Helaas geen CD-wisselaar kunnen vinden op de reguliere plekken ;( toch gek dat de optie voor 6 CD's wel selecteerbaar is, normaal zijn opties die niet actief zijn toch donkergrijs in het scherm menu. Nu kan ik met de controller wel van CD1 naar CD2 enz scrollen.
Nou zie ik net een set op marktplaats staan, maar ja - het is wel 20 inch ... lijkt me knalhard voor dagelijks gebruik, of niet ?
Wat een mooie velg ... :~
Gisteren deze velgen gekocht in 19 inch, 8,5 J en 9,5 J met zomerbanden erop, via marktplaats voor een mooie prijs.
Nog onduidelijk of het origineel BMW is of replica's - staat er bij BMW velgen een logo o.i.d. binnenin ?
Tevens gisteren de winterwielen erop laten leggen die ik ook via marktplaats had gevonden; nieuwe 17 inch BMW velgen met licht gebruikte Nokian winterbanden 245/45-17 voor 600 euro - een superkoopje, zeker in deze tijd !
Ik zal binnenkort een paar foto's maken van de nieuwe combinatie, het zijn lekker sportieve velgen maar weet het typenr. niet. :?
Ik liep trouwens nog tegen een set 19 inch M-style wielen (incl. banden, wel lichte velgrandschade) aan die voor 350 euro weg mogen, helaas is de ET waarde 35 (komt van een 3-serie af) en een E6x heeft 15-20 nodig. Maar wie er wat aan heeft kan ik in contact brengen met de verkoper want zo goedkoop vind je ze niet gauw.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti