Problemen schroefset voor
Problemen schroefset voor
Passen de voorste schokbrekers van een E46 328i Coupe ook op een E46 320D Touring??
Wie kan me dat vertellen.
Want ik kan de voorste schokbrekers kopen van een 328i Coupe
weitec schroef veren+hardheid verstelbaar
Wie kan me dat vertellen.
Want ik kan de voorste schokbrekers kopen van een 328i Coupe
weitec schroef veren+hardheid verstelbaar
Laatst gewijzigd door Zwaan op 10 feb 2008, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorste schokbrekers
Onderwerp naam verandert 

Laatst gewijzigd door Zwaan op 10 feb 2008, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien dat het handig is dat je het antwoord deelt met ons.... |d
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
JA goed dan. Zoals ik heb gevonden past een voor schokbreker van een 328i coupe ook op een 320D Touring alleen geloof ik dat het van een M3 anders is zoals er op Masterbase staat.
Dus dan neem ik aan dat alle E46 zou moeten passen behalve de M3 dan.
En dan heb ik alleen gezocht voor de voor schokbrekers!! Achter zou ik het niet weten.
En ik denk dat het alleen geld voor de hardheid verstelbare poten.
Dus dan neem ik aan dat alle E46 zou moeten passen behalve de M3 dan.
En dan heb ik alleen gezocht voor de voor schokbrekers!! Achter zou ik het niet weten.
En ik denk dat het alleen geld voor de hardheid verstelbare poten.
Normaal koop ik niet iets tweede hands van schokbrekers, Maar de twee voorste Weitec schroef poten en ook nog eens hardheid instelbaar toch gekocht via marktplaats laten opsturen met mijn goed vertrouwen dat ik ze niet kan controleren of de schroefdraad nog draait. Pakketje aangekomen ik natuurlijk zoblij als een kind zodat ik hem in het weekend kon verlagen voor. Niet dus |d |d .
Nu blijkt de verstelring van het schroefset hardstike vast tezitten en nu ben ik al 2 dagen WD40 erop aan het spuiten, Ik probeer het nog een paar dagen zo telaten in weken. En anders stook ik de ring wel warm.
Die Jongen zal zich wel kapot lachen nu |d , Maar dan kent hij mij nog niet. Ik probeer net zolang tot ik hem los heb.
Iemand hier nog ideen hoe of met wat ik hem los krijg.
Nu blijkt de verstelring van het schroefset hardstike vast tezitten en nu ben ik al 2 dagen WD40 erop aan het spuiten, Ik probeer het nog een paar dagen zo telaten in weken. En anders stook ik de ring wel warm.
Die Jongen zal zich wel kapot lachen nu |d , Maar dan kent hij mij nog niet. Ik probeer net zolang tot ik hem los heb.
Iemand hier nog ideen hoe of met wat ik hem los krijg.
een combinatie van kruipolie in laten werken - voorzichtig(!) warmstoken - en laten "schrikken" d.i. beheerst met een hamer 8p een paar tikken op de juiste plaats geven.
Als het een "ingevreten" aluminium moer is kan je het wel vergeten... dan rest er alleen nog het hanteren van een ouderwetse beitel.
Als het een "ingevreten" aluminium moer is kan je het wel vergeten... dan rest er alleen nog het hanteren van een ouderwetse beitel.

Laatst gewijzigd door AnCo op 09 feb 2008, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal het allemaal eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte als ik hem los krijg.
Re: Problemen schroefset voor
Als het goed is heb ik een oplossing gevonden maar moet nu nog uitvogelen of het past of tekrijgen is.
KW levert deze verstelringen ook los liggen rond de 20Euro, Nu weet ik niet als Weitec die zelf ook heeft, Maar omdat het uit dezelfde fabriek komt zal het denk ik wel passen, maar dat moet ik nog effe uitzoeken.
Of hier op het forum moet iemand zijn met een KW set die effe voor mij met een schuifmaat de schroefdraad wilt meten op zijn set voor. Want op de kw sit staan 2 maten.
KW levert deze verstelringen ook los liggen rond de 20Euro, Nu weet ik niet als Weitec die zelf ook heeft, Maar omdat het uit dezelfde fabriek komt zal het denk ik wel passen, maar dat moet ik nog effe uitzoeken.
Of hier op het forum moet iemand zijn met een KW set die effe voor mij met een schuifmaat de schroefdraad wilt meten op zijn set voor. Want op de kw sit staan 2 maten.
De stelring is met geen mogelijkheid los tekrijgen, Maar heb al een oplossing gevonden en bestelt namelijk bij http://www.lowering.nl . Daar kon ik de ringen ook los bestellen dus heb ik dat maar gedaan. Dan ga ik deze week de veerpoot uit elkaar halen en de ring doorslijpen zodat ik dan gelijk kan beginnen als ik het binnen krijg 

naar mijn idee ?????
is een coupe 328 een stuk zwaarder dan een 320d
zou t dan niet zo zijn dat de 320 dan een stuk hoger staat
oke t is te verstellen maar als je m eerst probeer
staat ie misschien al aardig

Ik heb een touring en naar mijn weten is die 20Kg zwaarder als een 328 :pED ED schreef:naar mijn idee ?????
Als ik hem zo eronder zet heb ik kans dat hij een mooie hoogte heeft, maar als ik het niks vind moet ik het er weer onder uit halen ;( Ik sleutel graag aan mijn bmw maar zo graag ook alweer niet

heb een set van WEITEC te koop in goede staat voor een spotprijs
deze is acht maand oud en past onder een diesel 320
voor 525 euro is hij kompleet voor en achter van u
Ik heb vandaag andere stelringen binnen gekregen en zal binnen kort gaan verlagen voorjohn64 schreef:heb een set van WEITEC te koop in goede staat voor een spotprijs

En achter heb ik Koni schokkers en daar wil ik een vaste verlaging.