Gewoon een kwestie van een beetje gas geven en je ziet de lampjes snel minder fel en kleiner worden hoor.Frank535 schreef:
De koplampen staan echt allemaal te hoog afgesteld (als achterligger verlichten ze je hele auto van binnen en vooral de hemelbekleding) en een berg strooilicht dat ze geven - o wat een hekel begin ik aan die krengen te krijgen ! :r
Chip Tuning
Re: Chip Tuning
- lekkerwijf1
Filmpje van die 535d gechipt ziet er vet uit.
Laatst gewijzigd door lekkerwijf1 op 05 jan 2011, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- lekkerwijf1
@ frank535
De koplampen staan echt allemaal te hoog afgesteld (als achterligger verlichten ze je hele auto van binnen en vooral de hemelbekleding)
Heb je geen automatisch dimmende binnen en buitenspiegels + een zonnescherm ? ;D[/quote]
De koplampen staan echt allemaal te hoog afgesteld (als achterligger verlichten ze je hele auto van binnen en vooral de hemelbekleding)
Heb je geen automatisch dimmende binnen en buitenspiegels + een zonnescherm ? ;D[/quote]
- Kingfisher
- Contacteer:
Op het oude Hockenheim had de 535d die Clio waarschijnlijk wel gepakt. Maar toch indrukwekkend hoe zo'n 1700kg wegend monster die kleine vlo in racetrim bij weet te houden. 
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ja, is toch geweldig. Gewoon het gros van de racertjes, het snot voor de ogen rijden met je diesel touring met dakkoffer en trekhaak erop.
Gewoon ook vrouw mee en kinderen op de achterbank voor het extra frustratie effect.
Het viel me trouwens op dat hij er ook een hoop kon uitremmen met zo'n zware bak.
GVD, weer een optie op mijn wens lijst: M-remmen.
Gewoon ook vrouw mee en kinderen op de achterbank voor het extra frustratie effect.
Het viel me trouwens op dat hij er ook een hoop kon uitremmen met zo'n zware bak.
GVD, weer een optie op mijn wens lijst: M-remmen.
-
Roger BMW
Heb mijn BMW e46 330Ci cabrio laten chiptunen verleden week,heeft nu 252 pk je voelt het heel goed in optrekken en topsnelheid,kost maar 300 euro nu,C.T.H Chiptuning in Belgie Klein Siberiestraat 1 A 3900 Overpelt,
Website www.cth.be
Website www.cth.be
kriszty schreef:Had op diverse duitse forums al gelezen dat de versnellingsbak niet verder dan 730nm kan .
Dat mijn 335d standaard al 302pk had ( gemeten ), is niet ongewoon , BMW schijnt op dit punt toch voorzichtig te zijn, oftewel de meeste hebben al standaard meer dan 286pk.
340-350pk en max. 690nm is een veilige tuning, wil je meer dan kan bij te hoge koppel pieken de bak problemen geven ( te heet ) en het roetfillter kan dan ook problemen geven. ( deze kan je dus ook laten weghalen , en kan je iets meer PK,s halen )
Dit geldt uiteraard ook voor de 535d
Beek is i.d. geen ziptuning !!, software wordt uitgelezen en vervolgens op maat aangepast !
prijs was 495 incl. metingen op de rollenbank
Waarschijnlijk had jij de ( Eco Optimalisatie ) software in jouw 335D. Zie link http://www.unlimitedtuning.nl/chiptunin ... 86-pk.html.
M, the Most Powerful Letter in the World!
nope,
Vermogen was standaard ( software was eerst uitgelezen en vergeleken met de standaard BMW software )
Vermogen was standaard ( software was eerst uitgelezen en vergeleken met de standaard BMW software )
nee, nog niet
wel al 2 keer in Duitsland gereden, maar nog niet boven de 220 gereden ( met Kids ), vind top snelheid ook niet zo belangrijk, eerder de tussenacceleraties van 50-180.
Merk wel dat de auto schikbarend snel is in de tussen sprints, tot nu toe een van de snelste waar ik in gereden heb.
( vorige auto,s , Porsche turbo 930, audi S3, Leon Cupra )
Elke keer als ik weer instap, heb ik een grijns op mijn mond...
wel al 2 keer in Duitsland gereden, maar nog niet boven de 220 gereden ( met Kids ), vind top snelheid ook niet zo belangrijk, eerder de tussenacceleraties van 50-180.
Merk wel dat de auto schikbarend snel is in de tussen sprints, tot nu toe een van de snelste waar ik in gereden heb.
( vorige auto,s , Porsche turbo 930, audi S3, Leon Cupra )
Elke keer als ik weer instap, heb ik een grijns op mijn mond...
- RubberBurner
- Contacteer:
Das nou 't verschil tussen turbo en geen non turbo.Koppel !

- GenuinePaul
Heb vandaag gemaild naar Beek auto racing.
Die zeggen dat er uit mijn 545i niks te halen valt kwa chiptuning.
Iemand hier toevallig ervaring met een 545i?
Groetz
Die zeggen dat er uit mijn 545i niks te halen valt kwa chiptuning.
Iemand hier toevallig ervaring met een 545i?
Groetz
Driving an BMW makes you smile everyday!
Als hun het zeggen zal het wel kloppen.
Probeer digicar eens. Zitten ook hier op het forum
Probeer digicar eens. Zitten ook hier op het forum
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Bij non-turbo benzine motoren heeft het bijna geen nut om te chipppen.
Het voordeel is zo weinig dat het bijna niet de moeite loont
Bij mijn 530i van 2005 kan er 16 pk en 20 Nm(van de 300) bij na tunen.
Bij een 545i kan er 27pk pk en 48 Nm (van de 498) bij na tunen.
Het voordeel is zo weinig dat het bijna niet de moeite loont
Bij mijn 530i van 2005 kan er 16 pk en 20 Nm(van de 300) bij na tunen.
Bij een 545i kan er 27pk pk en 48 Nm (van de 498) bij na tunen.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!