Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Re: Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
zou graag ervaring van iemand willen weten die een parrot ck 3100 heeft ingebouwd in combinatie met een andere merk radio dan origineel b.v. pioneer,kenwood of sony. Ben benieuwd of de stuurwielbediening de parrot kan bedienen b.v. opnemen telefoon.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee. Maar in principe moet het gewoon werken. Je moet de carkit dan wel aan de originele kabelboom monteren.
Hey,
Ik heb het hele draadje doorgelezen x| maar ben er nog niet achter of mijn setting gaat werken in mijn e46 2001 Touring
- Parrot CK3100
- Connect2 adapter
- Dension Gateway 300
- Business Radio
Ik kan nergens vinden of dit gaat werken. Heeft iemand een idee???
Tevens welke Connect2 stekker/adapter ik nodig heb. Op de site van Connect2 kan ik niets vinden
Hoop graag dat jullie wat adviezen hebben. Alvast bedankt voor de moeite!
Arnaud
Ik heb het hele draadje doorgelezen x| maar ben er nog niet achter of mijn setting gaat werken in mijn e46 2001 Touring
- Parrot CK3100
- Connect2 adapter
- Dension Gateway 300
- Business Radio
Ik kan nergens vinden of dit gaat werken. Heeft iemand een idee???
Tevens welke Connect2 stekker/adapter ik nodig heb. Op de site van Connect2 kan ik niets vinden
Hoop graag dat jullie wat adviezen hebben. Alvast bedankt voor de moeite!
Arnaud
Dension met business radio gaat werken en zal totaal los staan van de parrot oplossing
ik weet dat een parrot ck3000evo goed samenwerkt met een connects2 set.
Of jouw ck3100 ook iets gaat doen weet ik niet, zul je bij connects2 zelf moeten navragen.
ik weet dat een parrot ck3000evo goed samenwerkt met een connects2 set.
Of jouw ck3100 ook iets gaat doen weet ik niet, zul je bij connects2 zelf moeten navragen.
Ik heb al een bit 2 systheem in de auto, die draadloze.
Is het mogelijk de bestaande microfoon hiervan te gebruiken met de parrot ?
Is het mogelijk de bestaande microfoon hiervan te gebruiken met de parrot ?
Interessant topic. Precies de oplossing die ik zoek. Vraag mij af of hetgeen in dit topic beschreven (Parrot CK3000 evo i.c.m. Connect2) op dezelfde manier werkt in een FL.
- markkamphorst
Dat vraag ik me ook af! en of het werkt in een PFL X5 alsmede een FL 3er
Ik heb nog een 2connect setje te koop in het Aangeboden gedeelte, handig om voor niet teveel geld eens te proberen of het werkt
Hoe kom ik er t.b.v. het aansluiten van een bluetooth carkit achter of ik een 17 of 40 pins aansluiting heb zonder de radio te demonteren? Ik weet dat ik een Alpine business cd radio heb met typenummer CD53, 65.12-6 915 711 (Sept 2001). Heeft deze radio een 17 of 40 pins aansluiting?
heej kheb ook ff zitten lezen
maar ik heb een e46 van 99 ook met mf stuur, dat moet dan gewoon normaal werken????
dus je bent echt alleen maar die parrot evo en dat engelse kastje nodig? that's it??
edit: dat connect2 ding is dus puur om de stuurbediening te gebruiken?
maar ik heb een e46 van 99 ook met mf stuur, dat moet dan gewoon normaal werken????
dus je bent echt alleen maar die parrot evo en dat engelse kastje nodig? that's it??
edit: dat connect2 ding is dus puur om de stuurbediening te gebruiken?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Ik heb een 17-pins connector maar kan dan volgens de site van de fabrikant 2 modules bestellen:
CTPPAR007
CTPPAR009
Weet iemand wat het verschil is en welke ik het beste kan bestellen?
CTPPAR007
CTPPAR009
Weet iemand wat het verschil is en welke ik het beste kan bestellen?
@argo: niet zo lastig doen, je radio heb je er in een mum van tijd uit en dan weet je het zeker. Anders blijft het gokken..
@buutnhuus: ja, met de connects2 kun je de stuurbediening gebruiken. Daarnaast heb je geen enkele andere adapter nodig om je ck3000 evo op je bmw aan te sluiten, da's ook een flink voordeel.
@Jetle: 10 seconden googlen leerde me dat de ctppar007 voor een 17pins connector is en de ctppar009 voor een 40 pins. Meer vragen? zie @argo.
@buutnhuus: ja, met de connects2 kun je de stuurbediening gebruiken. Daarnaast heb je geen enkele andere adapter nodig om je ck3000 evo op je bmw aan te sluiten, da's ook een flink voordeel.
@Jetle: 10 seconden googlen leerde me dat de ctppar007 voor een 17pins connector is en de ctppar009 voor een 40 pins. Meer vragen? zie @argo.
Beste Mensen,
Na het lezen van de gehele thread heb ik heb onze engelse vrienden ook even een mailtje gestuurd en heb, binnen een dag, een antwoord ontvangen. Binnen een dag vermeld ik erbij daar dit blijk geeft van proffesionalisme aan hun zijde
Mijn vraag had betrekking op onder CTPP...007, en mijn Parrort CK-3100, waarbij de combi niet zou werken.
Zoals ruim te lezen valt in de thread is deze enklel compatible met de CK-3000 Evo.
Nu zie hier het antwoord op de vraag of er een mogelijkheid is eenzelfde oplossing voor de CK-3100 te gebruiken.
-=-=-=-=-
Please also see CTUNIPAR03 for CK-3100 (CTUNIBM01 Patch lead also required)
http://www.fitbluetooth.co.uk/pr/ctunipar03-interface/
http://www.fitbluetooth.co.uk/pr/ctunibm01-lead/
-=-=-=-=-
Dit lijkt dus mogelijk maar wordt wel wat duurder uiteindelijk.
Maar hey je wilt wat werkend hebben of niet, dus een kleine investering is het wellicht waard.
Ik wens een ieder veel succes, ik ben overigens mijn CK-3100 aan het ruilen voor een CK-3000.
1 vraag van mijn zijde: Zie je de namen van de personen in je telefoon boek op je radio gepresenteerd indien je gebeld wordt of een naam opzoekt. (in combinatie met de CK-3000 en de CTPP...007)
Thanks,
Salvie
Na het lezen van de gehele thread heb ik heb onze engelse vrienden ook even een mailtje gestuurd en heb, binnen een dag, een antwoord ontvangen. Binnen een dag vermeld ik erbij daar dit blijk geeft van proffesionalisme aan hun zijde
Mijn vraag had betrekking op onder CTPP...007, en mijn Parrort CK-3100, waarbij de combi niet zou werken.
Zoals ruim te lezen valt in de thread is deze enklel compatible met de CK-3000 Evo.
Nu zie hier het antwoord op de vraag of er een mogelijkheid is eenzelfde oplossing voor de CK-3100 te gebruiken.
-=-=-=-=-
Please also see CTUNIPAR03 for CK-3100 (CTUNIBM01 Patch lead also required)
http://www.fitbluetooth.co.uk/pr/ctunipar03-interface/
http://www.fitbluetooth.co.uk/pr/ctunibm01-lead/
-=-=-=-=-
Dit lijkt dus mogelijk maar wordt wel wat duurder uiteindelijk.
Maar hey je wilt wat werkend hebben of niet, dus een kleine investering is het wellicht waard.
Ik wens een ieder veel succes, ik ben overigens mijn CK-3100 aan het ruilen voor een CK-3000.
1 vraag van mijn zijde: Zie je de namen van de personen in je telefoon boek op je radio gepresenteerd indien je gebeld wordt of een naam opzoekt. (in combinatie met de CK-3000 en de CTPP...007)
Thanks,
Salvie
Salvie: nee, geen tekst op je display als er iemand belt. Je radio krijgt alleen maar een signaal dat ie stil moet zijn. Als ik de radio/cd-speler aan had staan stond er "TELEFON" in beeld. Als ik de Gateway aan het spelen had stond er "MUTE" in beeld.
En zou je jezelf even willen voorstellen?
En zou je jezelf even willen voorstellen?
Ik heb een E46 gekocht met een Parrot CK3100 ingebouwd. Werkt helaas niet via het stuur, maar de radio mute wel zo gauw ik aan de Parrot zit. Namen moet je nog steeds van de Parrot zelf aflezen, ik krijg in het cd-scherm alleen 'phone' te staan, waarbij de muziek dus onderbroken wordt.