Hallo allemaal
Mss ga ik deze touring kopen, ik kan hem voor een hele mooie prijs aanschaffen, volgens mij een hele mooie prijs
Waar moet ik evt op letten bij de aankoop van deze BMW
Ik vind hem er strak uitzien.
De velgen, passen deze ook onder mijn BMW Touring uit 2004?
Graag jullie reactie, tips enz.
Bedankt alvast
http://link.marktplaats.nl/365143472
Advies aanschaf touring
Re: Advies aanschaf touring
Roest..... of hij lekker stuurt......en een aankoopkeuring als je hem zo graag wilt kopen.......airco laten checken.
Succes ermee....
Succes ermee....
Is bij de E46 touring ook de achtervering geregeld?
Dus dat bij zwaardere belading de auto niet te laag staat.
Dus dat bij zwaardere belading de auto niet te laag staat.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nope, maar je kan wel versterkte vering krijgen.
(bij af fabriek trekhaak is het al ingebouwd)
(bij af fabriek trekhaak is het al ingebouwd)
Ik heb gisteren proefgereden in een 318 touring.
Nu is de km stand 184.000.
Of er is in 4 jaar 10.000 km mee gereden of......
Ook bij het remmen schokt/trilt de auto. De remschijven zagen er een beetje roestig uit, maar dat is gauw als de auto wat langere tijd stilstaat.
Nu is het zo dat als je de koppeling indrukt bij het schakelen dat je dan op een bepaalde stand een flinke trilling voelt in je voet.
Iemand enig idee wat dat kan zijn?
- Spoiler: Laat zien
Nu is de km stand 184.000.
Of er is in 4 jaar 10.000 km mee gereden of......
Ook bij het remmen schokt/trilt de auto. De remschijven zagen er een beetje roestig uit, maar dat is gauw als de auto wat langere tijd stilstaat.
Nu is het zo dat als je de koppeling indrukt bij het schakelen dat je dan op een bepaalde stand een flinke trilling voelt in je voet.
Iemand enig idee wat dat kan zijn?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
als trotse Touring bezitter zeg ik natuurijk DOEN.
Maar geen onderhoudshistorie is een absolute no-no. Een beetje roest op de remmen is geen probleem; gaat er direct af na 1x remmen. Trillen bij remmen kan wel en probleem zijn. Heb je daar nog extra mee getest? Is er verschil als je hard/zacht rijdt of remt? Een (anwb) aankoopkeuring zal dit vast kunnen verlkaren.
Succes met je zoektocht.
Maar geen onderhoudshistorie is een absolute no-no. Een beetje roest op de remmen is geen probleem; gaat er direct af na 1x remmen. Trillen bij remmen kan wel en probleem zijn. Heb je daar nog extra mee getest? Is er verschil als je hard/zacht rijdt of remt? Een (anwb) aankoopkeuring zal dit vast kunnen verlkaren.
Succes met je zoektocht.