Thanks

Ja, ik vind deze velgen ook perfect. Net een inch groter dan standaard en niet te groot. Ik ben ook wel ingetogen van aard, dus zoals de auto er nu uitziet, past ie mij precies als een maatpak, hehe

Ik heb de gewone standaard stoelen (donkergrijze stof). Voor mij en m'n vrouw zitten deze al weer comfortabeler dan die in de E46 hiervoor. En dat zat ook al prima. Bij m'n zoektocht naar een E60 kwam ik ook een donkerblauwe 530i tegen met een beige/notehouten interieur. Vond ik wel mooier, en nog meer opties w.o. een prachtig head-up display, maar de proefrit was minder geslaagd. Die auto trilde ontzettend bij 70 en 120km/u en heb ik maar laten staan. Het zou alleen aan de banden liggen, maar dan nog vond ik het teveel en wou het risico niet nemen. Ook had ie 19" wielen maar dat vond ik iets te schreeuwerig.
Lol, ja ik ben ook maar niet verder dan 170 gegaan. Ik heb het eventjes getest op een rustig stukje A28 tussen Groningen en Hoogeveen. Dan maar naar Duitsland om 'm eens goed op z'n staart te trappen

Toch hoeft het niet zo bruut voor mij. Ik hou van doorrijden, maar de straatstenen eruit trekken hoeft nou ook weer niet.
Het is een Executive uitvoering met verlichtingspakket. Echt mooi die verlichting binnen en buiten. Zag later pas in het donker dat er zelfs LEDs in de buitenspiegels zitten! Verdere wensen: Misschien dat ik nog LED-achterlichten wil hebben. En ik moet weer op zoek naar een bluetooth oplossing, want in de E46 had ik een JVC radio met bluetooth carkit die ik nu wel mis.