E46 Cabrio Nieuwe 19'' M5 styling 172
E46 Cabrio Nieuwe 19'' M5 styling 172
Hallo Iedereen,
Ik ben al een tijdje lid van dit forum, en vond het na een half jaar de auto gereden te hebben toch tijd worden voor een eigen showroom topic.
Ik heb ongeveer zo'n 4 jaar mijn rijbewijs en rij nu in mijn 3de BMW.
Mijn huidige auto is een BMW 320CI E46 Cabrio Automaat uit het jaar 2001
Alle 3 de E46's zijn origineel nederlands, ik koop eigenlijk altijd alleen maar alles met ingevulde onderhoudsboekjes, nap en rekeningen.
Vaak ben ik ook voor langere tijd opzoek naar een opvolger, en rij het hele land af om dan maar een '' vertrouwde'' bmw te vinden.
Na lang zoeken kwam ik deze pracht cabrio tegen met maar 80.000 km op de klok en ik ben nu de 3de eigenaar.
Ben verzot op het rijden met open kap in de zomer, al is het nu wat koud ervoor toch heb ik al flink wat km's ''open'' gereden
Allereerst mijn 1 e BMW
320CI 1999 2.0 150 ps.
320CI 2002 2.2 170 ps.
Huidige 320 Cabriolet 2.2 170 ps 2001
Ondertussen zijn deze velgen verkocht en ben ik opzoek naar nieuwe, enige opties 19'' M6, of CSL
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben al een tijdje lid van dit forum, en vond het na een half jaar de auto gereden te hebben toch tijd worden voor een eigen showroom topic.
Ik heb ongeveer zo'n 4 jaar mijn rijbewijs en rij nu in mijn 3de BMW.
Mijn huidige auto is een BMW 320CI E46 Cabrio Automaat uit het jaar 2001
Alle 3 de E46's zijn origineel nederlands, ik koop eigenlijk altijd alleen maar alles met ingevulde onderhoudsboekjes, nap en rekeningen.
Vaak ben ik ook voor langere tijd opzoek naar een opvolger, en rij het hele land af om dan maar een '' vertrouwde'' bmw te vinden.
Na lang zoeken kwam ik deze pracht cabrio tegen met maar 80.000 km op de klok en ik ben nu de 3de eigenaar.
Ben verzot op het rijden met open kap in de zomer, al is het nu wat koud ervoor toch heb ik al flink wat km's ''open'' gereden
Allereerst mijn 1 e BMW
320CI 1999 2.0 150 ps.
320CI 2002 2.2 170 ps.
Huidige 320 Cabriolet 2.2 170 ps 2001
Ondertussen zijn deze velgen verkocht en ben ik opzoek naar nieuwe, enige opties 19'' M6, of CSL
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt voor de reacties!
Laatst gewijzigd door Mitciel op 04 jan 2011, 22:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Wish it, Dream it,Do it .....
Re: E46 Cabrio 19'' M6/ M3 CSL
Allereerst heb je een leuke lijst met bmw's gehad!!
Wat betreft de velgen, neem geen m6 velgen... die horen niet onder een 3serie in mijn ogen...
Ik zou voor de CSL velgen gaan of een mooie andere set....
voor de rest erg nette wagen, nog verdere modplannen?
Wat betreft de velgen, neem geen m6 velgen... die horen niet onder een 3serie in mijn ogen...
Ik zou voor de CSL velgen gaan of een mooie andere set....
voor de rest erg nette wagen, nog verdere modplannen?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
M6 velgen vind ik persoonlijk spuuglelijk op een 3-serie.
+1 en CSL velgen hebben we inmiddels ook wel gezienMartijn M3 schreef:M6 velgen vind ik persoonlijk spuuglelijk op een 3-serie.
zegt tie
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Mooie verzameling Wat de velgen betrefd: waarom niet de velgen die je op je 1e wagen had? Staan er ook erg mooi onder vind ik!
Dank jullie wel voor de reacties!
@runnerted haha dank je, ben niet erg veel van plan meer met de auto als ik eerlijk ben, er zit eigenlijk alles wel op wat ik nodig heb kwa opties en ik ben altijd snel uitgekeken op de auto's die ik rijd dus sluit niet uit dat voor de zomer iets anders voor de deur staat.
@ others
Dat is dus het probleem, de velgen die ik mooi vind zijn vaak alweer gedateerd of er rijden ''foute'' types mee ( iedereen kent ze wel (|
Ik heb al redelijk wat velgen gehad op elke auto, en wil dus niet twee keer dezelfde zelf kan dit setje me ook bekoren
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 9,r:13,s:0
Maar weet iemand misschien of dit mooi gaat staan op een e46? of heeft iemand er misschien foto's van?
Deze kunnen trouwens ook, ik geloof de auto van een forummember van hier; alleen die kan ik niet vinden ;(
@mantisnl ik vind ze nog steeds mooi, maar ik neig toch naar dit model :
@runnerted haha dank je, ben niet erg veel van plan meer met de auto als ik eerlijk ben, er zit eigenlijk alles wel op wat ik nodig heb kwa opties en ik ben altijd snel uitgekeken op de auto's die ik rijd dus sluit niet uit dat voor de zomer iets anders voor de deur staat.
@ others
Dat is dus het probleem, de velgen die ik mooi vind zijn vaak alweer gedateerd of er rijden ''foute'' types mee ( iedereen kent ze wel (|
Ik heb al redelijk wat velgen gehad op elke auto, en wil dus niet twee keer dezelfde zelf kan dit setje me ook bekoren
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 9,r:13,s:0
Maar weet iemand misschien of dit mooi gaat staan op een e46? of heeft iemand er misschien foto's van?
Deze kunnen trouwens ook, ik geloof de auto van een forummember van hier; alleen die kan ik niet vinden ;(
@mantisnl ik vind ze nog steeds mooi, maar ik neig toch naar dit model :
Je hebt mooie auto's gehad. Je kan wel zien dat je de 320 goed bevalt.. Ze zien er ook allemaal netjs uit..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Dank je wel, ik ben inderdaad een echte fan van 320's zijn snel zat, 6 cilinder en goed te verzekeren icm leeftijd.
Weet iemand of de zilvere coupe die hierboven staat verlaagd is, omdat het er zo dik uitziet?
en gaat ET 15 passen? icm met 235/35/19....
Weet iemand of de zilvere coupe die hierboven staat verlaagd is, omdat het er zo dik uitziet?
en gaat ET 15 passen? icm met 235/35/19....
Dank je wel!
Ik ga vanavond styling 172 halen, dus de zilvere velgen 19'' ET 40
Zal snel foto's posten
Ik ga vanavond styling 172 halen, dus de zilvere velgen 19'' ET 40
Zal snel foto's posten
Laatst gewijzigd door Gast op 04 jan 2011, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Goeie keuze
Ik heb deze velgen nog steeds maar ik zie dat je al een ander set heb aangeschaft veel plezier ermee
Ik heb deze velgen nog steeds maar ik zie dat je al een ander set heb aangeschaft veel plezier ermee
04' BMW 320CI M-Sport
Ben wel benieuwd waar je de 172'ers gekocht hebt?
Grt, René
Grt, René
@rene ik heb ze gehaald in veghel, verkoopt wel meer nieuwe replica setjes op mp
@alex_bmw ik vind ze nog steeds heel netjes, maar alsnog bedankt voor je reactie!
@mantisnl vind ik ook, vooral op de coupe zo wil ik ze eigenlijk ook op mijn cabrio hebben.
Dus als iemand suggesties heeft met welk setje veren en/of schokbrekers dat te bereiken is dan hoor ik het graag van jullie
Ohja ben van plan om 255/35 banden aan te schaffen, zowel voor als achter gaat dat passen? of moet ik dan de verlaging maar niet meer doen?
8,5J is de maat van de velgen
Alvast bedankt
@alex_bmw ik vind ze nog steeds heel netjes, maar alsnog bedankt voor je reactie!
@mantisnl vind ik ook, vooral op de coupe zo wil ik ze eigenlijk ook op mijn cabrio hebben.
Dus als iemand suggesties heeft met welk setje veren en/of schokbrekers dat te bereiken is dan hoor ik het graag van jullie
Ohja ben van plan om 255/35 banden aan te schaffen, zowel voor als achter gaat dat passen? of moet ik dan de verlaging maar niet meer doen?
8,5J is de maat van de velgen
Alvast bedankt