Witte rook en zakken van koelvloeistof
Witte rook en zakken van koelvloeistof
Hallo,
Mijn bmw 330d neemt wat koelvloeistof, om de 4 weken ongeveer moet ik er wat bijgooien.
Nu met het koude weer rookt hij vrij veel aan het begin als de auto koud is.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Mijn bmw 330d neemt wat koelvloeistof, om de 4 weken ongeveer moet ik er wat bijgooien.
Nu met het koude weer rookt hij vrij veel aan het begin als de auto koud is.
Weet iemand wat dit kan zijn?
- largeproject
- Contacteer:
Re: Witte rook en zakken van koelvloeistof
Das nu vrij normaal,zelfs mijn diesel kan er wat van,hoeft niet meteen de kop of pakking te zijn.
Kan ook een waterslang/pomp/radiatordop of 1 van de ontluchtingsventielen zijn,beste is om hem ff te laten afpersen.
Kan ook een waterslang/pomp/radiatordop of 1 van de ontluchtingsventielen zijn,beste is om hem ff te laten afpersen.
Controleer je zelf iedere keer het peil van je vloeistof of gaat het lampje branden?
Increase the Peace!
"witte rook": verbranding/verneveling van water in de verbrandingskamer. Koppakking defect.
Een defecte waterpomp of slang brengt geen water in de verbrandingskamer.
Een defecte waterpomp of slang brengt geen water in de verbrandingskamer.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Dat gaat natuurlijk alleen op als je altijd witte rook hebt...in de winter is het vrij normaal dat je witte rook achter de auto ziet...echter wel alleen als ie koud is!
Bmw rijden kost al genoeg, dus waarom afpersen x|largeproject schreef:,beste is om hem ff te laten afpersen.
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
mijn auto rookt veel, verbruikt 0 koelvloeistof en nagenoeg 0 olie, en rookt praktisch altijd....ook na een ritje tilburg utrecht bijvoorbeeld, sta je voor t stoplicht zie je wat rook in de binnenspiegel, niet zo'n probleem volgens mij :? uitlaat gas word warm,
natuurlijk roken BMW's wit (met dit weer buiten....). De hete lucht uit je uitlaat condenseert onmiddelijk in de buitenlucht. Doodnormaal natuurverschijnsel. Jezelf rookt ook als je warme lucht naar buiten blaast |p . Maar zoals je zelf schrijft: o verbruik in water/koelvloeistof.
Dat heeft Ype dus wel en dat is niet juist.
Je ziet geen vloeistof onder je auto liggen na een nacht stilstaan Ype?
Dat heeft Ype dus wel en dat is niet juist.
Je ziet geen vloeistof onder je auto liggen na een nacht stilstaan Ype?
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Bedankt voor jullie reacties, er ligt soms wel een klein plasje rechtsvoor onder de auto als je ervoor staat.
en lampje begint soms inderdaad te branden van de koelvloeistof.
Binnenkort maar even naar de garage toe.
en lampje begint soms inderdaad te branden van de koelvloeistof.
Binnenkort maar even naar de garage toe.
- largeproject
- Contacteer:
Dan is je kop en of koppaking gewoon heel,maar waarschijnlijk een slang of een gedeelte waar de slang op zit,die breken wel; eens af of komen scheuren in,waterpomp kan ook nog.
- bmw325ticompact
Koelvloeistof reservoir zou een scheurtje kunnen hebben en daardoor dus koelvloeistof kunnen lekken.