Hoi hoi allemaal.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
eddepet

Hoi hoi allemaal.

Bericht door eddepet » 02 okt 2010, 20:41

Mijn naam is Edwin,44 lentes jong en woonachtig in Brabant.Ik heb lang geleden kennis gemaakt met bmw nadat ik daarvoor diverse merken heb gehad.Toen ik op een gegeven moment tegen een mooie cabrio aanliep (geen bmw :X ) heb ik besloten om cabrio te gaan rijden.Nu ongeveer 8 jaar later wil ik weer gewoon een vast dak boven mijn hoofd,scheelt ook weer in de kosten.Mijn keus is gevallen op de E36 serie omdat ik dat gewoon een mooie wagen vind en groter hoeft van mij niet.Ik ben ook geen wilde rijder dus een 318 is voor mij goed genoeg.Maandag ga ik naar een zwart metalic exemplaar kijken zonder elektrische ramen en schuif/kanteldak maar gewoon ouderwets zwengelen :) Mocht het iets zijn dan zal ik er mooie foto's van proberen te maken en zoniet dan kijken we gewoon rustig verder.
Groeten Edwin

eddepet

Re: Hoi hoi allemaal.

Bericht door eddepet » 03 okt 2010, 14:19

Dank je wel.

Ik heb net wat aanvullende info gehad van de 318.
Hij is van 1991,kleurcode 181 en een automaat.De motor heeft 435.629 km gelopen en is 7 maanden geleden gereviseerd evenals de versnellingsbak (bonnen zijn aanwezig).Hij heeft geen elektrische ramen en schuifkanteldak,die zijn ouderwets handbediend.Hij is wel voorzien van mistlampen voor,M3 achterlichten,M3 stuur,een Hartge onderstel,Hartge uitlaat en Hartge velgen met een stofkap achter de velgen (zo'n grote kunststof plaat tussen velg en remmen),cv met afstandbediening.Hij heeft 3 kleine puntjes roest.Op de rechter achterdeur,rechter achter spatbord en net onder de achterklep.

Morgen (maandag) na mijn werk rij ik er eens langs en kan ik hem gaan bekijken.Maar volgens de info die ik heb gekregen lijkt het mij wel een eerlijke auto.Oja ik zou dan de 2de eigenaar worden.
Groeten Edwin

Beens1

Bericht door Beens1 » 03 okt 2010, 18:26

Welkom Edwin! :zwaai:
Succes met je zoektocht!

eddepet

Bericht door eddepet » 04 okt 2010, 19:04

Ik had een foutje gemaakt met de tellerstand.Hij heeft 345 en een beetje gelopen,scheelt bijna een ton :fuit:

Maar ik heb hem gekocht.Hij rijd goed stuurt super direct schakelen voel je bijna niet en hij ziet er netjes uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groeten Edwin

Beens1

Bericht door Beens1 » 04 okt 2010, 21:09

Die wagen ziet er inderdaad nog netjes uit voor die kmstand. Maar goed, wanneer de wagen altijd goed onderhouden is dan blijft ie mooi! :P
Succes ermee!

Touw2k10

Bericht door Touw2k10 » 18 okt 2010, 10:06

Ziet er netjes uit! Mooi ding. Ik kan het altijd wel waarderen als auto's met relatief hoge kilometerstanden nog gezond en in Nederlands gebruik zijn in plaats van dat ze geëxporteerd of gesloopt zijn :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”