BMWE39FREAK schreef:Gezien je stelling dan mooi zo laten hoor en niets veranderen..
En wat cold air betreft...Wel eens van een super charger gehoord of van een turbo systeem..
Nou nee, wat is dat toch? x|
Ga eerst maar eens googlen en zoek daar maar eens op voordat (net als zovelen) er gezegt word dat het nutteloos is..
Wat is nou het verband tussen een Supercharger/Turbo en CAI?
Dat geld alleen een beetje voor de standaard straat versies maar de meesten hangen er een open luchtfilter in vamwege geluid en de looks..
Klopt, en wat voor geluid jonge, 200 paardjes wat je hoort ademen wanneer je ff de pedaal tot de vloer stampt
>> Het heeft pas nut als je het goed monteerd en zul je het dan ook merken <<
En niet zoals (bijna) alle toening rijders met dat ding vlak bij de motor en rolbeugels erin en nog meer van dat flauwekul..
Bij de meesten moet het wat lijken in hun dagelijkste auto en geen zelfs dermate extreem dat ze de auto's zo verlagen dat ze drempels moeten mijden of schuin moeten nemen..
En heb ik het ook nog niet over de verlaging gehad..Want je hebt ja ook nog de schroef sets..
Iedereen wil deze setjes hebben maar een complete gewone verlagingsset op maat is ten eerste goedkoper en heb je hetzelfde effect..want zie je jezelf al iedere keer na een stukje rijden weer stoppen langs de kant van de weg om vervolgens de stel sleutel te pakken en weer tussen de wielkast het zakie losser of strakker te zetten... (|
Vind dit spul pas gewoon grote flauwekul..Maargoed..je kan wel tegen je kamaraden zeggen dat jij zo'n dure schroefset eronder hebt zitten..
Nou nou nou zeg.. zelfde kwaliteit? Dacht het niet maat. Elke keer andere velgen er onder en ik stel precies in hoe laag of hoog ik wil zijn.. Winter gaat ie op de 4x4 modus en zomer weer op de buikschuiver stand.
Het is gewoon uberhandig, mensen die juist geen schroefset hebben of er op geilen praten juist zoals jij dat doet. WAAROM vaste verlaging als je ook voor schroefset kan gaan?
Vandaar dat je veel bmw rijders ziet met M3 spul erop en opzichzelf is daar nog niet zoveel op tegen aangezien het spoilerwerk er sportiever uitziet maar als ze dan ook nog een teken van M3 op de kont plakken :r
Ik wil nog een E36 M3 voorbumper, E46 M3 geintegreerde spoiler achterop en E46 M3 CSL achterbumper voor de 4 uitlaten wat in het midden gecentreerd zijn.. Meer plastic is niet gewenst en hou ook alles OEM BMW, dus geen autostyle sh** ofzoo..
En laat ik vandaag je dagje maken: Ik rij 318i met een licht gekieteld M50B25 motor (200PK) met een 316i badge achterop.. M3 stickers mogen van mij part alleen achter op de echte M's of M-Techs zitten..
Maargoed..Ieder zijn eigen zeg ik dan maar weer..ik kan er alleen maar hard om lachen
Ach ja, bekijk het zo: Ik lach ook om jou en denk ook niet dat ik de enige ben gezien het feit van: Ik vraag een simpele reactie op mijn stelling en kijk waar jij heen gaan.. WAT ben ik door jou post opgeschoten?
x|