navigatie dvd kopen?
-
navigatie dvd kopen?
Toen ik mn wagen aankocht zat er geen navigatiedvd bij, het is de business versie, maar waar kan ik een dvd hiervoor kopen buiten bij de dealer want daar is het echt duur
-
Re: navigatie dvd kopen?
Ik geloof dat er een ruilsysteem is waarbij je nog geld voor je oude dvd terug krijgt als je een up-date aanschaft.Op marktplaats zijn er adverteerders die de 2010 versie aanbieden voor 40 euro. geen geld, maar ik verwacht niet dat je dan een originele dvd krijgt opgestuurd... Ik heb er toevallig vandaag naar gezocht en heb er een in rotterdam gevonden 2010. Ik wil wel een originele, want ik heb verhalen gehoord dat je met kopietjes de dvd speler kapot kan maken en dat is weer een dure grap a 3500,- ( heb ik gehoord)
En het aanbieden van kopies is ook verboden op BMWPortal!
Moderatoropmerking Daniël
- 320d touring
Ik bood geen kopie aan, maar gaf alleen aan hoe je er ook aan zou kunnen komen.
Dat is ook verboden, net zoals linken naar bepaalde sites, adverteerders etc.
Moderatoropmerking B46
Ik heb uitsluitend originle dvd wegen kaarten voor de buisines en professioneel.
pb voor de prijs
pb voor de prijs
ik heb bmw 520 uit 2006
is er een nieuwer versie nu ik heb nog cd van 2006 en wat kost deze dvd/cd wel origineel
kan deze ook zo in de auto of moet er meer geupdate worden
is er een nieuwer versie nu ik heb nog cd van 2006 en wat kost deze dvd/cd wel origineel
bel mij heb uitsluitend originele.twannie schreef:ik heb bmw 520 uit 2006
0626517430