Salvie, wie is dat?

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Salvie

Salvie, wie is dat?

Bericht door Salvie » 01 sep 2010, 14:03

Ola,

Op verzoek stel ik me hierbij even voor.
Ik ben een jongeman begin dertig en sinds mijn eerste BMW een vervent liefhebber.

Ik heb afgelopen weekend mijn tweede BMW opgehaald. Type 320Ci Coupe uit 1999.
Een foto wil ik plaatsen maar moet ik jullie vooralsnog verschuldigd blijven.

Ik ben op dit forum terechtgekomen doordat ik op zoek was naar een oplossing, zodoende mijn telefoon knoppen op het stuur te kunnen gebruiken in combinatie met mijn geschonken Parrot CK-3100.

Je moet al inventief kunnen zijn wil je hier uberhaupt op googlen, dus alle mensen in deze thread gefeliciflapstaart voor het doordenken wat jullie hebben gedaan en niet altijd maar alles voor lief nemen.

Uiteindelijk geldt de volgende regel voor mij: Ik wil iets, en zal het krijgen/maken dan wel regelen zodat het zal zijn zoals ik het voor ogen heb. Alles is wat dat betreft mogelijk met de hedendaagse technieken.

Ow ja tip: Geen navigatie in je BMW? Boeie er komen namelijk geregeld leuke apparaten op de markt met de nieuwste technieken waardoor je BMW navi alweer snel verouderd aanvoelt (ja ik ben een techneut en wil het liefts alles up to date en gratis) hoe navigeer ik, wel met de iPhone en het liefst met Navigon. Navigon mensen is toch wel het neusje van de zalm op het moment betreffende iPhone navigatie (sorry TT liefhebbers).

Oke genoeg over mij, ik hoop dat ik met mijn schrijven in de thread (BMW pre-facelift stuurbediening) een aantal mensen met eenzelfde probleem heb kunnen helpen. Baat het niet dan schaadt het niet, maar overweeg alvorens je een investering doet. Want hoe vaak zul je een bepaalde optie daadwerkelijk gebruiken en is dit het geld uiteindelijk wel waard.

Goed nu echt genoeg over mij en genoeg wijze lessen gedeeld ghehehe

CU around & with greetings,

Salvie
:W

Frenkz

Re: Salvie, wie is dat?

Bericht door Frenkz » 01 sep 2010, 15:28

Hallo Salvie, welkom op het forum, hopelijk vind je hier alle info die je nodig hebt.
We zijn ook benieuwd naar je coupe ! dus post gerust wat pics als je die hebt.

Vergeet ook niet te stemmen 8)

tan_n86

Bericht door tan_n86 » 01 sep 2010, 15:42

Hey Salvie,

Welkom hier op het forum. Ik heb er weer een Navigon vriend bij! Wist je dat alle t-mobile gebruikers met een iphone Navigon nu gratis kunnen downloaden?:P Spread the word!

Gr Tan

bmwpeter

Bericht door bmwpeter » 01 sep 2010, 16:59

Welkom hiero Salvie, leuk voorstelverhaal.

We zijn benieuwd naar de pica's ;)
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”