Hé Bob overleg je dan meteen even of je met mij mee mag rijden?Bob. schreef:18 mei moet wel lukken hoop ik, is 3 dagen na mijn verjaardag. Zal het nog even met mijn ouders overleggen.

Of eh.... sleep je je vader gewoon mee?
Hé Bob overleg je dan meteen even of je met mij mee mag rijden?Bob. schreef:18 mei moet wel lukken hoop ik, is 3 dagen na mijn verjaardag. Zal het nog even met mijn ouders overleggen.
Hehe ik zal even kijken of het lukt of ik mijn vader mee kan krijgen, ik laat het binnenkort wel even weten.Mini schreef:Hé Bob overleg je dan meteen even of je met mij mee mag rijden?Bob. schreef:18 mei moet wel lukken hoop ik, is 3 dagen na mijn verjaardag. Zal het nog even met mijn ouders overleggen.
Of eh.... sleep je je vader gewoon mee?
Gezellig!bassie schreef:zoals het er nu naar uit ziet kom ik ook! Wel nog even onder voorbehoud.....
Kees, het is met een ander forum (Driving Fun)330dM schreef:En 2e Pinksterdag is dit jaar dus maandag 12 mei.... Gaat ook vnl om motoren en oldtimers, dus daar heb je niks te zoeken.Ieder jaar, op tweede pinksterdag, organiseert de Friesche Motorclub de Elfstedentocht voor motoren & auto's.
M.a.w. leuk dat je er bij bent Joop!