Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
AlpinaB333

Even voorstellen

Bericht door AlpinaB333 » 21 dec 2010, 16:40

Hallo liefhebbers,

Mijn naam is Boris.
Ik ben al sinds kinds af aan BMW fan, en heb vaker rond lopen neuzen op bmwportal voor de vele leuke en nuttige adviezen en tips.
Ik heb al meerdere voertuigen van dit mooie merk gehad, en ben nu al een tijdje de trotse bezitter van een Alpina B3 3.3 uit 2000.

Tenminste... Ik ben NOG de trotse bezitter van deze prachtige Alpina.
Helaas moet ik overstappen van benzine naar diesel, aangezien ik veel kilometers ga rijden de aankomende tijd en het natuurlijk wel betaalbaar moet blijven. Ik vind het overigens ook zonde om de Alpina in te zetten voor het dagelijkse woon/werk verkeer (ook al kan ze dit wel heel goed).

Ik ben nu op zoek naar een diesel, en ben er nog niet helemaal over uit welke het moet gaan worden. Ik vind de E46 coupé een prachtige auto, maar heb al 3 auto's van dit type gehad en ben stiekem een beetje op zoek naar iets anders.
Ik vind de E60 535d een geweldige auto, maar voorlopig valt die net boven mijn budget helaas.

Mvg
Boris

:zwaai:
Laatst gewijzigd door AlpinaB333 op 12 jul 2014, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
''Alpina: Perfektion im Detail'

AlpinaB333

Re: Even voorstellen

Bericht door AlpinaB333 » 21 dec 2010, 16:58

Nog een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
''Alpina: Perfektion im Detail'

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 21 dec 2010, 17:43

Welkom hier!
Mooie wagen heb je daar!
Vind alleen de spiegels niet zo mooi.

Overigens mag je voor een uitgebreide (foto)reportage van je auto een showroom topic openen ;)

Beens1

Bericht door Beens1 » 21 dec 2010, 19:21

Welkom hier! :zwaai:

Mooie wagen :amen: , jammer dat je 'm weg doet voor een diesel. Maar hopelijk vind je dat wel een hele nette diesel terug!
Succes.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”