VDO MS5400 herstart automatisch tijdens rijden
VDO MS5400 herstart automatisch tijdens rijden
Zoals in de topictitel aangegeven herstart de MS5400 navigatie regelmatig tijdens het rijden. De navigatie herstart op (ogenschijnlijk) willekeurige momenten. De radio (of cd) valt circa 1 seconde stil en het scherm van de navigatie wordt zwart (maar staat volgens mij nog wel aan). Na een paar seconden verschijnt de vraag of ik mijn route wil vervolgen.
In het begin gebeurde dit niet vaak, maar vanochtend op een stukje van circa 35 km gebeurde het al drie keer. Weet iemand hoe dit kan?
In het begin gebeurde dit niet vaak, maar vanochtend op een stukje van circa 35 km gebeurde het al drie keer. Weet iemand hoe dit kan?
-
Re: VDO MS5400 herstart automatisch tijdens rijden
Ik gok op een los contactje.
Check je stekkers eens op je nav.comp.
Of erger, een kabelbreuk.
suc6.
Check je stekkers eens op je nav.comp.
Of erger, een kabelbreuk.
suc6.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW 2.20i F23 M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW 2.20i F23 M-sport
-Kabelbreuk
-Sluiting
-Niet genoeg accu spanning. ( Dit had ik vorige keer, viel telkens uit of moest alles opnieuw instellen. )
-Sluiting
-Niet genoeg accu spanning. ( Dit had ik vorige keer, viel telkens uit of moest alles opnieuw instellen. )
Klinkt als een probleem dat lastig te localiseren is... misschien ter aanvulling; de navigatie is nog nooit uitgevallen als ik geen route gepland heb (dus hij staat gewoon op de waarschuwingsboodschap in het begin of ik gebruik alleen de kaartweergave). Het lijkt er op dat het probleem zich echt alleen voor doet wanneer een route gepland is.
mogelijk kunnen ze je hier wel beter helpen
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum
Dank, heb mijn vraag daar inderdaad ook al gesteld. Het blijkt dat de navigatie toch uit kan vallen als ik geen route gepland heb, dat gebeurde vanochtend. Volgens de mensen op navigatiehelpsite moet ik het zoeken in de geschakelde plus aansluiting (los contact waarschijnlijk).
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 13 sep 2010, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
heb daar ok even rondgespit heb je recent software geupdate?
Daar kan je ook storingen door krijgen schijnt het
Daar kan je ook storingen door krijgen schijnt het
Onder garantie is de navigatiecomputer schoongemaakt, zijn alle contacten schoongemaakt en zijn de kabels doorgemeten. Ik heb er inmiddels weer ruim 1000km op zitten en de navigatie is niet meer uitgevallen. Het probleem lijkt te zijn verholpen. Iedereen bedankt voor het meedenken.