Verkocht jongens! De E36 is weg :-) P23
Re: Ongeluk zit in een klein hoekie zeggen ze :( dat klopt...P5
Zeer klote dit! , beter dat je zelf niets hebt, kan wel een duur grapje worden zo te zien
Succes dermee man..
Succes dermee man..
Dank jullie wel voor jullie steunende reacties, waardeer ik echt
Schade is nog wel te doen!
Voorbumper wilde ik toch al vernieuwen voor een M3 bumper, en dit geldt ook voor de achterbumper...
Verder moet er een nieuw voorscherm in, en de houder van me grill moet vernieuwd worden.
Uiteraard ook me knipperlicht.
Verder ben ik banger voor me achterscherm aangezien dit eengeheel is en dus niet " ff " te vervangen is!
Dus deze moet uitgedeukt en geplamuurd worden enzo...dit kost wel veel tijd en geld denk ik..
Verder ben ik ook bang voor me achteras! Ik twijfel of die krom is..hoop het niet..
Heb net me voorkant beetje recht kunnen trekken dat alles vrij was van me wiel, daarna ff rondje gereden, ff flink sturen met hoge snelheid en dus ook wat harder gereden dan normaal..
Geen gekken geluiden ofzo...was net alsof ik er in reedt zoals vanochtend!
Geen shake vanaf achter ofzo...dus denk dat er weinig aan de hand is...
Trekt ook niet naar een kant toe...ook niet met remmen...
Dus denk dat ik nog mazzel heb en dat het meer en deels kap schade is!
Hoop het echt! Dan valt het nog wel mee...
Aangezien ik hem toch gespoten wilde hebben...
Verder reedt ik niet echt super hard, gangetje of 40 denk ik..
Maar het probleem is dat me achterbanden wel slicks lijken :S
Wilde ook einde December nieuwe banden erom heen hebben..
Helaas ben ik nu telaat en is heb ik al een ongeluk gehad
Ik denk dat ik morgen die velgen van me oude 316i eronder knal..
Hier heb ik meer profiel op! Of het winter banden zijn betwijfel ik...maar meer grip heb ik wel denk ik!
*zucht*...
Nouja dit komt ook allemaal wel weer goed!
Gelukkig heb ik zelf niets en had ik een gordel om!
Ik houdt jullie op de hoogte guys!
Als iemand trouwens nog een grill houder + linker voorscherm heeft van een coupe, let me know!
En vertel meteen ff hoeveel je der voor wilt hebben
Schade is nog wel te doen!
Voorbumper wilde ik toch al vernieuwen voor een M3 bumper, en dit geldt ook voor de achterbumper...
Verder moet er een nieuw voorscherm in, en de houder van me grill moet vernieuwd worden.
Uiteraard ook me knipperlicht.
Verder ben ik banger voor me achterscherm aangezien dit eengeheel is en dus niet " ff " te vervangen is!
Dus deze moet uitgedeukt en geplamuurd worden enzo...dit kost wel veel tijd en geld denk ik..
Verder ben ik ook bang voor me achteras! Ik twijfel of die krom is..hoop het niet..
Heb net me voorkant beetje recht kunnen trekken dat alles vrij was van me wiel, daarna ff rondje gereden, ff flink sturen met hoge snelheid en dus ook wat harder gereden dan normaal..
Geen gekken geluiden ofzo...was net alsof ik er in reedt zoals vanochtend!
Geen shake vanaf achter ofzo...dus denk dat er weinig aan de hand is...
Trekt ook niet naar een kant toe...ook niet met remmen...
Dus denk dat ik nog mazzel heb en dat het meer en deels kap schade is!
Hoop het echt! Dan valt het nog wel mee...
Aangezien ik hem toch gespoten wilde hebben...
Verder reedt ik niet echt super hard, gangetje of 40 denk ik..
Maar het probleem is dat me achterbanden wel slicks lijken :S
Wilde ook einde December nieuwe banden erom heen hebben..
Helaas ben ik nu telaat en is heb ik al een ongeluk gehad
Ik denk dat ik morgen die velgen van me oude 316i eronder knal..
Hier heb ik meer profiel op! Of het winter banden zijn betwijfel ik...maar meer grip heb ik wel denk ik!
*zucht*...
Nouja dit komt ook allemaal wel weer goed!
Gelukkig heb ik zelf niets en had ik een gordel om!
Ik houdt jullie op de hoogte guys!
Als iemand trouwens nog een grill houder + linker voorscherm heeft van een coupe, let me know!
En vertel meteen ff hoeveel je der voor wilt hebben
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
damm dat wens je niemand toe x|
suc6 met de reparatie.
gelukkig heb je zelf niks
suc6 met de reparatie.
gelukkig heb je zelf niks
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Klote voor je man!
Ik hoop dat de kosten meevallen. Vooral dat achterscherm lijkt me een flinke klus.
Ik hoop dat de kosten meevallen. Vooral dat achterscherm lijkt me een flinke klus.
Lijkt me erg slim als je net een klap hebt gemaakt, straks sta je weer langs de kantSim0n schreef:Heb net me voorkant beetje recht kunnen trekken dat alles vrij was van me wiel, daarna ff rondje gereden, ff flink sturen met hoge snelheid en dus ook wat harder gereden dan normaal..
Ik heb over enkele dagen wel nog een facelift grille over.. Denk dat dat je er iets aan hebt?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
G*dd#m Simon, wat klote zeg!! Echt zwaar k^t!
Je had hem net zo netjs..
Weet hoe het voelt..mn vorige coupe
Echt een domper. Maar komt uiteindelijk allemaal weer goed!
Strax een mooie coupe met Mbumpers (h)
Maar sterkte ermee man!
Je had hem net zo netjs..
Weet hoe het voelt..mn vorige coupe
- Spoiler: Laat zien
Echt een domper. Maar komt uiteindelijk allemaal weer goed!
Strax een mooie coupe met Mbumpers (h)
Maar sterkte ermee man!
Klote man!
Je was er net zo trots op!
Hopen dat het allemaal netjes hersteld kan worden..
Je was er net zo trots op!
Hopen dat het allemaal netjes hersteld kan worden..
Pf,,, zonde!
Mrja, hopen dat je het nog goed kan herstellen voor een goede prijs..!
Mrja, hopen dat je het nog goed kan herstellen voor een goede prijs..!
Damn dat is flinke schade bummer man en veel sterkte met het herstellen van de schade..
Wij hameren hier niet voor niks elke keer op het tijdig vervangen van banden, hierop moet je nooit beknibbelen want het gaat om je veiligheid maar goed dat zal je geen 2e keer gebeuren lijkt me
Wij hameren hier niet voor niks elke keer op het tijdig vervangen van banden, hierop moet je nooit beknibbelen want het gaat om je veiligheid maar goed dat zal je geen 2e keer gebeuren lijkt me
Auw!!
:r (|
dat doet zeer man!!!
Hoe staat het? Al iets met de schade gedaan?
:r (|
dat doet zeer man!!!
Hoe staat het? Al iets met de schade gedaan?
Hey jongens,
Schade lijkt mee te vallen!
Ik heb het nu ff in het daglicht kunnen zien, en het achterscherm zag er slechter uit dan ik dacht..
Zit geen deuk in, heeeeeeeeel kleintje, kan je makkelijk vanaf me wielkast rechttikken.
Het is meer een schaaf. Is ook niet echt een kras ofzo. Heb meer en deels weg kunnen poetsen!
Uiteraard zie je wel een hele streep over me achterkant, maar het is al vele male minder dan gister !
Helaas heeft me achterbumper + voorbumper wel begeven en de stootstrips...maar dit is geen ramp aangezien ik toch M3 bumpers wilde en de M3 platte stootstrips!
Verder heb ik dus alleen een nieuwe grillhouder nodig en nieuw voorscherm.
Tsja...en de Alpina's...tsja tsja tsja...goeie vraag...wel aardig goed beschadigd, misschien kan ik ze nog oplappen, maar dan word de volgende vraag of ze niet krom zijn? Voel niets met rijden, maar dat zegt niet altijd iets natuurlijk (|
Gelukkig valt de schade dus reuze mee! In het donker leek het veel erger!
Meer en deels wat niet naar ze moer is had ik toch al in de toekomst willen vervangen..
Alleen heb ik nu het orginele natuurlijk niet meer dit moet ik wegflikkeren is allemaal gebroken en gescheurd!
@ joey,
Facelift he...hoe moet ik dat voor me zien? Heb je een foto?
Ik bedoel niet de grill he gozer, ik bedoel echt die houder weetje wel, die van onderkant koplamp naar onderkant koplamp loopt.
Van links tot rechts. Me grill zelf is nog heel!
@ Niels,
Achterscherm valt dus reuze mee ;D ! Dus dit komt wel goed
@ Jaapi,
Jaa dankje kerel, komt allemaal wel goed!
Jouwn coupe zag er ook best uit ;(
Zonde mann! Bmw's horen er niet zo uit te zien x|
@ John en Nardo,
Ik heb waarschijnlijk al adresje die me kan helpen voor leuk prijsje, dus dit zal wel meevallen hoop ik
@ Martijn,
Dankje wel, komt goed man!
En tsja van de banden weet ik, is gewoon stom, maar had ook niet zo ff 6 á 7 mijer voor bandjes..
Dus nu heb ik weinig keus, en komen die oude velgen eronder!
De alpina's gaan helaas eronder vandaan, ga ik opknappen en dan nieuwe wintersloven erom en in de schuur voor volgend jaar!
Van de zomer komen er mooie BBS velgen onder waarschijnlijk, dus de Alpina's houd ik voor de winter met een GOEDE BAND
En als laatste @ Jossie,
Heb vandaag vrij genomen, ga zometeen naar de sloop kijken voor een voorscherm..
Verder ga ik nu ff een M3 voorbumper en achterbumper bestellen, meteen de onderlip en diffusor voor achter mee bestellen + nieuwe knipperlichten!
En dan ff opbouwen, en dan sparen voor het spuiten (waar ik al mee bezig was, maarjaa dat gaat nu naar de onderdelen toe )
Schade lijkt mee te vallen!
Ik heb het nu ff in het daglicht kunnen zien, en het achterscherm zag er slechter uit dan ik dacht..
Zit geen deuk in, heeeeeeeeel kleintje, kan je makkelijk vanaf me wielkast rechttikken.
Het is meer een schaaf. Is ook niet echt een kras ofzo. Heb meer en deels weg kunnen poetsen!
Uiteraard zie je wel een hele streep over me achterkant, maar het is al vele male minder dan gister !
Helaas heeft me achterbumper + voorbumper wel begeven en de stootstrips...maar dit is geen ramp aangezien ik toch M3 bumpers wilde en de M3 platte stootstrips!
Verder heb ik dus alleen een nieuwe grillhouder nodig en nieuw voorscherm.
Tsja...en de Alpina's...tsja tsja tsja...goeie vraag...wel aardig goed beschadigd, misschien kan ik ze nog oplappen, maar dan word de volgende vraag of ze niet krom zijn? Voel niets met rijden, maar dat zegt niet altijd iets natuurlijk (|
Gelukkig valt de schade dus reuze mee! In het donker leek het veel erger!
Meer en deels wat niet naar ze moer is had ik toch al in de toekomst willen vervangen..
Alleen heb ik nu het orginele natuurlijk niet meer dit moet ik wegflikkeren is allemaal gebroken en gescheurd!
@ joey,
Facelift he...hoe moet ik dat voor me zien? Heb je een foto?
Ik bedoel niet de grill he gozer, ik bedoel echt die houder weetje wel, die van onderkant koplamp naar onderkant koplamp loopt.
Van links tot rechts. Me grill zelf is nog heel!
@ Niels,
Achterscherm valt dus reuze mee ;D ! Dus dit komt wel goed
@ Jaapi,
Jaa dankje kerel, komt allemaal wel goed!
Jouwn coupe zag er ook best uit ;(
Zonde mann! Bmw's horen er niet zo uit te zien x|
@ John en Nardo,
Ik heb waarschijnlijk al adresje die me kan helpen voor leuk prijsje, dus dit zal wel meevallen hoop ik
@ Martijn,
Dankje wel, komt goed man!
En tsja van de banden weet ik, is gewoon stom, maar had ook niet zo ff 6 á 7 mijer voor bandjes..
Dus nu heb ik weinig keus, en komen die oude velgen eronder!
De alpina's gaan helaas eronder vandaan, ga ik opknappen en dan nieuwe wintersloven erom en in de schuur voor volgend jaar!
Van de zomer komen er mooie BBS velgen onder waarschijnlijk, dus de Alpina's houd ik voor de winter met een GOEDE BAND
En als laatste @ Jossie,
Heb vandaag vrij genomen, ga zometeen naar de sloop kijken voor een voorscherm..
Verder ga ik nu ff een M3 voorbumper en achterbumper bestellen, meteen de onderlip en diffusor voor achter mee bestellen + nieuwe knipperlichten!
En dan ff opbouwen, en dan sparen voor het spuiten (waar ik al mee bezig was, maarjaa dat gaat nu naar de onderdelen toe )
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
Facelift grillhouder is bijna het zelfde alleen de gaten zijn ander omdat de randen van de facelift grill bol zijn.
Succes met de zoektocht naar de nieuwe delen!
- Spoiler: Laat zien
Succes met de zoektocht naar de nieuwe delen!
Ooohh oke oke, vandaar!
Jaa dankje wel ik heb alweer update! Dus de zoektocht vordert sneller als verwacht
Update Update Update!
Schade valt zeker mee, gelukkig maar!
Voorkant heb ik nog niets aangedaan dus daar heb ik geen foto's van gemaakt, is het zelfde als gister.
Wel heb ik een nieuwe grillhouder + zijscherm kunnen regelen. Nieuw! €75,- te samen.
Dus valt me reuze mee! Matt zwart gelukkig, dus dit monteer ik gewoon en dan in de loop van het nieuwe jaar word me auto toch helemaal gespoten. Liever matt zwart dan rood of geel ofzo!
Verder ga ik van het weekend meteen M3 bumpers halen...
Als het even mee zit is die van het weekend dus weer opgelapt en zou de auto alleen nog maar gespoten moeten worden!
Schade valt mee, hieronder heb ik ff 3 fototjes van de achterkant. En 2 foto's van me banden, die echt versleten zijn
Ziet er niet best uit hea..
Rechts is helemaal weggesleten, ben er dus ook net achter dat de velgen dus overdreven gezien naar binnen stonden (|
Hier heb ik ook weer me andere velgen eronder zoals jullie zien...helaas zijn ze achter beschadigd, dit waren toen bij de 316i me voorvelgen, krijg ze niet meer schoon, ook deze velgen ga ik aanpakken. Eerst me auto, dan de Alpina's, daarna deze en komt er meteen een Bmw logo in de velgen
Hier zie je de schade boven me wielkasten en op me achterbumper. We hebben de ergste schade weg kunnen krijgen met een gek spulletje van een maatje van me, ben ff de naam kwijt van dat spul...is beetje geel goud qua kleur. Beetje korrelig. En daarna ff polijsten, en dit is het resultaat!
Hier zien jullie de schade. Valt best mee he? Is alleen beetje ingedeukt, en lijkt erop alsof ze lichtjes met een schuurpapiertje over je lak gegaan zijn. Dat is het enigste! Met een krasje van voor tot achter. Gelukkig maar
Verder ga ik de Alpina's opknappen...
Helemaal opschuren in de primer zetten en dan spuiten.
Het worden winter velgen want van de zomer komen er een paar dikke sloffen onder te liggen met een dikke inlegrand :~
Dit is dan ook de reden dat ik de Alpina's heeeeeeel misschien matt zwart wil gaan spuiten (aangezien het toch wintervelgen zijn) denk wel dat dit heel dik is...
- Of de gehele velgen worden matt zwart,
- Of de velgen worden weer de zelfde kleur, zilverachtig,
- Of ik spuit het hart zilverachtig en de randen matt zwart.
- Of de velgen worden matt zwart met een zilverrandje..
- Of ze worden matt zwart met een rood randje..haha!
Moet ff kijken wat het word eerst maar me auto in orde maken, daarna komen de Alpina's aan de beurt!!
Jaa dankje wel ik heb alweer update! Dus de zoektocht vordert sneller als verwacht
Update Update Update!
Schade valt zeker mee, gelukkig maar!
Voorkant heb ik nog niets aangedaan dus daar heb ik geen foto's van gemaakt, is het zelfde als gister.
Wel heb ik een nieuwe grillhouder + zijscherm kunnen regelen. Nieuw! €75,- te samen.
Dus valt me reuze mee! Matt zwart gelukkig, dus dit monteer ik gewoon en dan in de loop van het nieuwe jaar word me auto toch helemaal gespoten. Liever matt zwart dan rood of geel ofzo!
Verder ga ik van het weekend meteen M3 bumpers halen...
Als het even mee zit is die van het weekend dus weer opgelapt en zou de auto alleen nog maar gespoten moeten worden!
Schade valt mee, hieronder heb ik ff 3 fototjes van de achterkant. En 2 foto's van me banden, die echt versleten zijn
Ziet er niet best uit hea..
Rechts is helemaal weggesleten, ben er dus ook net achter dat de velgen dus overdreven gezien naar binnen stonden (|
Hier heb ik ook weer me andere velgen eronder zoals jullie zien...helaas zijn ze achter beschadigd, dit waren toen bij de 316i me voorvelgen, krijg ze niet meer schoon, ook deze velgen ga ik aanpakken. Eerst me auto, dan de Alpina's, daarna deze en komt er meteen een Bmw logo in de velgen
Hier zie je de schade boven me wielkasten en op me achterbumper. We hebben de ergste schade weg kunnen krijgen met een gek spulletje van een maatje van me, ben ff de naam kwijt van dat spul...is beetje geel goud qua kleur. Beetje korrelig. En daarna ff polijsten, en dit is het resultaat!
Hier zien jullie de schade. Valt best mee he? Is alleen beetje ingedeukt, en lijkt erop alsof ze lichtjes met een schuurpapiertje over je lak gegaan zijn. Dat is het enigste! Met een krasje van voor tot achter. Gelukkig maar
Verder ga ik de Alpina's opknappen...
Helemaal opschuren in de primer zetten en dan spuiten.
Het worden winter velgen want van de zomer komen er een paar dikke sloffen onder te liggen met een dikke inlegrand :~
Dit is dan ook de reden dat ik de Alpina's heeeeeeel misschien matt zwart wil gaan spuiten (aangezien het toch wintervelgen zijn) denk wel dat dit heel dik is...
- Of de gehele velgen worden matt zwart,
- Of de velgen worden weer de zelfde kleur, zilverachtig,
- Of ik spuit het hart zilverachtig en de randen matt zwart.
- Of de velgen worden matt zwart met een zilverrandje..
- Of ze worden matt zwart met een rood randje..haha!
Moet ff kijken wat het word eerst maar me auto in orde maken, daarna komen de Alpina's aan de beurt!!
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
Plannen genoeg dus weer! Gelukkig valt het allemaal wel mee en kom je er ook eteen een stuk beter uit
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Beter dat het meevalt! Is wel goed spul geweest , dat goud/geel zonder naam
Succes met opbouwen man!
k blijf het volgen!
Succes met opbouwen man!
k blijf het volgen!