Autotelefoon
-
Autotelefoon
Sinds kort ben ik in het bezit van een 530 van 2001. ik krijg de autotelefoon niet aan de praat. Als ik hem aanzet komt er in het display de melding "zoek basis " te staan. En verder reageert ie nergens op. In het boekje kan ik hierover niks terug vinden. Kan mij iemand zeggen hoe ik dit kan oplossen, zodat ik de telefoon kan gebruiken? Alvast bedankt voor jullie reactie(s). Grt Antoine
Re: Autotelefoon
Wat voor sim kaart heb je.
Sim kaart in telefoon of achter in het kastje bij de wisselaar.
Meeste toestellen van oudere leeftijd werken allen met kpn of vodafoon
Sim kaart in telefoon of achter in het kastje bij de wisselaar.
Meeste toestellen van oudere leeftijd werken allen met kpn of vodafoon
-
Ik heb een prepaid kaart van Hi (is KPN) geprobeerd. Sim kaart moet in de telefoonhouder geplaatst worden.
Is dit een 900 netwerk kaart.
Software wil ook wel eens vastlopen min pool even los nemen.
anders kan de module stuk zijn.
Software wil ook wel eens vastlopen min pool even los nemen.
anders kan de module stuk zijn.
-
Dat is een goeie vraag, maar daar moet ik het antwoord even schuldig op blijven. Ik ga daar nog op terug komen.
En anders zal ik morgen in ieder geval de minpool loskoppelen. Bedankt voor deze tip.
En anders zal ik morgen in ieder geval de minpool loskoppelen. Bedankt voor deze tip.
Ik heb er zo'n grote SIM kaart van Vodafone ingedaan, kan wel bellen via de headunit maar niet via de handset.
Vermoedelijk zijn de batterijen overleden, moet daar nog een speciaal soort in ???
En telefoonnummers, moet je die invoeren via de handset ? Ik kan via de headunit alleen de laatst gedraaide nummers kiezen...
Vermoedelijk zijn de batterijen overleden, moet daar nog een speciaal soort in ???
En telefoonnummers, moet je die invoeren via de handset ? Ik kan via de headunit alleen de laatst gedraaide nummers kiezen...
Beste Antoine,
Zelf heb ik ook een e39 530i touring.
Daar heb ik laatst de orginele BMW telefoon uitgehaald en een gewone armsteun weer terug gemonteerd!
Rede: het ding is gewoon ouderwets,zelf heb ik nu een Bleu tooth carkit gemonteerd.
Wat ik wel zag is toen ik hem loshaalde dat er een stekker onder de armsteun zit.....trek die even los en duw 'm er weer even in.
Wat ik verder zag is dat er Ni Mh batterijen in gaan.
Ik heb het dus over het draadloze exemplaar van Siemens
De kaart zit direkt onder de telefoon.(formaat bankpas)
Mocht de telefoon nou zelf niet lekker zijn mag je die van mij wel overnemen.
Succes ermee!!
Groet,Joris
Zelf heb ik ook een e39 530i touring.
Daar heb ik laatst de orginele BMW telefoon uitgehaald en een gewone armsteun weer terug gemonteerd!
Rede: het ding is gewoon ouderwets,zelf heb ik nu een Bleu tooth carkit gemonteerd.
Wat ik wel zag is toen ik hem loshaalde dat er een stekker onder de armsteun zit.....trek die even los en duw 'm er weer even in.
Wat ik verder zag is dat er Ni Mh batterijen in gaan.
Ik heb het dus over het draadloze exemplaar van Siemens
De kaart zit direkt onder de telefoon.(formaat bankpas)
Mocht de telefoon nou zelf niet lekker zijn mag je die van mij wel overnemen.
Succes ermee!!
Groet,Joris
ik heb ook een telefoon waar de kaart onder de armsteun gaat.
Nou heb ik een kaart van vodafone er in en hij blijft maar aan geven kaart lezen.
Hij komt maar niet verder.
Wat kan dit zijn?
Ik stel me binnenkort voor met foto's als me het lukt
Gr Johan
Nou heb ik een kaart van vodafone er in en hij blijft maar aan geven kaart lezen.
Hij komt maar niet verder.
Wat kan dit zijn?
Ik stel me binnenkort voor met foto's als me het lukt
Gr Johan
-
Ik heb zelf een 525 TDS uit 1997 met mogelijk dezelfde carkit. Bij mij zit er links in de kofferbak boven mijn CD wisselaar achter de afdekplaat een 'module' waar de de hele SIM kaart + creditcard die eromheen zit in moet brengen. Dit is best een beetje priegelwerk. Als je dat doet zal je bij elke keer dat je de auto start gevraagd worden om een PIN code in te toetsen op de hoorn van de handset. Daarna kun je gewoon bellen en gebeld worden. Ik heb me laten vertellen dat je inderdaad het beste een Vodafone of KPN SIM kaart kunt gebruiken. De Simkaart houder onder de hoorn in de armsteun kun je dus laten voor wat het is. Bij mij werkt het perfect. Succes !!!