[e46] SMD LED Angel Eyes
[e46] SMD LED Angel Eyes
hallo
ik heb in mijn e46 cabrio van die SMD LED Angel Eyes nu kreeg ik vanavond een melding dat er een lamp stuk was nou kijken bleek dat de beide ringen van 1 koplamp niet meer branden.nu valt mij op als ik de verlichting op stadslicht zet zodat normaal gesproken alleen de ringen branden mijn knipperlicht aan die kant brand x| de aansluitingen van de ringen tussen de bedrading uitgehaald en nog steeds hetzelfde probleem,heb alle zekeringen nagekeken maar kan niks vinden iemand enig idee??
bedankt.
ik heb in mijn e46 cabrio van die SMD LED Angel Eyes nu kreeg ik vanavond een melding dat er een lamp stuk was nou kijken bleek dat de beide ringen van 1 koplamp niet meer branden.nu valt mij op als ik de verlichting op stadslicht zet zodat normaal gesproken alleen de ringen branden mijn knipperlicht aan die kant brand x| de aansluitingen van de ringen tussen de bedrading uitgehaald en nog steeds hetzelfde probleem,heb alle zekeringen nagekeken maar kan niks vinden iemand enig idee??
bedankt.
Re: [e46] SMD LED Angel Eyes
Zelf ingebouwd , zo ja hoe recent?
en zijn alle draden nog intact en op juiste manier met de juiste draden verbonde
en zijn alle draden nog intact en op juiste manier met de juiste draden verbonde
neej niet zelf ingebouwd in bij hl automotive gebeurd in ede half jaar geleden.maar heb de bedrading van de ringen afgekoppeld nog steeds zelfde probleem.
Als je je angel eyes afkoppeld lijkt het me iid logisch dat ze het niet doen. Feit dat je knipperlicht gaat branden is een indicatie dat je stadslicht stuk is. Neem aan dat je angels eyes je stadlichtjes vervangen hebben? Je zou eens kunnen proberen om de orginele fitting met daarin het normale stadslicht (gloeilampje) aan te sluiten. Als dat werkt weet je dat je bekabeling goed is en je zult zien dat je knipperlicht weer uit gaat. Plus dat je dan weet dat je angels eyes stuk zijn.
Of gewoon de multimeter pakken en alles na gaan meten. Maar dat je knipperlicht oplicht is geen probleem. Zo is dat ooit bedacht door BMW.
Grt, René
Of gewoon de multimeter pakken en alles na gaan meten. Maar dat je knipperlicht oplicht is geen probleem. Zo is dat ooit bedacht door BMW.
Grt, René
als je Angel-eye het niet doet, / je stadslicht kapot is schakelt de bc het knipperlicht in om toch aan beide kanten verlichting te hebben..
ik denk dat er een ring of een kastje kapot is (de ringen zitten op een spanningskastje aangesloten? of rechtstreeks?)
ik denk dat er een ring of een kastje kapot is (de ringen zitten op een spanningskastje aangesloten? of rechtstreeks?)
oke dat maakt een hoop duidelijk d8 dat er kortsluiting inzat maar het is dus normaal dat dan je knipperlicht brand.
@ reloader zit nog een kastje tussen
zal ze er straks eens even helemaal tussen weghalen en eens kijken of het dan opgelost is.
@ reloader zit nog een kastje tussen
zal ze er straks eens even helemaal tussen weghalen en eens kijken of het dan opgelost is.
precies hetzelfde gehad bij mijn ringen.. oorzaak bleek dat het kastje kapot was gegaan op 1 of andere manier, ringen waren ook een half jaartje oud.
ringen eruit gehaald, stadslicht er weer in gesoldeerd en alles opgelost. Had meer van de ringen verwacht maar blijkbaar zijn er meer mensen waarvan ze maar korte levenduur hebben
ringen eruit gehaald, stadslicht er weer in gesoldeerd en alles opgelost. Had meer van de ringen verwacht maar blijkbaar zijn er meer mensen waarvan ze maar korte levenduur hebben
ik denk dat dat kastje kapot is, kan je het kastje aan 2 zeiden los halen van de kabel, dan kan je links en rechts omwisselen.
net alles er tussen weggehaald aan 1 kant lampje erin en probleem opgelost dus ringen of kastje kapot wat ik me nou afvroeg kan ik de ringen ook aansluiten zonder dat kastje er tussen? of gaat dat problemen geven?
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 08 sep 2010, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. quoten
ik denk dat dat problemen oplevert , die SMD's werken geloof ik niet op 12 volt en dan rooster je ze
hahahah dat moet ook maar niet kan ik ze alle 4 op 1 zo`n kastje aansluiten dan?
Het is inderdaad rommel die CCFL angel eyes.
Had een setje op marktplaats gekocht maar die setjes van 30 euri gaan maximaal een half jaar mee.
Bij mij is er ook een kant stuk, ga nu maar opzoek naar SMD led denk ik.
Echt een afrader die goedkope setjes!!
En je kan geen twee kanten op een kastje doen.
De stroom die door één kastje kan lopen is te weinig voor beiden, dan zal je 'm overbelasten!
Had een setje op marktplaats gekocht maar die setjes van 30 euri gaan maximaal een half jaar mee.
Bij mij is er ook een kant stuk, ga nu maar opzoek naar SMD led denk ik.
Echt een afrader die goedkope setjes!!
En je kan geen twee kanten op een kastje doen.
De stroom die door één kastje kan lopen is te weinig voor beiden, dan zal je 'm overbelasten!