Banden actie
Banden actie
Dag forumleden,
Ik hoop dat ik in de goede topic zit en anders mag een mod me altijd op de vingers tikken. Tijdens het verwisselen van et zomersetje voor et wintersetje zag ik dat mijn zomerbanden aardig waren afgesleten.
Is er iemand die weet waar er een actie is voor zomerbanden? Zoiets wat euromaster ook elk jaar doet (2 halen 1 betalen).
Gr Tan
Ik hoop dat ik in de goede topic zit en anders mag een mod me altijd op de vingers tikken. Tijdens het verwisselen van et zomersetje voor et wintersetje zag ik dat mijn zomerbanden aardig waren afgesleten.
Is er iemand die weet waar er een actie is voor zomerbanden? Zoiets wat euromaster ook elk jaar doet (2 halen 1 betalen).
Gr Tan
Re: Banden actie
http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html
En er zijn diverse bedrijven bij aangesloten in het hele land die je de banden er op kunnen leggen.
Zelfs de verzending naar het bedrijf kan, dus heb je geen gesleep met banden.
En er zijn diverse bedrijven bij aangesloten in het hele land die je de banden er op kunnen leggen.
Zelfs de verzending naar het bedrijf kan, dus heb je geen gesleep met banden.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
autobandenmarkt is niet zonder meer de goedkoopste dus ik zou wel even rondneuzen. Ik haal mijn banden vaak bij een groot bandenbedrijf welke geen onderdeel van een keten is. Voor de wintersloffen scheelde dat niets of nauwelijks 

Hai Tan,
Denk dat je met die aanschaf beter kan wachten tot het voorjaar.
Het is nu meer tijd voor de winterbanden akties.
In het voorjaar gaat iedereen weer terug op de zomerbanden en komen daar vanzelf akties in.
Ik heb er ook 2 nieuwe nodig maar wacht nog wel even.
gr. Ruud
ps. nieuwe olie er al in ??
Denk dat je met die aanschaf beter kan wachten tot het voorjaar.
Het is nu meer tijd voor de winterbanden akties.
In het voorjaar gaat iedereen weer terug op de zomerbanden en komen daar vanzelf akties in.
Ik heb er ook 2 nieuwe nodig maar wacht nog wel even.
gr. Ruud
ps. nieuwe olie er al in ??
Wie niet om autorijden geeft moet geen BMW kopen !!
- MrBrownstone
Als je dan nieuwe bandjes moet hebben, is er nog de kwestie kiezen, merk, type etc.
Heb persoonlijk altijd michelin gehad, en dacht... nu eens iets anders proberen.
En dus heb ik paar maanden geleden (4) nieuwe zomerbanden onder de Bimmer laten monteren, na recentie's en testen heb ik
gekozen voor Bridgestone Turanza 300 ER banden.
Zowel door diverse nederlandse testcentra's, als anwb, evenals de duitse TUV met 4 tot 5 sterren (5 =max) bekroont.
Mijn eigen ervaring; stil, erg goed op nat wegdek en comfortabel.
Wat mij betreft dus een aanrader.
Heb persoonlijk altijd michelin gehad, en dacht... nu eens iets anders proberen.
En dus heb ik paar maanden geleden (4) nieuwe zomerbanden onder de Bimmer laten monteren, na recentie's en testen heb ik
gekozen voor Bridgestone Turanza 300 ER banden.
Zowel door diverse nederlandse testcentra's, als anwb, evenals de duitse TUV met 4 tot 5 sterren (5 =max) bekroont.
Mijn eigen ervaring; stil, erg goed op nat wegdek en comfortabel.
Wat mij betreft dus een aanrader.
BIE-EM-DOBBELJOE
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik dacht in de winter is er meer vraag naar winterbanden dus zullen ze op de proppen komen met acties voor zomerbanden:P
Maar dan wacht ik wel! Misschien even tegen die tijd een groupbuy actie houden met goede banden!
@ Ivan: ik zal de recensie over de olie even in die andere topic zetten lees het daar maar even na!
Gr Tan
Maar dan wacht ik wel! Misschien even tegen die tijd een groupbuy actie houden met goede banden!
@ Ivan: ik zal de recensie over de olie even in die andere topic zetten lees het daar maar even na!
Gr Tan
Winterbandenacties ga je niet veel vinden.
er is bijna geen rubber meer te krijgen in de veel voorkomende maten.
althans geen rubber in de vorm van een ban wat zich ook band mag noemen
De wanli enz kunnen nog wel eens te krijgen zijn, maar de betere banden is lastig. Bij schaarste doen ze echt geen acties.
er is bijna geen rubber meer te krijgen in de veel voorkomende maten.
althans geen rubber in de vorm van een ban wat zich ook band mag noemen

De wanli enz kunnen nog wel eens te krijgen zijn, maar de betere banden is lastig. Bij schaarste doen ze echt geen acties.
We hadden het nog wel over autobanden Fabian.
Die Wanli's kan je beter op een trapskelter zetten en dan nog moet je je zoontje er niet met nat weer de straat mee opsturen
Waar het hier om ging was dat Tan het idee had dat, omdat het nu de tijd van de winterbanden is, de zomerbanden wel eens in de aanbieding konden zijn.
Die Wanli's kan je beter op een trapskelter zetten en dan nog moet je je zoontje er niet met nat weer de straat mee opsturen

Waar het hier om ging was dat Tan het idee had dat, omdat het nu de tijd van de winterbanden is, de zomerbanden wel eens in de aanbieding konden zijn.
Stimmt, bedoel het is toch vraag en aanbod?:P
Bedoel de kerstverlichting gaat ook in de aanbieding in eind december januari dus waar blijft die uitverkoop voor zomerbanden:P
Bedoel de kerstverlichting gaat ook in de aanbieding in eind december januari dus waar blijft die uitverkoop voor zomerbanden:P
Banden en kerstverlichting zijn totaal verschillende dingen (duhh). Kerstverlichting is seizoensgebonden, wordt speciaal ingekocht, en na de kerst moeten de magazijnen leeg want er moet weer plaats gemaakt worden voor andere rommel en er zijn ieder jaar weer nieuwe trends op dat gebied.
Bedankt voor je uitvoerige betoog over de markt werking wat betreft de kerstverlichting
Echter was dit even bedoelt als ironische metafoor, wist niet dat je meteen ging happen

Echter was dit even bedoelt als ironische metafoor, wist niet dat je meteen ging happen

Niet happen, had je smilie niet gezien.
"Happen" :z ??
Is hier iemand toe aan een nieuw kunstgebit ??
We hebben het hier toch over autobanden heren ?!
Is hier iemand toe aan een nieuw kunstgebit ??
We hebben het hier toch over autobanden heren ?!

-
Ben net nieuw op dit forum, ik weet dat mijn reactie een beetje laat is, maar toen ik net op autobanden en discussies zocht, kwam ik hier terecht en ik wil er toch nog even op reageren. Wie weet dat mensen er in de toekomst nog wat aan hebben. Als je op zoek bent naar een autobanden aanbieding ga dan naar http://www.bandenconcurrent.nl. Dat heb ik ook voor m'n E46 gedaan en het scheelde me een hoop centjes. (rond 120 euro voor 4 banden tov mijn huidige garage). 

Welke heb je gekocht, en heb je foto's van je auto met de banden er op?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".