Sleutel
Sleutel
Ik had een vraag.
Ik wou wat meer duidelijkheid over mijn afstandsbediening ( Sleutel )
Ik had gehoord via, via, dat er ook sleutels zijn.
Waarvan de behuizing niet open wil dat die batterij zich zelf oplaad.
Zodra de sleutel in het contact gestopt wordt.
Ik weet niet of dat nog bouwjaar gebonden is ?
Mijn E46 betreft 320D, 2001,
Want heb een nieuwe behuizing besteld.
Om de knoppen zijde te vernieuwen !
Gr. Scoopyy''
Ik wou wat meer duidelijkheid over mijn afstandsbediening ( Sleutel )
Ik had gehoord via, via, dat er ook sleutels zijn.
Waarvan de behuizing niet open wil dat die batterij zich zelf oplaad.
Zodra de sleutel in het contact gestopt wordt.
Ik weet niet of dat nog bouwjaar gebonden is ?
Mijn E46 betreft 320D, 2001,
Want heb een nieuwe behuizing besteld.
Om de knoppen zijde te vernieuwen !
Gr. Scoopyy''
Bmw E46 320D 170 PK. Pakket
-
Re: Sleutel
als je je sleuten niet open kan krijgen betekent het dat die zelf oplaad
De zogenaamde diamantsleutel laadt op via het contact de andere sleutel met de ronde vergrendelingsknop en daarboven de koffer ontgrendeling en gewone ontgrendelijng naast elkaar heeft een battery
Ik zit vreselijk te tobben met de diamantvormige sleutels van mijn 2003 e46 bmw. In het instructieboekje staat al dat je af en toe je reservesleutel moet gebruiken. Dat is niet gebeurd en die is dus nu zo dood als een pier. De andere sleutel is inmiddels ook zo slecht dat hij nog wel op het alarm wil als je net uit je auto stapt. Maar een half uurtje later izzie op, en gaat je auto niet meer normaal open.
Bij de dealer willen ze wel een nieuwe bestellen voor een bedrag waar je een aardige occasion voor koopt.
Heb een nieuwe lege sleutel besteld op Ebay (18 euro).
Heb nu de reservesleutel open gemaakt (met een scherpe beitel) en daarin zit de accu (batterij) vast op de printplaat bevestigd. :>
Verder weet ik het even niet meer....
Heeft iemand er ervaring mee?
Bij de dealer willen ze wel een nieuwe bestellen voor een bedrag waar je een aardige occasion voor koopt.
Heb een nieuwe lege sleutel besteld op Ebay (18 euro).
Heb nu de reservesleutel open gemaakt (met een scherpe beitel) en daarin zit de accu (batterij) vast op de printplaat bevestigd. :>
Verder weet ik het even niet meer....
Heeft iemand er ervaring mee?
Ok thx.
Dat aanmelden komt later wel. Heb eerst maar twee batterijen besteld bij Conrad...
Dat aanmelden komt later wel. Heb eerst maar twee batterijen besteld bij Conrad...
Heb vandaag mijn dode diamantvormige reservesleutel gerepareerd. Na hem opengemaakt te hebben bleek dat het pootje aan de batterij wat d.m.v. puntlasjes aan de batterij vast zat, los was gegaan. Heb hem netjes gesoldeerd, daarna geprogrammeerd in de auto en nu doet hij het weer perfect. Scheelt weer 150euro naar de dealert.
Gr, Marcel.
Gr, Marcel.
150 is nog niet eens het totale bedrag dan nog inleren en de oude deactiveren. al met al ben je 200 euro klaar ben heb het meegemaakt.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D