Ik zoek voor mn nieuwe telefoon (Nokia 6303i) een houder die ik zo weer in de carkit onder de middenarmsteun van mn E46 kan klikken.
Waar zijn die te bestellen?
Carkit telefoonhouder waar te bestellen?
-
Carkit telefoonhouder waar te bestellen?
330d touring
Sunny GTI-R
Primera 2.0 turbo
Sunny GTI-R
Primera 2.0 turbo
Re: Carkit telefoonhouder waar te bestellen?
Je zou eens op wheels online kunnen kijken.
Er staan er voor de 6300 en 6310 op. Ik weet alleen niet of de 6303i hierin past.
Er staan er voor de 6300 en 6310 op. Ik weet alleen niet of de 6303i hierin past.
Volgens mij bestaan die niet voor de 6300 modellen. Is ook geen doen voor bmw om zoveel modellen te supporten met die modellendiaree vandaag de dag.
Je kunt beter een andere oplossing kiezen, kijk bijvoorbeeld eens bij pdashop.nl naar Brodit houders. Een zeer goed systeem waar bij een dashboardclip zonder schroever stevig vast zit en een telefoonhouder er in 10 minuten op zit.
Ik heb ook Brodit bmw proclip en een blackberry active holder met laadstekkertje. Prima en netjes.
Je kunt beter een andere oplossing kiezen, kijk bijvoorbeeld eens bij pdashop.nl naar Brodit houders. Een zeer goed systeem waar bij een dashboardclip zonder schroever stevig vast zit en een telefoonhouder er in 10 minuten op zit.
Ik heb ook Brodit bmw proclip en een blackberry active holder met laadstekkertje. Prima en netjes.
Dan kun je beter even bij de dealer informeren, WO blijkt toch ruim boven de dealer prijs te zitten ..
Teven bestaan ze er wel voor de 6300, was (en ook de opvolgers) een succes model bij Nokia en dan ook bij BMW .
Teven bestaan ze er wel voor de 6300, was (en ook de opvolgers) een succes model bij Nokia en dan ook bij BMW .
-
Oke bedankt voor de reacties,ik zal even bij de dealer informeren.
330d touring
Sunny GTI-R
Primera 2.0 turbo
Sunny GTI-R
Primera 2.0 turbo
Ik heb een iPhone 3GS, waar dus geen cradle voor is. Maar via bluetooth werkt het perfect. Brodit Proclip met houder op het middelste ventilatierooster. Is nog makkelijker ook trouwens wanneer je iemand wilt gaan bellen. Gewoon op je telefoon door de contactenlijst scrollen, ipv via de knoppen op het stuur (begint altijd bij de A )