Mijn E36 Sedan
Re: Mijn E36 Sedan, nieuwe fotos van M6 velgen erop!
De velgen zijn er inmiddels af, en heb nu de velgen van de E46 van mn pa erop zitten.
Velgen zijn te zien op 1 van de eerste foto's in dit topic.
Helaas is ongeveer 2 weken terug mijn auto naar de knoppen gegaan.
Ik was op vakantie in spanje met vrienden, en mijn ouders hadden mijn auto uitgeleend aan mijn neef.
Toen hij een stuk gereden had en dicht bij huis was stond de temp. in het rood, en hoorde hij een hard gesis, ik citeer: PSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Vervolgens sloeg de auto uit en lag al mijn koelvloeistof op de weg, auto staat nu een week bij de garage, nu is er een of ander buisje of iets geknapt waar mijn koelvloeistof doorheen loopt.
Weet niet precies hoe deze heet maar zal het van de week ff vragen.
Als het goed was werd deze vandaag vervangen maar wegens drukte konden ze dat vandaag nog niet doen.
Hopen dat het morgen gebeurd, zodat we snel kunnen kijken wat er nog meer mis is.
Ik hoorde iets over een pakking die eruit zou zijn gevlogen, heb verder weinig verstand van auto's dus kan het allemaal niet zo lekker uitleggen haha.
Gr, Wes!
Velgen zijn te zien op 1 van de eerste foto's in dit topic.
Helaas is ongeveer 2 weken terug mijn auto naar de knoppen gegaan.
Ik was op vakantie in spanje met vrienden, en mijn ouders hadden mijn auto uitgeleend aan mijn neef.
Toen hij een stuk gereden had en dicht bij huis was stond de temp. in het rood, en hoorde hij een hard gesis, ik citeer: PSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Vervolgens sloeg de auto uit en lag al mijn koelvloeistof op de weg, auto staat nu een week bij de garage, nu is er een of ander buisje of iets geknapt waar mijn koelvloeistof doorheen loopt.
Weet niet precies hoe deze heet maar zal het van de week ff vragen.
Als het goed was werd deze vandaag vervangen maar wegens drukte konden ze dat vandaag nog niet doen.
Hopen dat het morgen gebeurd, zodat we snel kunnen kijken wat er nog meer mis is.
Ik hoorde iets over een pakking die eruit zou zijn gevlogen, heb verder weinig verstand van auto's dus kan het allemaal niet zo lekker uitleggen haha.
Gr, Wes!
klote voor je ! ...Sponsort je neef nog wat geld ofwat ?
s6 bij de garage iig

s6 bij de garage iig

Klinkt niet fijn... ;(
Ben bang dat het je koppakking nog wel eens kan zijn. Dan moet je de zaak misschien ook nog wel laten vlakken.
Hoop dat het meevalt!
Ben bang dat het je koppakking nog wel eens kan zijn. Dan moet je de zaak misschien ook nog wel laten vlakken.
Hoop dat het meevalt!
Sleuteltjes bijhouden voortaan. 

Ja koppakking, dat die er waarschijnlijk uit gevlogen was.
En ja, ging al niet zo lekker met me auto, accu bleef leeg lopen telkens enzo dus dat was ook al vervelend dat als ik naar het werk moest dat mijn auto niet starte.
En het rijgedrag van mijn neef is gewoon netjes, alleen dat het precies bij hem stuk moet gaan is gewoon toeval.
Kan hij weinig tegen doen
Wij wisten dat je af en toe op de temp. moest kijken of hij niet te heet werd, en dat was hem niet verteld.
Maar ach, we zien wel wat er gebeurd.
Neef gaat vandaag zijn E46, coupe, 320i ophalen.
Mag hem volgende week ff lenen, wel wat leuker dan een e36 sedan haha:P
En ja, ging al niet zo lekker met me auto, accu bleef leeg lopen telkens enzo dus dat was ook al vervelend dat als ik naar het werk moest dat mijn auto niet starte.
En het rijgedrag van mijn neef is gewoon netjes, alleen dat het precies bij hem stuk moet gaan is gewoon toeval.
Kan hij weinig tegen doen

Maar ach, we zien wel wat er gebeurd.
Neef gaat vandaag zijn E46, coupe, 320i ophalen.
Mag hem volgende week ff lenen, wel wat leuker dan een e36 sedan haha:P
Re: Mijn E36 Sedan, Kapoet :'(
Auto is weer gemaakt vandaag weer mogen ophalen.
Zit een nieuwe accu in en vergeet achteraf te vragen wat de naam van dat buisje dingetje was
.
Hij is er iig 6 uur mee bezig geweest om dat buisje dingetje te vervangen.
Accu bleef leeg lopen en kon later niet meer worden opgeladen, wat dat nou weer is weet ik niet maar er zat een splinternieuwe accu in.
De auto heeft ook een poetsbeurt verdient (h) .
Hij zat onder het zand, net alsof er een zandstorm overheen was gegaan, zag er niet uit.
Morgen maar een dagje ervoor uit trekken!
Gr, Wes.
Zit een nieuwe accu in en vergeet achteraf te vragen wat de naam van dat buisje dingetje was

Hij is er iig 6 uur mee bezig geweest om dat buisje dingetje te vervangen.
Accu bleef leeg lopen en kon later niet meer worden opgeladen, wat dat nou weer is weet ik niet maar er zat een splinternieuwe accu in.
De auto heeft ook een poetsbeurt verdient (h) .
Hij zat onder het zand, net alsof er een zandstorm overheen was gegaan, zag er niet uit.
Morgen maar een dagje ervoor uit trekken!

Gr, Wes.
Re: Mijn E36 Sedan, Kapoet :'(
fijn dat je weer kunt touren. zat er niet nog garantie op die vorige accu? het is ook niet onverstandig om ff je ;lekstroom te meten om te voorkomen dast er dsadelijk weer een goede accu sneuvelt. en ook ff de laadspanning meten, misschien dat de spanningsregelaar van je dynamo niet goed functioneert. als de laadspanning boven de 14,5V komt raakt de accu beschadigd
-- Houdoe wanne --
Re: Mijn E36 Sedan
Ok bedankt, zal het is ff voorstellen.
Je weet idd maar nooit!
Je weet idd maar nooit!