E46 lpg g3 is Landi g3 geworden
Re: E46 lpg g3 welke? is landi g3 geworden
Vandaag auto opgehaald E46 320i 2002 van de gasinbouw is een Landi G3 geworden , tank op de plaats van reservewiel ,geen ruimte verlies dit ook omdat mijn achterbank plat kan.is netjes ingebouwd en geen verschil merkbaar met rijden opgas.
Tank meteen vol getankt is lachen met afrekenen
Meld later het verbruik op gas
groet jw
Tank meteen vol getankt is lachen met afrekenen
Meld later het verbruik op gas
groet jw
Re: E46 lpg g3 is Landi g3 geworden
Nou naar wat aanloop problemen ,long Fueltrim bank1 en 2 teveel verschil en foutcode lamp ging aan.
Zat eerst een gas slang aan nu 2 slangen ,probleem opgelost
Verbruik ook erg netjes , grote weg 1op 10 op lpg binnendoor 1 op 9
zeker aanrader voor 6 cilinders die op gas willen gaan rijden.
Als iemand lpg wil kan hij het inbouw adres krijgen ,stuur email voor adres
groet jw
Zat eerst een gas slang aan nu 2 slangen ,probleem opgelost
Verbruik ook erg netjes , grote weg 1op 10 op lpg binnendoor 1 op 9
zeker aanrader voor 6 cilinders die op gas willen gaan rijden.
Als iemand lpg wil kan hij het inbouw adres krijgen ,stuur email voor adres
groet jw
- A.W.B.0210
Re: LPG G3 320I 2002
postbus24 schreef:Het aantal cilinders doet volgens mij weinig terzake, het aantal/type kleppen is de kritische factor.Harm78 schreef:... Ik dacht eigenlijk dat de zescilinders er juist niet tegen konden.
....
Maar tegenwoordig kan je een automatisch klepsmeer systeem bij laten installeren zodat ook dit probleem van de tafel geveegd wordt.
Was vroeger wel meer een probleem. Kwam door de carberateur. Had je meer kans op backfire. Met injectors heb je dat probleem niet.
'If I die, I want to die peacefully, like my grandfather did in his sleep. Not screaming, like his passengers'.
BMW 3-er Reihe 316i executive
BMW 3-er Reihe 316i executive
Maar je ziet eigenlijk alleen viercilinders op gas, is dat dan gewoon omdat alleen de knakenrijders op gas rijden? :p
Volgens mij had BMW destijds een soort regeling met Vialle zodat je een nieuwe 316i/318i kon bestellen met zo'n installatie, dus vanaf km 0. Heel veel auto's zijn op die manier (vaak als lease auto) begonnen, en later naar particuliere eigenaren gegaan.
In Duitsland zie je meer 6 cyl's op gas te koop staan, dus dat zou misschien wel de moeite kunnen zijn. Vraag is wel of je dit als G3 op kenteken kunt krijgen, volgens mij afhankelijk van het systeem en certificatie daarvan.
In Duitsland zie je meer 6 cyl's op gas te koop staan, dus dat zou misschien wel de moeite kunnen zijn. Vraag is wel of je dit als G3 op kenteken kunt krijgen, volgens mij afhankelijk van het systeem en certificatie daarvan.
www. M3 register .nl
Dag Forumleden,
Mijn broertje die had een auto op het oog het gaat om een Facelift model uit het jaar 2002 een 316i op G3. Er staat 2 ton op de klok, maar heb alles even nagekeken en het blokje loopt nog mooi. Ook op de brug heb ik geen nare dingen kunnen vinden en de garage houder die wil er nog wel een jaar garantie op geven en dat voor een bedrag van 5000 euro.
Ik lees hier dat er best wat mensen zijn die ervaringen hebben met een e46 op gas..is dit nou een aanrader of denken jullie toch nee zoek dan even verder.
Graag jullie gewaardeerde meningen hierover.
Gr Tan
Mijn broertje die had een auto op het oog het gaat om een Facelift model uit het jaar 2002 een 316i op G3. Er staat 2 ton op de klok, maar heb alles even nagekeken en het blokje loopt nog mooi. Ook op de brug heb ik geen nare dingen kunnen vinden en de garage houder die wil er nog wel een jaar garantie op geven en dat voor een bedrag van 5000 euro.
Ik lees hier dat er best wat mensen zijn die ervaringen hebben met een e46 op gas..is dit nou een aanrader of denken jullie toch nee zoek dan even verder.
Graag jullie gewaardeerde meningen hierover.
Gr Tan
Voor die prijs met 1 jaar garantie zou ik het wel doen hoor.
Wel even de garantie voorwaarden goed doorlezen, wat er allemaal onder valt.
Wel even de garantie voorwaarden goed doorlezen, wat er allemaal onder valt.
www. M3 register .nl
Ja idd dat leek mij ook een goede deal, de garage houder wil op alle motorische elementen garantie geven. Dus kleine dingen zoals rubbers etc zit geen garantie op.
Maar de motor lijkt mij het belangrijkste in dit geval.
Maar de motor lijkt mij het belangrijkste in dit geval.
Bij mij staat er inmiddels ruim 190.000 km op de teller en de auto rijd nog steeds als nieuw.
Heb er een Vialle installatie in en het enigste wat er na ruim 90.000 eigen km's aan de gasinstallatie vervangen is zijn de o-ringetjes van de gasinjectoren. Deze verharden namelijk en gaan dan lekken wat je merkt aan een hele lichte gaslucht in de auto. Het lijkt dan of je achter een auto rijd die stinkt maar je bent het dan uiteindelijk zelf.
Heb er een Vialle installatie in en het enigste wat er na ruim 90.000 eigen km's aan de gasinstallatie vervangen is zijn de o-ringetjes van de gasinjectoren. Deze verharden namelijk en gaan dan lekken wat je merkt aan een hele lichte gaslucht in de auto. Het lijkt dan of je achter een auto rijd die stinkt maar je bent het dan uiteindelijk zelf.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Kijk dit soort dingen wil ik weten wat heeft die reparatie gekost?
250 euries ex btw.
Zijn in totaal 8 o-ringetjes (twee per injector) en is een half dagje werk.
Zijn in totaal 8 o-ringetjes (twee per injector) en is een half dagje werk.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Nu 35000 km op gas gereden, geen enkel probleem gehad op gas , verbruik 1 op 9 - 9,5 ,is netjes
Kon op benzine net 1 op 10 halen.
Kon op benzine net 1 op 10 halen.
- mevlut0405
Erg netjes!
BMW E90 320D 2006 AUTOMAAT
BMW E90 318i 2007 HANDSCHAKEL
BMW E90 318i 2007 HANDSCHAKEL
welke vgi of lsi van landi
Ik rijdt zelf met een brc op mijn e46 318ti met 280.000 km op de klok
Ik rijdt zelf met een brc op mijn e46 318ti met 280.000 km op de klok