lpg
-
lpg
hallo
heeft er iemand ervaring met een e39 520i touring op gas?
mijn touring verbruikt wa veel volgens mijn goesting( 11.2/100km)
nochtans rij ik redelijk rustig
daarom zou ik hem op lpg zetten
heeft er iemand ervaring met een e39 520i touring op gas?
mijn touring verbruikt wa veel volgens mijn goesting( 11.2/100km)
nochtans rij ik redelijk rustig
daarom zou ik hem op lpg zetten
-
Re: lpg
hallo
waarom krijg ik geen reactie? grts anthony
waarom krijg ik geen reactie? grts anthony
Wellicht omdat dit bericht er één dag staat, of omdat niemand ervaring ermee heeft?
Verder zijn er genoeg discussies over lpg met bmw... denk dat deze daar zo inpast..
correct me if im wrong
Verder zijn er genoeg discussies over lpg met bmw... denk dat deze daar zo inpast..
correct me if im wrong

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Verbruik is normaal als je korte stukjes rijd of veel stads verkeer.
Als dit niet het geval is is er iets aan de hand.
Dit moet dan eerst verholpen worden anders gaat hij ook gas slurpen.
Maar BMW wil je toch niet op gas rijden.
Als dit niet het geval is is er iets aan de hand.
Dit moet dan eerst verholpen worden anders gaat hij ook gas slurpen.
Maar BMW wil je toch niet op gas rijden.
-
yep
ik rij nu al een 3tal weken op lpg en kmoet zeggen.......... ti nen droom
35 euro tanken en 500km rijden kan niet goedkoper toch?
en in acceleren en snelheid geen verschil
ik rij nu al een 3tal weken op lpg en kmoet zeggen.......... ti nen droom
35 euro tanken en 500km rijden kan niet goedkoper toch?
en in acceleren en snelheid geen verschil
Nou goed om te horen! Je moet wel opgeven aan de belasting dat je LPG rijdt he? Anders kan je later een grote boete krijgen. (in NL in ieder geval)
Ik vind 1 op 9 trouwens wel veel maar dat ligt wel aan je rijstijl. Veel stad en hard rijden dan kan het wel, ik rij zelf 1 op 12-13 met mijn 520i sedan. Mijn recordje staat op 1 op 15 maar dan rij ik wel rustig. Maar ik rij altijd bewust met de auto en met brandstofgebruik, met mijn 320d PFL haalde ik met gemak 1 op 25.
Heeft het veel gekost dat LPG inbouwen? Ik ga het niet doen maar dan is het voor nieuwe leden of voor leden die het ook willen hebben duidelijk. Waar zit je LPG tank?
Ik vind 1 op 9 trouwens wel veel maar dat ligt wel aan je rijstijl. Veel stad en hard rijden dan kan het wel, ik rij zelf 1 op 12-13 met mijn 520i sedan. Mijn recordje staat op 1 op 15 maar dan rij ik wel rustig. Maar ik rij altijd bewust met de auto en met brandstofgebruik, met mijn 320d PFL haalde ik met gemak 1 op 25.
Heeft het veel gekost dat LPG inbouwen? Ik ga het niet doen maar dan is het voor nieuwe leden of voor leden die het ook willen hebben duidelijk. Waar zit je LPG tank?
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Als je het laat inbouwen bij een erkende inbouwer, dan meld deze aan de RDW dat de brandstof soort veranderd is. Je zult dan zsm een vervangend kentekenbewijs krijgen met LPG er op.Mario TT schreef:Je moet wel opgeven aan de belasting dat je LPG rijdt he?
De belastingdienst neemt dit (uiteraard, en maar al te graag) over...

Als het niet op het kenteken staat is het APK afkeur, dus dan ben je de eerst volgende APK de pineut

www. M3 register .nl