Nu ik toch al een eindje lid ben van die forum en zeker niet van plan ben om weg te gaan
wil ik mij ook een showroom aan maken omdat ik ook nog zoveel te veranderen heb
voor de mensen die mij nog niet gezien hebben op de forum :
Ik noem Nick
26 jaar jong
ik woon in West-Vlaanderen - Bredene
ben metaalbewerker - fotolasser
Mijn hobby zijn .... goed geraden mijn E46
ben nu al bezig aan mijn 2de bimmer waar ik toch al een boek kan overschrijven
met de goede en slechte momenten
het begon bij men broer die kocht jaren geleden een e36 een wagen bomvol opties ik was dan 14 jaar en ik wist al
waaawww die BMW 's zalig
men ouders kochten paar jaren later de e46 cabrio ook opnieuw bomvol met opties ik pas van school maar al met een rijbewijs op zak
ik moest en wilde een BMW na maanden rondcruisen met de cabrio en genoeg gespaard men eerst bmw gekocht een
e46 320 2001 sedan diesel 136 pk heb jammer genoeg geen foto's meer van (oude pc kapot)
na twee jaar mee in europa rond gereden te hebben wilde ik een facelift aanschaffen
de auto die ik nu heb 320 150pk van 2002/9 die was origineel in het titangrijs (of hoe dat het ook noemt)
na redelijk wat tegenslag te hebben gekent heb 2 jaar in parijs vertoeft en daar kijken ze niet achter een deukje of schrammetje
en dan nog eens een ongeval op de kop toe
heb ik dan besloten mijn auto volledig te laten herkleuren en wat laten aanpassen
de foto's die je nu ziet zijn het resultaat
zo dit was nu zo in het kort mijn BMW verhaal
wat ik nog wil laten veranderen aan mijn witte parel
- het navigatiesysteem upgraden
- graag andere velgen
- mijn lederen herdoen in soort congac bruin
- vermits ik zelf metaalbewerker ben een sieruitlaat maken, de 4 pijpjes toestanden
- en mss de achterste ramen laten verdonkeren
- en nog wat M3 opties aanschaffen pookje , droppels , ....
hopelijk bevalt jullie mijn schowroom
en nie braaf zijn ik kan tegen kritiek
wat nieuwe foto's bimmer wat opgeblonken
- Spoiler: Laat zien