DV's Ti ///M
.
.
...je vergeet de OEM witte knipperlichten rondom, de Silvervisions, het spuitwerk van de bumpers en wat ander klein grut (grote rekening overigens...), èn het professionele poetswerk aan binnen en buitenkant... :fuit:
.
...je vergeet de OEM witte knipperlichten rondom, de Silvervisions, het spuitwerk van de bumpers en wat ander klein grut (grote rekening overigens...), èn het professionele poetswerk aan binnen en buitenkant... :fuit:
.
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: DV's Bimmer [OEM Oval Goodness]
Ah, een verticaal streepje door het minnetje gezetDarudevampire schreef:Creatief boekhouden heet dat
Re: DV's Bimmer [OEM Oval Goodness]
Leuke update!
Re: DV's Bimmer [KW Schroefset...]
Netjes man!! Ik dacht al waarom verkoop je nou je eibach pro.. HIerom dus
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
ziet er gelikt uit!
Wauwww, staat zeker wel netjes op zn pootjes nu zeg!
Wederom een verdraaid (of verschroeft?) goeie mod
maar istie echt 5 cm lager nu ja? zou je niet zeggen... maar hij kon het goed gebruiken iig
Wederom een verdraaid (of verschroeft?) goeie mod
maar istie echt 5 cm lager nu ja? zou je niet zeggen... maar hij kon het goed gebruiken iig
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
...reed ik afgelopen Donderdag of Vrijdag, kan ook Woensdag geweest zijn ('k weet het zelf niet meer... x| ) door het altijd (te) drukke Zwolle...
...zag ik ook zo'n zwarte Compact ; ook dat soort velgen, en ook zo'n behoorlijke verlaging...
...en toen dacht ik nog ; '...goh (!), dat ziet er eigenlijk gewoon goed uit !'...
...zag ik ook zo'n zwarte Compact ; ook dat soort velgen, en ook zo'n behoorlijke verlaging...
...en toen dacht ik nog ; '...goh (!), dat ziet er eigenlijk gewoon goed uit !'...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Staat de Compact verdomd goed ..!!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie Update Rudy!
Welke KW is het?
Welke KW is het?
Wat staat dat mooi zeg! TOP update!
Ziet er echt dik uit Maar mag voor misschien kleeeeeeiiiiin beetje lager? (h)