schommelend toerental
- bmw325ticompact
Re: schommelend toerental
Denk dat ik maar de lmm schoon maak en als ik dan verschil merk de lmm maar moet vv. Zie trouwens vele aanbiedingen op ebay van lmm's welk type/merk is het best als ik de lmm zal vv
Een 325 Ti is heeft toch ook een M54 motor? Als het goed is verleverd fourgreen.com ze voor de helft van de prijs van een BMW dealer, kijk eens naar http://www.bmwportal.nl/post238832.html ... ai#p238832
- bmw325ticompact
Klopt deze hebben een M54 motor en scheelt zeker in de prijs. Ga er gelijk werk van maken Thnx
e46 n42
Heb precies het zelfde probleem schommeld naar 1500 tpm,
heb mijn auto laten uitlezen er kwam geen foutmelding naar boven,
had mijn lmm schoon gemaakt dat hielp voor een korte perioden.
Enige wat ik dank dat het kan zijn in toerental/krukas sensor die ga ik volgende week vervangen.
Heb precies het zelfde probleem schommeld naar 1500 tpm,
heb mijn auto laten uitlezen er kwam geen foutmelding naar boven,
had mijn lmm schoon gemaakt dat hielp voor een korte perioden.
Enige wat ik dank dat het kan zijn in toerental/krukas sensor die ga ik volgende week vervangen.
- bmw325ticompact
Je zou dan toch denken dat je lmm niet goed zou zijn als hij na het schoonmaken van je lmm toch goed heeft gelopen.
Ik heb gister een nw lmm besteld dus nu afwachten totdat deze binnen is dan weten we als dit de oplossing is geweest. Bij mij kwamen er ook geen storingen van de lmm voor.
Ik heb gister een nw lmm besteld dus nu afwachten totdat deze binnen is dan weten we als dit de oplossing is geweest. Bij mij kwamen er ook geen storingen van de lmm voor.
tijdens het rijden val mijn auto ook wel is uit,
dan gaan er lampjes branden (accu) na 1 sec pakt de motor hem vanzelf,
weer op dus daarom denk ik aan krukas sensor.
ik zou graag na vervangen lmm jou resultaat horen
alvast bedankt
alvast bedankt
- bmw325ticompact
Ik hou je op de hoogte, pas gister besteld dus hoop dat ik hem nog voor de feestdagen heb, ook gezien de weersomstandigheden blijft het nog ff afwachten.
Dit heb ik ook gehad met mijn 328ci E46, precies hetzelfde! ook viel bij mij de stuurbekrachtiging uit.(logisch natuurlijk als de motor uit valt).rchuil schreef:tijdens het rijden val mijn auto ook wel is uit,
alvast bedankt
Was bang dat mij dit veel geld ging kosten, ;( en leek mij ook niet gezond voor de motor. :?
De dealer heeft hem stationair iets harder laten lopen, en heb sindsdien nooit meer last gehad van dit probleem!
waarschijnlijk bij jou hetzelfde!!!
- bmw325ticompact
Allereerst de beste wensen voor 2011.
Gister heb ik mijn LMM ontvangen(besteld bij fourgreen.com). Dus ff gelijk in de auto gemonteerd en resultaat merk je gelijk.
Geen zagend toerental meer gehad,rijdt vele malen soepeler. Weet nu alleen iet of ik mijn accu voor een tijd moet loskoppelen om zo de boel te resetten ivm de nw LMM of is dit niet nodig?
Gister heb ik mijn LMM ontvangen(besteld bij fourgreen.com). Dus ff gelijk in de auto gemonteerd en resultaat merk je gelijk.
Geen zagend toerental meer gehad,rijdt vele malen soepeler. Weet nu alleen iet of ik mijn accu voor een tijd moet loskoppelen om zo de boel te resetten ivm de nw LMM of is dit niet nodig?
-
Ik zag ietst over uitlezen.
maar dat heeft geen zin want zolang jou auto geen grote problemen heeft met afslaan of ietst dergelijks worden er geen fouten opgeslagen in de geheugen van je wagen.
Ik heb zelf ook het probleem met mijn e46 sedan gehad.
ik had een kleine olie lekkage dus motor zoog soort van valse lucht aan.
maar het kan velen problemen hebben.
meestal ligt het aan je lmm en lamba want die regelen lucht toevoer naar je ontsteking.
kan ook gaskleppen zijn of slecht brandstof toevoer.
Schoonmaken van lmm is meestal maar voor even. dus problemen komen dan meestal terug maar dan weet je wel waar het aan ligt als je die heb schoongemaakt.
Groetjes,
Daniel
maar dat heeft geen zin want zolang jou auto geen grote problemen heeft met afslaan of ietst dergelijks worden er geen fouten opgeslagen in de geheugen van je wagen.
Ik heb zelf ook het probleem met mijn e46 sedan gehad.
ik had een kleine olie lekkage dus motor zoog soort van valse lucht aan.
maar het kan velen problemen hebben.
meestal ligt het aan je lmm en lamba want die regelen lucht toevoer naar je ontsteking.
kan ook gaskleppen zijn of slecht brandstof toevoer.
Schoonmaken van lmm is meestal maar voor even. dus problemen komen dan meestal terug maar dan weet je wel waar het aan ligt als je die heb schoongemaakt.
Groetjes,
Daniel
- bmw325ticompact
Idd geen melding gehad, maar tjee mijn compactje rijdt weer soepel. Wil over een tijdje een Vanos revisie doen/laten doen.
Zit nl nu op 171dkm en naar mijn weten is dit nog nooit gedaan.
Zit nl nu op 171dkm en naar mijn weten is dit nog nooit gedaan.
Hallo,
Ik heb een 318i e46 uit 1998 en ik heb het zelfde probleem net als deze film www.youtube.com/watch?v=9cAFzrC9XLM.
Ik heb vorige week 2 dingen laten vervangen. Ik had namelijk een te hoge toerental hij stond bij 1200 1300, die is verholpen maar die schommelingen heb ik nog steeds daarvoor is een sensor vervangen maar het heeft niet geholpen. Hebben jullie al een oplossing ervoor en wat als ik ook die vanos verander helpt het.
Mvg,
Irmak
Ik heb een 318i e46 uit 1998 en ik heb het zelfde probleem net als deze film www.youtube.com/watch?v=9cAFzrC9XLM.
Ik heb vorige week 2 dingen laten vervangen. Ik had namelijk een te hoge toerental hij stond bij 1200 1300, die is verholpen maar die schommelingen heb ik nog steeds daarvoor is een sensor vervangen maar het heeft niet geholpen. Hebben jullie al een oplossing ervoor en wat als ik ook die vanos verander helpt het.
Mvg,
Irmak
- bmw325ticompact
Bij mij was het de lmm, maar had er alleen last van bij de eerste start v/d auto, eenmaal op bedrijfs temp. was het probleem ook weer weg. Vanos revisie ben ik nog van plan te doen, zit nu 171 dkm op de teller dus kan denk ik geen kwaad.
welke sensoren zijn er bij jou dan vv.
welke sensoren zijn er bij jou dan vv.