TV functie werkt niet??
TV functie werkt niet??
Beste mensen,
Ik heb een 330 ci cabrio en ik heb een scherm in mn auto die ook over een tv functie beschikt.. ik kan de kanalen zoeken en ook de AU Functie zit er op alleen hoe kan het dat hij geen kanalen vind? volgens het boekje zoekt hij automatisch en slaat hij de kanalen die het beste ontvangst hebben op 21-30 maar ook deze zenders krijg ik geen beeld, alleen maar zwartwitpixels ....
weet iemand hoe ik tv er in kan krijgen/kijken?
alvast bedankt
Ik heb een 330 ci cabrio en ik heb een scherm in mn auto die ook over een tv functie beschikt.. ik kan de kanalen zoeken en ook de AU Functie zit er op alleen hoe kan het dat hij geen kanalen vind? volgens het boekje zoekt hij automatisch en slaat hij de kanalen die het beste ontvangst hebben op 21-30 maar ook deze zenders krijg ik geen beeld, alleen maar zwartwitpixels ....
weet iemand hoe ik tv er in kan krijgen/kijken?
alvast bedankt
Re: TV functie werkt niet??
Werkt dat systeem niet op het analoge antennesignaal? Dat is namelijk een paar jaar geleden helemaal afgeschaft...
dat weet ik niet hoe kan ik dit controleren?? want hij zoekt alles enzo maar ik kan geen tv kijken en ik kan ook alle landen selecteren en NTSC en PAL enzo kan ik ook wijzigen en contrasten enzo maar gek geen tv
- Dominic-Breda
NED 1,2,3 en lokale omroep moet je dacht ik wel kunnen zien, de rest niet.....
Klopt het zou ook moeten werken maar die doen het niet en als ik aan rijd zegt hij het is niet veilig om tijdens het rijden tv te kijken bla bla .... maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik alle zenders kan zien ?? weetiemand een oplossing? want in mij auto is het systeem er al maar geen verbinding???
Met je analoge TV module zul je niks kunnen ontvangen in Nederland.
In België en Duitsland kun je hier en daar nog wel wat ontvangen.
De originele Digitale Hybride TV module (niet goedkoop!) kan alleen Ned1/2/3 aan omdat deze niet gecodeerd zijn, een Digitale TV tuner zoals bijvoorbeeld een Hirschmann kan voorzien worden van een Digitenne abo, en dus meer zenders ontvangen.
In België en Duitsland kun je hier en daar nog wel wat ontvangen.
De originele Digitale Hybride TV module (niet goedkoop!) kan alleen Ned1/2/3 aan omdat deze niet gecodeerd zijn, een Digitale TV tuner zoals bijvoorbeeld een Hirschmann kan voorzien worden van een Digitenne abo, en dus meer zenders ontvangen.
www. M3 register .nl
Beste B46,
dit klinkt interressant maar hoe kan ik dat dan voor elkaar krijgen om toch tv te kijken in de auto ?? en niet duur uit te komen?
bedankt alvast
dit klinkt interressant maar hoe kan ik dat dan voor elkaar krijgen om toch tv te kijken in de auto ?? en niet duur uit te komen?
bedankt alvast
iemand andere oplossingen om toch tv te kijken? want als ik aan rijd zegt hij dt tv niet meer beschikbaar is ht werkt wel enzoo
Zal echt niet gaan werken, je zal een DVB ontvanger aan moeten schaffen en die via een AUX kabel op de originele tuner moeten aansluiten. Geen andere opties! Analoge TV is in Nederland compleet uit de lucht.
TV niet meer beschikbaar is de beveiliging, die kan je laten uitprogrammeren of een TV=Free kabeltje ertussen plaatsen.
Succes!
TV niet meer beschikbaar is de beveiliging, die kan je laten uitprogrammeren of een TV=Free kabeltje ertussen plaatsen.
Succes!
Thanks heren...