Schijnt toch uitschakelbaar te zijn (handige lijst)Mark schreef:Dat is toch standaard?
Want dat kan ik namelijk ook met mijn sleutel..
Weet er iemand niet ergens een overzicht van wat je precies allemaal in kunt laten stellen?
sleutel inlezen
Re: sleutel inlezen
Je kunt dus ook het gemiddelde verbruik naar km/liter zetten ipv liter/100km...doezel schreef:Schijnt toch uitschakelbaar te zijn (handige lijst)Mark schreef:Dat is toch standaard?
Want dat kan ik namelijk ook met mijn sleutel..
Weet er iemand niet ergens een overzicht van wat je precies allemaal in kunt laten stellen?
Das een mooie lijst Doezel, precies wat ik zocht.
Bedankt voor de link, en allen bedankt voor de info.
Bedankt voor de link, en allen bedankt voor de info.
Deze wist ik al en vind ik ook erg handig. Kijk er naar uit om dat te gebruiken in de zomer :fluit:doezel schreef:Verder heb ik ook dat als ik mijn "sluit" knopje op mijn afstandsbediening ingedrukt houd, dat dan de eventuele openstaande electrische ramen sluiten. Ook gaan ze allemaal open als ik het "open" knopje ingedrukt houdt.
Maar wat ik me afvraag.... kan je ook een akoestisch signaal krijgen op het moment dat alles dicht is?
Nu moet ik blijven kijken om te weten wanneer ik mn knop los kan laten.
Een signaal bij volledig gesloten is volgens mij niet te configureren.ramio schreef:Deze wist ik al en vind ik ook erg handig. Kijk er naar uit om dat te gebruiken in de zomer :fluit:doezel schreef:Verder heb ik ook dat als ik mijn "sluit" knopje op mijn afstandsbediening ingedrukt houd, dat dan de eventuele openstaande electrische ramen sluiten. Ook gaan ze allemaal open als ik het "open" knopje ingedrukt houdt.
Maar wat ik me afvraag.... kan je ook een akoestisch signaal krijgen op het moment dat alles dicht is?
Nu moet ik blijven kijken om te weten wanneer ik mn knop los kan laten.
Eén van de dingen die ik leuk vind aan mijn BMW is dat ik zelfs 3 maanden na aankoop nog steeds nieuwe functies ontdek aan de auto!
Ik heb de hele lijst doorgenomen en heb toch wat grappige dingen ontdekt die ik nog niet wist:
- Follow home verlichting
- Alle ramen openen/sluiten met de afstandsbediening
- Ik kan de automatische climate control uitzetten, die nu altijd aan staat als ik de auto start
- Als ik na het sluiten nogmaals op lock klik op de afstandsbediening dan gaat de interieur- en tilt sensor van het alarm uit
- Jammer dat de Panic mode niet werkt bij mij.... die keek me ook wel cool
Ik heb de hele lijst doorgenomen en heb toch wat grappige dingen ontdekt die ik nog niet wist:
- Ik kan de automatische climate control uitzetten, die nu altijd aan staat als ik de auto start
- Als ik na het sluiten nogmaals op lock klik op de afstandsbediening dan gaat de interieur- en tilt sensor van het alarm uit
Hoe kan je de automatische climate control uitzetten dan? Bij mij gaat die ook automatisch aan als ik de auto start...
Gewoon het 'ventilator' knopje helemaal op het laagst zetten (dus ventilatorstand helemaal dimmen tot '0' zeg maar). Bij mij gaat ie dan helemaal uit iigRustavi schreef:Hoe kan je de automatische climate control uitzetten dan? Bij mij gaat die ook automatisch aan als ik de auto start...
www. M3 register .nl
Ik bedoelde eigenlijk de airconditioning, deze staat bij mij automatisch op AAN als ik de auto start. Maar aangezien ik deze in Nederland niet veel gebruik is het eerste wat ik altijd doe de airconditioning UIT zetten. Dit kun je dus ook in je sleutel laten programmeren. Ik denk dat ik binnenkort weer een bezoekje bij de dealer breng! *DIk kan de automatische climate control uitzetten, die nu altijd aan staat als ik de auto start
rode lampje in het plafond al ontdekt? Daarmee zijn je handen verlicht als je je dashboard/middenconsole bedient terwijl je in het donker rijdt. Daarmee kun je de knopjes makkelijker raken. Vind ik persoonlijk ook wel een leuke.farl schreef:Eén van de dingen die ik leuk vind aan mijn BMW is dat ik zelfs 3 maanden na aankoop nog steeds nieuwe functies ontdek aan de auto!
Ja, het rode lampje had ik al wel ontdekt. De opbergruimte in de armsteun voor had ik pas na enkele weken gezien! 8p
do'h!farl schreef:Ja, het rode lampje had ik al wel ontdekt. De opbergruimte in de armsteun voor had ik pas na enkele weken gezien! 8p
(het bakjes links in het dashboard ontdekte ik pas nadat ik rtfm had gedaan 8p )
Haha! Het parkeerlicht (bedienbaar met de richtingaanwijzer hendel) had ik na 1 maand door! 8p
- martijn2808
Ik kwam tijdens het schoonmaken de handmatige ontgrendeling van de benzine-klep tegen, ook handig mocht het electronisch niet meer werken:!
Groetjes :drive: Martijn