E46 sedan! Terug van weg geweest!
Re: E46 sedan! Met nieuwe achterlichten en M5 spiegels!!
Ik kan het niet goed zien, maar heb je Stahlblau of Stahlgrau als kleur? Ik heb Stahlgrau namelijk en begin nu stiekem wel een beetje te twijfelen of het bij mij niet ook mooi zou staan (al zou het dan dus helemaal rondom moeten, toch weer een hoop werk ).
Re: E46 sedan!
Dit is een replica M3 bumper met molded airducts en een molded argray front lip. De bumper is helemaal custom made. Het hele verhaal van de voorbumper kun je hier lezenMr. Bimmer schreef: iemand enig idee wat voor bumper de stahlblauwe e46 heeft? (2e van links)
en waar ik deze kan krijgen??
http://www.bmwportal.nl/showroom-f29/ni ... 8-225.html
- Mr. Bimmer
Re: E46 sedan! Met nieuwe achterlichten en M5 spiegels!!
Bedankt voor de complimenten allemaal ;D
en Robbel: twas igg een makkie ongeveer een half uurtje werk aan gehad...
mikkie: mijn auto is stahlblau. maar op stahlgrau zal smoke ook zeker niet mis staan vind ik...
en rond om is igg nie zoveel werk als het lijkt... dacht eerst ook dat het wel even zou duren, maar valt allemaal nog reuze mee.
beetje jammer voor mij dat de bumper van nightbeemer handmade was...
miss maar ff kijken naar een gewone M3 voorbumper en dan de mistlamp covers ook mee laten spuiten,
en er dan een lipje er onder??
binnenkort ook even naar een bedrijf in hoogezand.. die zelf uitlaat systemen maakt..
hoop dat ze iets unieks voor mij kunnen maken.
en de smoked knipperlichten voor op de deuren zijn ook besteld. dus die volgende week ook maar even monteren.
zo langzamer hand begint de bimmer steeds meer een eigen look te krijgen naar mijn persoonlijke smaak
en Robbel: twas igg een makkie ongeveer een half uurtje werk aan gehad...
mikkie: mijn auto is stahlblau. maar op stahlgrau zal smoke ook zeker niet mis staan vind ik...
en rond om is igg nie zoveel werk als het lijkt... dacht eerst ook dat het wel even zou duren, maar valt allemaal nog reuze mee.
beetje jammer voor mij dat de bumper van nightbeemer handmade was...
miss maar ff kijken naar een gewone M3 voorbumper en dan de mistlamp covers ook mee laten spuiten,
en er dan een lipje er onder??
binnenkort ook even naar een bedrijf in hoogezand.. die zelf uitlaat systemen maakt..
hoop dat ze iets unieks voor mij kunnen maken.
en de smoked knipperlichten voor op de deuren zijn ook besteld. dus die volgende week ook maar even monteren.
zo langzamer hand begint de bimmer steeds meer een eigen look te krijgen naar mijn persoonlijke smaak
Born on the racetrack, to live on the streets.
- Mr. Bimmer
Re: E46 sedan! nieuw stuurtje in aankomst!
vandaag nieuwe knipperlichten voor de deur gemonteerd : led smoke knippers.
nu is de auto rondom helemaal in smoke style..
waar ik binnenkort even foto's van maak.
wou het nieuwere stuurtje ook monteren maar lukte helaas niet omdat ik van beide sturen de airbags er niet afkreeg...
het huidige stuurtje heeft torx en het nieuwe stuurtje die veertjes die je los moet klikken..
iemand enig idee waarom het niet lukt?
huidig stuurtje:
nu is de auto rondom helemaal in smoke style..
waar ik binnenkort even foto's van maak.
wou het nieuwere stuurtje ook monteren maar lukte helaas niet omdat ik van beide sturen de airbags er niet afkreeg...
het huidige stuurtje heeft torx en het nieuwe stuurtje die veertjes die je los moet klikken..
iemand enig idee waarom het niet lukt?
huidig stuurtje:
- Spoiler: Laat zien
Re: E46 sedan! nieuw stuurtje in aankomst!
Balen dat het niet lukt. Volgens mij heb ik wel een keer die vraag voorbij zien komen. Gebruik hiervoor de zoekfunctie of plaats anders een nieuw topic hierover in het juiste forum. Succes!
- Mr. Bimmer
Re: E46 sedan! nieuw stuurtje + nieuwe uitlaat op maat!!
het nieuwe stuurtje zit er zo langzamer hand al in + afgelopen weekend is er een nieuwe hand made eind demper onder de bimmer gekomen.
dit is zeer geslaagd vind ik zelf, het geluid is perfect, geen overdreven geluid, maar je hoort zacht een zware bimmer.
en als je optrekt is het wat harder, maar niet storend, en niet oorverdovend. hieronder wat foto's:
voor:
nu wil ik er volgend jaar een m3 set op zetten, maar zonder stootstrips, iemand tips waar ik ze wel of niet moet bestellen??
dit is zeer geslaagd vind ik zelf, het geluid is perfect, geen overdreven geluid, maar je hoort zacht een zware bimmer.
en als je optrekt is het wat harder, maar niet storend, en niet oorverdovend. hieronder wat foto's:
voor:
nu wil ik er volgend jaar een m3 set op zetten, maar zonder stootstrips, iemand tips waar ik ze wel of niet moet bestellen??
Laatst gewijzigd door Mr. Bimmer op 11 nov 2010, 19:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Mooie demper en stuur man, wat voor demper is het by the weg?
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
- Mr. Bimmer
thx het is een merkloos demper, hij is op maat gemaakt
knap gedaan
respect voor je werk
respect voor je werk
Ziet er goed uit zo met al de update's!!!
Wt koste de uitlaat nou?
Wt koste de uitlaat nou?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
- Mr. Bimmer
bedankt jongens!!
uitlaat was vrij duur... inclusief montage en alles wat erbij hoort was het tegen de 550 euries...
maar je kunt alles zelf samen stellen, geluid... soort demper... en eindsierstuk..
en dat was mij het geld wel weer waard
over ongeveer 2 week worden de ramen getint.. alle ramen behalve de vooruit.
en begin volgend jaar word de software aangepast zodat de bimmer nog ongeveer 20pk extra krijgt en 70NM koppel erbij.
dan zal het vermogen rond de 150 pk komen te liggen en het koppel rond de 240 NM...
misschien ooit nog eens kijken naar een supercharger waarbij je ongeveer nog eens 60pk extra uit het blok krijgt.
maar dit staat niet boven aan mijn lijst en zal pas als 1 van de laaste dingen gebeuren.
eerst ramen tinten en software aanpassen, en dan rustig kijken naar een goede m3 voor en achterbumper.
en tussendoor wil ik graag nog tacho ringen plaatsen, ik ben er alleen nog niet over uit of ik voor de chromen versie of de alu versie moet kiezen...
uitlaat was vrij duur... inclusief montage en alles wat erbij hoort was het tegen de 550 euries...
maar je kunt alles zelf samen stellen, geluid... soort demper... en eindsierstuk..
en dat was mij het geld wel weer waard
over ongeveer 2 week worden de ramen getint.. alle ramen behalve de vooruit.
en begin volgend jaar word de software aangepast zodat de bimmer nog ongeveer 20pk extra krijgt en 70NM koppel erbij.
dan zal het vermogen rond de 150 pk komen te liggen en het koppel rond de 240 NM...
misschien ooit nog eens kijken naar een supercharger waarbij je ongeveer nog eens 60pk extra uit het blok krijgt.
maar dit staat niet boven aan mijn lijst en zal pas als 1 van de laaste dingen gebeuren.
eerst ramen tinten en software aanpassen, en dan rustig kijken naar een goede m3 voor en achterbumper.
en tussendoor wil ik graag nog tacho ringen plaatsen, ik ben er alleen nog niet over uit of ik voor de chromen versie of de alu versie moet kiezen...
Ik zou voor alu gaan. De chromen zijn me net iets te shiny, terwijl de alu meer stijl uitstraalt. Vind ik. Chique, maar niet zoveel weerspiegeling als de chromen uitvoering.
550 euro plus montage is echt niet veel geld hoor, netjes gedaan verder.
Persoonlijk vind ik het niet geweldig staan, vind de pijpjes van de einddemper te groot.
Met een chip 20pk en 70nm extra, op een atmosferische motor :? :?
Gaat je echt niet lukken.
Persoonlijk vind ik het niet geweldig staan, vind de pijpjes van de einddemper te groot.
Met een chip 20pk en 70nm extra, op een atmosferische motor :? :?
Gaat je echt niet lukken.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- Dominic-Breda
Ziet er mooi uit met die nieuwe einddemper, doorsnee is ook prima zo
Voor iets meer geld had je een Eisenmann gehad
Voor iets meer geld had je een Eisenmann gehad