Na een tijd van weggeweest

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
funracer

Re: Schade! (Foto's)

Bericht door funracer » 14 sep 2010, 17:59

hey ik lees je verhaal en ik hoop voor je dat je het wint (ik denk dat je zoon 60-80%kans hebt)word wel geen gemakkelijke
maar je had eigelijk gelijk fotos moeten maken toen het gebeurd was is altijd een van de 1ste dingen die ik doe en daarna mag die gast zijn scooter of wagen verzetten.

ook zou ik een gooi doen op de snelheid van dat ding(lag er zoon terugloop pijp op ??)
en die schade KAN! alleen maar veroorzaakt worden door een klap van achter terwijl de deur open staat.
en ik zou eens goed naar de randen van je voordeur kijken(hier is de achterdeur tegen geklapt) en de ophangpunten van achterdeur.

suc6 verder met je zaak
gr ken

Stranger_

Bericht door Stranger_ » 14 sep 2010, 18:45

funracer schreef: ook zou ik een gooi doen op de snelheid van dat ding(lag er zoon terugloop pijp op ??)
en die schade KAN! alleen maar veroorzaakt worden door een klap van achter terwijl de deur open staat.
en ik zou eens goed naar de randen van je voordeur kijken(hier is de achterdeur tegen geklapt) en de ophangpunten van achterdeur.
Er lag idd een terugloop pijp op. Daaraan kreeg ik dus vermoede dat zn scooter opgevoerd was/is.
Me voordeur randen zijn gelukkig nog heel alleen de ophangpunt is scheef naar binnen gedeukt.
En ik weet niet hoe ik het moet beschrijven maar ga het proberen,

Het stuk wat tussen je voordeur en je achterdeur zit dat ik bij mij helemaal naar binnen gedeukt daardoor is me deur juist dubbel geklapt.

Stranger_

Bericht door Stranger_ » 14 sep 2010, 18:46

Me auto van de schadebedrijf gehaald en de schade is 2190 euro! :(

Stranger_

Bericht door Stranger_ » 14 sep 2010, 18:48

ijsco schreef:Ik neem aan dat je nu wel een lesje geleerd hebt er altijd de politie bij te halen ;)

IDD hoe Frenkz het al zegt tegenwoordig komen ze niet meer :X

Rene08

Re: Schade! (Auto terug van schadebedrijf!)

Bericht door Rene08 » 14 sep 2010, 18:51

Ze zullen vast gekomen zijn. Er was tenslotte iemand gewond, hij moest zelfs naar het ziekenhuis. Oplichters!

Stranger_

Bericht door Stranger_ » 14 sep 2010, 18:52

Nou op dat moment had hij alleen last van zijn knie.
En het verhaal over het ziekenhuis is volgens mij bij elkaar gelogen door zijn moeder.
Als je het nog volgt :P

Rene08

Bericht door Rene08 » 14 sep 2010, 18:55

Ja, ik kan het nog volgen :P Maar aan dat soort mensen heb ik een beetje een hekel. Overal maar voordeel uit willen halen. Waar is de eerlijke burger gebleven? Er zijn er nog weinig helaas.

Jeroendg

Bericht door Jeroendg » 14 sep 2010, 19:54

je deurstijl dus zegmaar?
best klapje geweest dan .

Tja zo gaat het tegenwoordig , iedereen klaagt over criminaliteit je mag niks doen wat tegen de wet is! meer blauw op straat.. ondertussen licht 70% van de burgers de verzekering op (|

Wens je heel veel succes in dit verhaal die lui kunnen goed moeilijk doen bij verz. bedrijven.

alles netjes gemaakt trouwens? tevreden over?

Stranger_

Bericht door Stranger_ » 14 sep 2010, 20:36

Nee de auto is niet gemaakt maar is voor een schade rapport naar het bedrijf geweest.
Schade is 2190 euro

En ik ga er zo mee rijden denk ik. Tot ik het geld in mijn handen heb.
Ga geen 2190 euro uit mijn eigen zak betalen :X

Rene08

Bericht door Rene08 » 14 sep 2010, 20:49

Nee, kan me iets bij voorstellen. Als alles nog prima sluit en afdicht, waarom niet?

Johnny

Bericht door Johnny » 14 sep 2010, 20:49

Rotverhaal ... sterkte en idd ... wijze les, ook voor mij (altijd politie erbij halen, of getuigen).
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>

Lexie

Bericht door Lexie » 15 sep 2010, 08:50

+1

Balen zeg... kost onnodig tijd en energie!

Kanerr

Bericht door Kanerr » 15 sep 2010, 17:54

Dat is vlakbij mijn oude school x| Dit is voor Stedelijk College right? (zat zelf verderop op het Erasmus College)
Er wordt daar erg hard met scooters gereden en als er een teurgloopje opzit/zat, dan is hij duidelijk opgevoerd. Aeroxxen zijn ook meestal opgevoerd :) Dit is waarschijnlijk waarom hij er geen politie bij wou. Hij is namelijk ook gelijk onverzekerd ;) Maarja, is ook gewoon zijn fout om daar zo hard te rijden en rechts in te halen.
Enne, ik weet bijna zeker dat ik je auto heb gezien toen haha, ook gewoon met die velgen in deze kleur en enkele uitlaat :D
Maar 2190euro aan schade is niet mis.. Zou ook tegen de verzekering zeggen dat jij een grote vermoeden hebt dat dat hok van hem is opgefokt omdat je met 45km niet zon harde klap kan krijgen en dat hij veel geluid maakte (terugloopjes maken veel herrie :P )
Succes verder!

Ocram

Bericht door Ocram » 15 sep 2010, 18:47

Volgens mij kan je dan juist beter niet de nadruk op zijn opgevoerde brommer leggen.

Dan zegt zijn verzekering straks dat hij het zelf mag gaan dokken en ik heb zo'n vermoeden dat meneer geen 2100 euro kan neerleggen.

Heel veel succes
BMW rulez

Jeroendg

Bericht door Jeroendg » 15 sep 2010, 22:30

Zich niet aan de verkeers regels houden dan ook niet ,
Je hebt hier ook fondsen voor waar je op kan terug vallen.

Mischien is het handig als je even je verhaal doet bij http://www.rechtenforum.nl

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”