greetz nico

1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
Dit is echt 1 van de grootst mogelijke onzin die wordt verteld over de E36'ers. Helemaal niks van waar.Turbonico schreef:Het truukje is simpel als je het knopje indrukt naast je kmteller en dan je contact sleutel een klikje verder draait dan verschijnt er allemaal info uit je ecu als het goed is die staat bij mij meer dan het dubbele als op de teller. Ik heb alleen niet gekeken of er een rode punt staat wist niet dat er een mix kon zijn tussen de sleutel en de ecu stand.
Mee eens, klopt dd niks van.Nardo328i schreef:Dit is echt 1 van de grootst mogelijke onzin die wordt verteld over de E36'ers. Helemaal niks van waar.Turbonico schreef:Het truukje is simpel als je het knopje indrukt naast je kmteller en dan je contact sleutel een klikje verder draait dan verschijnt er allemaal info uit je ecu als het goed is die staat bij mij meer dan het dubbele als op de teller. Ik heb alleen niet gekeken of er een rode punt staat wist niet dat er een mix kon zijn tussen de sleutel en de ecu stand.