VERKOCHT Mijn 318d Woon/Werk Bimmer
Re: R1150GS Woon/Werk Bimmer (Nieuwe mod?!) pag. 4
20 keer om precies te zijn of niet?
nette velgen
nette velgen
-- Houdoe wanne --
@Richel88:
Jij hebt de 137'ers. Ik dacht eerst dat het dezelfde waren maar ze lijken er wel veel op. De 136'ers die ik nu heb zijn niet meer mooi, ingebrande remstof en enkele corrosieplekken. Bovendien zijn ze niet fijn om te poetsen en een maatje groter mag best.
Jij hebt de 137'ers. Ik dacht eerst dat het dezelfde waren maar ze lijken er wel veel op. De 136'ers die ik nu heb zijn niet meer mooi, ingebrande remstof en enkele corrosieplekken. Bovendien zijn ze niet fijn om te poetsen en een maatje groter mag best.
zijn idd bijna dezelfde jah ik vind het erg nette velgen, een van de mooiere veel voorkomende bmw velgen
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Ik ga zaterdag naar de verkoper om te beoordelen en te kopen als ze me bevallen, ze worden voor 500 euro aangeboden, 50% profiel op de banden, geen schades of corrosieplekken.
Mijn 136'ers komen dan te koop. Wil er 350 euro voor vragen. Banden zijn nog 75%. De enige tekortkomingen zijn wat corrosieplekken en ingebrand remstof.
Mijn 136'ers komen dan te koop. Wil er 350 euro voor vragen. Banden zijn nog 75%. De enige tekortkomingen zijn wat corrosieplekken en ingebrand remstof.
Laatst gewijzigd door R1150GS op 21 okt 2010, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn 136'ers zijn verkocht voor 250 euro. Setje 119 kost me 500 euro, met minimale kosten een mooie update.
Laatst gewijzigd door R1150GS op 15 okt 2010, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mr. Bimmer
mooie mods en gave bimmer.
moet je trouwens voor zo,n shortshiftpookje, de versnellingspook stang ook inkorten ofniet?
moet je trouwens voor zo,n shortshiftpookje, de versnellingspook stang ook inkorten ofniet?
Born on the racetrack, to live on the streets.
Nee, past over de stang zonder aanpassingen.
Re: Mijn Woon/Werk Bimmer (STYLING 119 met Foto's) pag. 5
ff wat nieuwe foto's geschoten. De winterbanden maar weer FF aan de kant.
Laatst gewijzigd door R1150GS op 31 mar 2013, 17:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Mooie wielen! En nu.... Zakken! :>
Mooie velgen, onder een mooie auto! Maakt het aardig af zo!
Grt, René
Grt, René
@all.
bedankt voor de reacties. Wielen lopen keurig recht zonder trillingen. Banden maken wel meer herrie, waarschijnlijk door cuppen (bridgestone Turanza). Na de winter ga ik voor nieuwe banden. Zit te denken aan conti sportcontact of dunlop.
Tips anyone?
bedankt voor de reacties. Wielen lopen keurig recht zonder trillingen. Banden maken wel meer herrie, waarschijnlijk door cuppen (bridgestone Turanza). Na de winter ga ik voor nieuwe banden. Zit te denken aan conti sportcontact of dunlop.
Tips anyone?