330ci 2001, wil soms niet starten.
Re: 330ci 2001, wil soms niet starten.
@morzail,
Dankje, ik heb je tip en het bijbehorende linkje bekeken.
Echter waar kan ik dat gehele ding vinden, ik heb gisteravond zitten zoeken... maaruh? :? (|
En nu durf ik vanmezelf te zeggen dat ik toch wel best handig ben.
Dankje, ik heb je tip en het bijbehorende linkje bekeken.
Echter waar kan ik dat gehele ding vinden, ik heb gisteravond zitten zoeken... maaruh? :? (|
En nu durf ik vanmezelf te zeggen dat ik toch wel best handig ben.
BMW 330Ci Executive '01 (AUT5) Steptronic,
Custom:
- CCFL Angel eyes 7000k
- OEM Xenon koplampen
- OEM Autodim. binnenspiegel
- OEM PDC strip met WAECO MWE850
Wishlist: - MTEC II pakket,
Custom:
- CCFL Angel eyes 7000k
- OEM Xenon koplampen
- OEM Autodim. binnenspiegel
- OEM PDC strip met WAECO MWE850
Wishlist: - MTEC II pakket,
Check ff je Pb dan kan ik je wat meer info toesturen
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Nou waar zit de start motor??
Rechter zijde als je ervoor staat aan de zijkant op je versnellingsbak ( starterkrans ) Waarschijnlijk moet je wel eff je auto opkrikken om het goed bij te kunnen. En als je onderplaat hebt moet die er wel af.
Hoort er een plaat onder een 328? Kan je zelfnog wat doen aan dat relais? Bij automaat zit de startmotor op dezelfde plek?
Zover ik weet zit er bij de meeste bmw's origineel een onderplaat onder. paar parkers en hij is er onder uit. Ja automaat heeft ook een starterkrans en die zit ook in de bak.
En als je het probleem heeft wat de topicstarter hebt moet je dan je startmotor vervangen of alleen de relais of zijn deze niet los van elkaar te verwisselen?
Ik heb nog nooit problemen gehad alleen sinds vorige week zaterdag begint hij moeilijk te doen. Auto heeft net 131.000km gelopen dus nu al stuk lijkt me toch sterk>?
Ik heb nog nooit problemen gehad alleen sinds vorige week zaterdag begint hij moeilijk te doen. Auto heeft net 131.000km gelopen dus nu al stuk lijkt me toch sterk>?