisch standaard E36
PS1: @Madness en bijrijder (die wel ANWB-lid is) ik vond het een zeer geslaagde dag gisteren en ga zo door met het tonen van je rijcapaciteiten.
PS2: een rondje samen met jou op de Nordschleife lijkt me wel heel erg vet, dus als de bijrijdersstoel eens niet bezet is hou ik mezelf aanbevolen
PS3: ook respect voor de M3-rijder (en alle andere rijders) natuurlijk om toch met zijn pracht bolide het circuit op te gaan zodat wij als toeschouwers ook konden genieten van al dat moois op het circuit.