Storing led-stadslichten

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Danvis6

Storing led-stadslichten

Bericht door Danvis6 » 10 okt 2010, 10:35

Hallo,

ik ben in mijn bimmer xenon aan het bouwen, nu zijn normaal gesproken mijn stadslichten ook halogeen kleur dus wilde ik daar witte leds in.
Nu krijg ik een storing op m'n boardcomputer dat deze stuk zouden zijn maar de leds branden fantastisch!

Nou is mijn vraag, wat kan ik eraan doen om de storing eruit te krijgen? Even de accupolen eraf ofzo?

Afbeelding
Liever een ster in m'n ruit dan op m'n motorkap!

Rene08

Re: Storing led-stadslichten

Bericht door Rene08 » 10 okt 2010, 11:08

Welkom op het forum btw.

Die storing krijg je er niet zomaar uit. De leds hebben een mindere weerstand dat de gloeilampjes. Dat merkt de computer en denkt dat ze stuk zijn. Als je leds neemt met meerdere smd ledjes er op heb je kans dat het over is. Ik had ze toen waar 5 smd's op zaten en die gaven alleen foutmelding als je de auto startte en weg reed. Na een minuutje ging het uit. Ik gok omdat de ledjes dat op temperatuur zijn.

Grt, René

Danvis6

Bericht door Danvis6 » 10 okt 2010, 12:33

Oke dankje!

waar zou ik dan eventueel die leds kunnen kopen?

maar als ik nu m'n normale stadslicht erin doe, doet die het niet meer en hou ik de storing wat zou ik hier dan aan kunnen doen?

grtz Danny
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 10 okt 2010, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoteren
Liever een ster in m'n ruit dan op m'n motorkap!

Rene08

Bericht door Rene08 » 10 okt 2010, 18:34

Er zijn verschillende internet winkels te vinden die led verlichting verkopen.

Als je normale gloeilampje het niet doet dan zal ie wel stuk zijn. Aangezien de ledjes het wel doen. Dan duurt het misschien even een minuut voordat de storing weg gaat.

Grt, René

theokouis

Bericht door theokouis » 16 okt 2010, 17:45

de storing kan ook aanwezig blijven door de xenon modules deze hebben ook een andere weerstand dan h7 lampen...

mvg Theo

hhullen

Bericht door hhullen » 01 nov 2010, 17:45

ik had het zelfde,maar je hebt andere ledjes ,ik geloof met een weerstandje er in ,dan is de storing melding gewoon weg.iemand van a.s.t dedemsvaart tipte mij , :amen: was een paar euro meer kwijt ,kon zelfs de oude terug doen,,,,,ps de storing werd veroorzaakt doordat led geen signaal terrug geeft,als ik het goed heb,

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 01 nov 2010, 19:52

Tis vrij simpel,leds gebruiken nagenoeg geen stroom,dus zit de bc het als zijnde lamp stuk.
En zul je idd een weerstand voor de led moeten plaatsen om iets van stroom af te nemen,zodat de bc denkt dat er een gewoon lampje aanhangt,nadeel zal zijn als ie echt stuk is de bc dat dan niet zal melden.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”