Autoliefde roest niet...
Autoliefde roest niet...
Jaren geleden heb ik diverse BMW`s bereden. Na een zwerf toch van Opel > VW > Audi ben ik terug bij BMW.
De Audi moest vervagen worden. Na veel zoek en leeswerk kwam ik tot de conclusie... ik moet kiezen tussen Audi of BMW.
Een beetje snelle Audi`s zijn erg aan de prijs. Mijn keuze is gevallen op een BMW 320TD Compact uit 2002 met 111.000 km op de teller. Een heerlijke ECHTE auto.
update: 07-02-08; Een foto geplaatst.
De wagen is redelijk standaard. Ik vind dat niet erg. Mijn mening is dat een wagen van zich zelf mooi moet zijn. Het is net zo iets als met een vrouw. Natuurlijke schoonheid is altijd het mooist! Wel wil ik er nog een trekhaak onder bouwen, en een climacontrol i.p.v een handbediende airco zou erg welkom zijn.
De Audi moest vervagen worden. Na veel zoek en leeswerk kwam ik tot de conclusie... ik moet kiezen tussen Audi of BMW.
Een beetje snelle Audi`s zijn erg aan de prijs. Mijn keuze is gevallen op een BMW 320TD Compact uit 2002 met 111.000 km op de teller. Een heerlijke ECHTE auto.
update: 07-02-08; Een foto geplaatst.
De wagen is redelijk standaard. Ik vind dat niet erg. Mijn mening is dat een wagen van zich zelf mooi moet zijn. Het is net zo iets als met een vrouw. Natuurlijke schoonheid is altijd het mooist! Wel wil ik er nog een trekhaak onder bouwen, en een climacontrol i.p.v een handbediende airco zou erg welkom zijn.
Laatst gewijzigd door AnCo op 17 mar 2008, 22:49, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: AnCo stelt zijn oude liefde = BMW voor
AnCo, welkom op het E46 Forum!
Ben zeer benieuwd naar fotos van de E46 Compact ..
Ben zeer benieuwd naar fotos van de E46 Compact ..
- Dutch Delight
Welkom hier en ja.. :worthless:
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Zo zie je maar... nooit gaan lopen als je het goed hebt!
Welkom
Welkom
Welkom op het forum Anco.
:worthless:
:worthless:
Welkom AnCo, veel leesplezier op dit forum!!
Ben ook een Compact 2002 rijder en had dezelfde wensen, climatecontrol en trekhaak... HAD!! climatecontrol werkt niet zonder dure aanpassingen (komt op 1100 euro totaal) een een trekhaak kost 1300 euro. Vandaar, Had.
Verder Suc6
Ben ook een Compact 2002 rijder en had dezelfde wensen, climatecontrol en trekhaak... HAD!! climatecontrol werkt niet zonder dure aanpassingen (komt op 1100 euro totaal) een een trekhaak kost 1300 euro. Vandaar, Had.
Verder Suc6
Geniet van het leven, voor je het weet is het voorbij
Airco ombouwen naar clima is inderdaad niet te doen. Er moet dan o.a. een nieuw kachelhuis en bekabeling in, loopt wel heel erg in de prijzen. Via MP het ik een afneembare trekhaak gevonden, komt onder een Compact jr 2002 vandaan. het is kompleet met bekabeling, voor 200E, niet duur.Oelie schreef:Welkom AnCo, veel leesplezier op dit forum!!
Verder Suc6
Ik heb inmiddels op het forum inmiddels gelezen dat je het NIET zomaar kunt aansluiten. dat wordt als voorwerk dus nog eff puzzelen.
Alle bedankt voor het welkom. het is een leuk forum met een stelletje gepasioneerde BMW-fielen, daar hou ik wel van.