Martijn E46 M3 Coupe
Re: Martijn M3 Coupe 2002 Update 16:9
Wow wat een prachtige M3 zeg! Ik dacht dat mijn 330i met 255 al breed was achter maar 275...
Zijn voorvelgen zijn al even breed als jouw achtervelgen (Maar dat zou bij jou ook gewoon kunnen hoor... )
Ontopic: Supergoede update Ga je veel plezier van hebben, al is het maar omdat het er beter uitziet in je dash
Ontopic: Supergoede update Ga je veel plezier van hebben, al is het maar omdat het er beter uitziet in je dash
Foto´s ..!
Je M3 al meerdere malen mogen bewonderen, en nu met de 16:9 erin zal die helemaal "af" zijn!
Je M3 al meerdere malen mogen bewonderen, en nu met de 16:9 erin zal die helemaal "af" zijn!
waarom zou je in godsnaam je auto schorsen het is maar een bmw hoor , geen klassieker van een paar ton :z
+1 en het lijkt me best leuk om met een m3 of iig met een snelle auto door de sneeuw te ploegen. ik zou ook gewoon lekker de kilometertjes ermee maken en wellicht als er 100/110k op de klok staat weer verpatsen en op naar een nieuwere type m.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Zoals hij eerder al zei, heeft ie als daily driver een Golf.
De M3 wordt puur gebruikt als hobby-auto.
Beetje zonde als je er in de winter niet mee rijdt, om dan wegenbelasting te betalen.
Plus ik kan wel begrijpen dat je zuinig bent op zo'n M3.
Pekel is funest voor je lak.
De M3 wordt puur gebruikt als hobby-auto.
Beetje zonde als je er in de winter niet mee rijdt, om dan wegenbelasting te betalen.
Plus ik kan wel begrijpen dat je zuinig bent op zo'n M3.
Pekel is funest voor je lak.
Echt een prachtige wagen
je hebt groot gelijk dat hij s'winters binnenstaat, zou ik ook doen als ik hem puur voor de fun erbij had.
je hebt groot gelijk dat hij s'winters binnenstaat, zou ik ook doen als ik hem puur voor de fun erbij had.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
huh nee man een verzinkte bmw kan prima tegen die paar sneeuwvlokjes die hier af en toe vallen , gewoon schoon houden niks aan het handje maar goed ieder zn keuze natuurlijk
En toch houd je hem mooier als die 's winters gewoon binnen staat
Mooie update Martijn! Steeds meer mensen die naar de mooie OEM navigatie gaan. Toch echt een stuk mooier dan die Dynavin. Ben wel benieuwd naar de foto`s.
Nice..! mooie M en mooie update..
En betreft de discussie hierboven..: Auto lekker binnen laten staan als het mogelijk is! Pekel kan echt funest zijn voor je lak..!
En betreft de discussie hierboven..: Auto lekker binnen laten staan als het mogelijk is! Pekel kan echt funest zijn voor je lak..!
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Nee was voor mij de enigste optie. Of een origineel 16:9 systeem of helemaal niets. Maar zeker geen after market spul in mijn auto. Daar hou ik helemaal niet van ook al weet ik dat het wel mooier werkt. Ieder het zijne.
Als je een auto dagelijks nodig hebt moet je door weer en wind rijden, logisch. Ik heb de M3 voor de hobby en ben er hartstikke zuinig op. De auto heeft nauwelijks of nooit pekel gezien en dat kan je heel goed zien als ie op de brug staat. Dat wil ik dan ook mooi zo houden. Kilometers komen er ook haast niet bij. Dit jaar 4.000km gereden.
Daarbij komt nog het feit dat ik begin November papa zal worden en dan komt er toch een periode dat ik weinig of geen tijd over heb om hobbymatig met mijn auto bezig te zijn. Komt mooi uit dus.
Over 3 weken schorsen, paar andere wieltjes eronder om de 19ers mooi rond te houden, accu eruit, onklaar maken, deken erover en klaar. 1 april weer aanmelden en rijden.
Op deze manier ben je ook iedere keer begin april na de winter weer zo blij als een klein kind als je de 343 pktjes weer uit kunt laten voor het eerst
Als je een auto dagelijks nodig hebt moet je door weer en wind rijden, logisch. Ik heb de M3 voor de hobby en ben er hartstikke zuinig op. De auto heeft nauwelijks of nooit pekel gezien en dat kan je heel goed zien als ie op de brug staat. Dat wil ik dan ook mooi zo houden. Kilometers komen er ook haast niet bij. Dit jaar 4.000km gereden.
Daarbij komt nog het feit dat ik begin November papa zal worden en dan komt er toch een periode dat ik weinig of geen tijd over heb om hobbymatig met mijn auto bezig te zijn. Komt mooi uit dus.
Over 3 weken schorsen, paar andere wieltjes eronder om de 19ers mooi rond te houden, accu eruit, onklaar maken, deken erover en klaar. 1 april weer aanmelden en rijden.
Op deze manier ben je ook iedere keer begin april na de winter weer zo blij als een klein kind als je de 343 pktjes weer uit kunt laten voor het eerst
Alsof je elk jaar weer een nieuwe auto koopt. Ik kan me er wel in vinden!
Grt, René
Grt, René