Soms wil ik de E91 (320i touring) starten, en dan lukt dat niet.
Op de boordcomputer verschijnt een stuur met slotsymbool. Lijkt er op of dat het stuur in stuurslot staat, maar dat is niet het geval. Na een paar keer proberen start hij gewoon wel.
Ik heb gelezen dat het mogelijk een contactje bij de koppelingspedaal kan zijn? Of is het wat anders?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Start soms niet, stuurslot symbool
-
Re: Start soms niet, stuurslot symbool
Hallo,
heb sinds paar dagen zelfde probleem, E90 2006.
Vanochtend naar de dealer geweest kon geen kwaad ik kan er mee rijden en moest afspraak maken. Eerst volgende mogelijkheid was n de kerst. Ik ga aankijken en dan maar afspraak maken.
heb elders gelezen met opnieuw inlezen het probleem weggaat, maar hoeft niet.
gr.
heb sinds paar dagen zelfde probleem, E90 2006.
Vanochtend naar de dealer geweest kon geen kwaad ik kan er mee rijden en moest afspraak maken. Eerst volgende mogelijkheid was n de kerst. Ik ga aankijken en dan maar afspraak maken.
heb elders gelezen met opnieuw inlezen het probleem weggaat, maar hoeft niet.
gr.
Hoi,
Zelf werk ik bij BMW, het probleem zit vaak in de stuurkolom deze moet dan vervangen worden icm een programering, ook kan het alleen met een programering op gelost zijn.
Mvg gejeeke
Zelf werk ik bij BMW, het probleem zit vaak in de stuurkolom deze moet dan vervangen worden icm een programering, ook kan het alleen met een programering op gelost zijn.
Mvg gejeeke
Bmw Maakt Rijden Racen
probleem met automatische boite van bmw e93
hallo,kan er hier iemand mij meer info over geven? ik heb een bmw e93cabrio. als hij koud staat en ik wil vertrekken schokt de boite soms of wil gelijk niet schakelen gedurende 1a 2 seconden en schiet dan voorruit.als hij warm staat heb ik dat probleem niet.het is ook alleen maar in eerste of tweede.alvast bedankt voor reactie
sinds vanochtend ook dit probleem gehad, naar BMW gereden, en inderdaad het probleem is het stuurwiel kolom wat vervangen moet worden ( reparatie zal +/- een dag duren ) jeeeee. Daarna wort alle opnieuw geprogrammeerd.
wel een vraagje, auto is getuned !, wordt dit alles dan overschreven, en is het vervangen van het stuurkolom een oplossing die permanent is of kan het probleem later weer terugkomen als ik de auto weer laat terug tunen ???
wel een vraagje, auto is getuned !, wordt dit alles dan overschreven, en is het vervangen van het stuurkolom een oplossing die permanent is of kan het probleem later weer terugkomen als ik de auto weer laat terug tunen ???
Hier zelfde probleem gehad met 33D touring. Nieuw stuurkolom er in... Duur grapje...